Auteur Topic: SHIRIN - Marokkaanse  (gelezen 41931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Gepost op: 22 september 2013, 19:10:15 »
Cheryl (als ik dat tenminste correct schrijf) zat aan de tafel naast het buffet, samen met een vriendin. Ze was me al een paar keer opgevallen en telkens als ik die richting uit keek zag ik haar daar weer (nog?) zitten. Ik kreeg al gauw de indruk dat ze niet echt veel te doen had, ondanks haar mooie verschijning. Ze ziet er iets geraffineerder uit dan de gemiddelde dame en je ziet aan haar dat er meer in zit dan gewoon een potje seks. Er straalt als het ware een stuk karakter van haar af, misschien dat dat sommige mannen afschrikt..? Mij trekt dat in ieder geval enorm aan, een mooie dame met (zo op het eerste gezicht) wat meer diepgang dan gemiddeld.

Toen ik naast haar aan de tafel zat om van een stuk gebak te eten hoorde ik haar tegen haar vriendin zeggen dat ze moe was en over enkele minuten naar huis wilde gaan. Ik brak in het gesprek in met de vraag waarom ze zo moe was: hard gewerkt of slecht geslapen? Ze glimlachte en zei dat ze te weinig geslapen had, en zo begon een leuk gesprek met een interessante dame. Ze vertelde me dat ze over het algemeen toch wel wat schuchter was en eigenlijk sowieso niet het type was om zo maar op een heer af te stappen om hem te bewegen mee naar een kamer te gaan. Ze was meer het type dat eerst wilde weten wat voor vlees ze in haar kuip had en alleen met iemand naar de kamer wilde die ze zelf voldoende net en sympathiek vond. Ondanks commentaar van veel andere dames die vonden dat ze tijd verknoeide met presales in de vorm van kennismaking hield ze dat naar eigen zeggen toch vol, omdat ze gewoonweg niet met zomaar iemand naar de kamer wilde om daar intiem te zijn. Je kunt je dan natuurlijk wel serieus afvragen of ze het juiste beroep heeft gekozen, maar anderzijds denk ik dat je een grote kans hebt op een geweldige kamersessie als je bij haar in de smaak valt. Ik kreeg althans het idee dat ze er dan ook helemaal voor gaat… Zeker weten doe ik dat natuurlijk pas na een kamergang bij een volgend bezoek, iets wat ik nu toch zeker in mijn planning heb staan.

Na een leuk gesprek over ditjes en datjes heb ik afscheid van haar genomen en heb ik haar een goede thuisreis gewenst en wellicht tot een volgende keer. Het feit dat ik een dikke zoen en een knuffel van haar kreeg bevestigde haar karakter en deed mij al uitzien naar een kamergang met haar tijdens een volgend bezoek!

Cheryl is pas sinds kort werkzaam in Babylon en staat daarom waarschijnlijk nog niet op de website... dus ook nog geen fotootje(s)...



Note mechelen : topictitel aangepast.
« Laatst bewerkt op: 22 september 2013, 20:55:53 door mechelen »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Cheryl - Marokkaanse
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2013, 19:18:58 »
Gadverdamme, straks moeten we nog kunstjes vertonen, een dansakt opvoeren, de tafel van elfendertig opzeggen en onze IQ bewijzen aan die grieten vooraleer ze met ons naar kamer willen  :dance2


Alle gekheid op een stokje, grieten met een gebruiksaanwijzing kunnen zeer lekker zijn OF helemaal niks, maar dat lezen we dan weer wel van je  :111: 


Eén ding zegt mij al iets, Marokkaans, en met Marokkaanse IN een club heb ik enkel goede ervaringen.... Let wel, IN een club, daarbuiten mijd ik ze als de pest  :douchen



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Cheryl - Marokkaanse
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2013, 19:25:06 »
Ik onderschrijf dat het een leuke dame is met zeker wat meer in de hersenpan, zoveel was me duidelijk aan het spelletje waar ze mij voor moest zuigen tijdens het Feuchtgebiete feest. Pijpen deed ze echer zeer zacht en ze blijft doorgaans maar tot 17:00 wegens priveredenen.


Zal idd geen massawerk doen, eerder een select gezelschap. Sympathieke dame, maar pijpen moet ze nog wel wat bijleren.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Cheryl - Marokkaanse
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2013, 20:42:53 »
Heren moderators,

ik ben er net achter gekomen dat de juiste naam van deze dame "Shirin" is en dat ze dus wel al op de Babylon website staat... (helaas nog zonder foto)

Gelieve de naam van dit topic aan te passen, waarvoor bij voorbaat dank!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Cheryl - Marokkaanse
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2013, 20:49:51 »
betreft idd Shirin die enkele jaren actief was voorheen in Samya, voorts nog enkele clubs ter verpozen, dus geen groentje deze dame...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2013, 22:45:43 »
Vrijdag 27 september

Het was al begonnen bij binnenkomst: ik had Shirin gesignaleerd maar omdat ze in gesprek was had ik haar nog geen gedag kunnen zeggen. Omdat ze zelf niet naar me toe kwam was ik de veronderstelling dat ze zich mij niet meer herinnerde van vorige week vrijdag, we hadden immers slechts een leuk gesprek gevoerd vlak voordat ze naar huis ging…

Echter, niets bleek minder waar… Ze is dusdanig netjes opgevoed dat ze mij niet wilde storen bij mijn gesprekken met andere ijsberen en dames, maar had me wel degelijk gezien. De gedachte die ik bij haar had, namelijk dat een kamergang met deze sympathieke dame wel eens heel interessant zou kunnen zijn, bleek uiteindelijk ook geheel de hare. Dus toen ik wat later aan de bar kwam staan om wat te drinken te bestellen, werd ik door haar aangesproken en niet veel later gegrepen. Het werd mij al rap verrassend duidelijk dat deze dame met mij op een kamer wilde en dat niet voor het geld maar vooral om de nieuwsgierigheid naar de gevolgen daarvan te bevredigen…  :sex

Ik heb eerst nog wat met haar gekletst  :ecomcity: maar toen ik zelf ook een onbedwingbare nieuwsgierigheid voelde en merkte dat dat bij haar ook het geval was, heb ik de sleutelvraag maar gesteld, waarop ze bijna wegstoof om te kijken welke kamers er nog vrij waren. Dit had ik nog niet vaak meegemaakt, volgens mij zelfs nog nooit (of niet memorabel genoeg)… :great:

De enige vrije kamer was links achter in de kino, niet mijn favoriet vanwege de open wanden en de daardoor irritante geluidsoverlast van onze buren . Op een gegeven moment was meneer naast ons klaar (gekomen) en werd het stil, totdat we opeens weer andere stemmen hoorden, gepaard gaande met gekreun en overige bijbehorende audio… :bonken We hadden toen al kunnen vermoeden dat we al enige tijd op de kamer waren maar die conclusie was op dat moment helaas niet aan ons besteed. :inlove Dat besef kwam pas toen Shirin even naar het toilet moest en werd aangesproken door collegaatjes die echt dachten dat ze al naar huis was…  :sign0065:

Dat we op de kamer veel en vurig de "liefde" hebben bedreven (dat is de enige juiste beschrijving er voor, dit was meer dan alleen een potje neuken) mag duidelijk zijn. bab7 bab7 bab7 Deze dame is een genot om mee te kameren voor wie meer wil dan effe snel klaarkomen.  :13:Ze is intelligent, beschaafd, lief en teder, maar kan ook een stevig potje neuken als het er op aankomt, waarbij ze er zeker niet voor schuwt om zelf ook meer dan voldoende aan haar trekken te komen. All inclusive, zo te zeggen... :dance2 :035: :douchen :cochon
 
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2013, 22:58:22 »
Maandag 30 september

Voor een beschrijving wat ik die dag met Shirin mocht meemaken: zie mijn verslag van vrijdag 27 september.... althans grotendeels en met een nog langer durende kamersessie...

Zucht ... en toen zat ze in mijn hoofd... terwijl ik minstens 3 weken niet naar een club kon i.v.m. werk en een korte vakantie...

Inmiddels spookt ze niet meer in mijn hoofd maar heeft ze daar haar plaatsje gevonden, dat brengt toch meer rust...

Wordt vervolgd..

 :dance2 :douchen :cochon
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Cheryl - Marokkaanse
« Reactie #7 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:57:23 »
betreft idd Shirin die enkele jaren actief was voorheen in Samya, voorts nog enkele clubs ter verpozen, dus geen groentje deze dame...

Weet jij welke clubs ze actief is geweest?
Telkens onder de naam Shirin?

Ze is weg bij Babylon en ik wil haar graag opnieuw vinden.
Mogelijk is ze terug naar een van de clubs waar ze daarvoor actief is geweest...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #8 Gepost op: 27 oktober 2013, 20:35:50 »
Volgens een bericht op een Duits forum......PSR
Misschien kan Laurent dit bevestigen ?

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #9 Gepost op: 28 oktober 2013, 13:26:44 »
Misschien kan Laurent dit bevestigen ?
Nee, ik ken Shirin niet.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #10 Gepost op: 28 oktober 2013, 18:56:17 »
Misschien kan Laurent dit bevestigen ?
Nee, ik ken Shirin niet.


Oh jawel Laurent, shirin kent u wel !
Dat is de kleine leuke dame die je naar mij bracht voor het pijpspel op het Feuchtgebiet feest van Babylon.
U wordt oud en vergeetachtig Laurent, was op 13 september van dit jaar.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #11 Gepost op: 28 oktober 2013, 19:03:50 »
Misschien kan Laurent dit bevestigen ?
Nee, ik ken Shirin niet.


Oh jawel Laurent, shirin kent u wel !
Dat is de kleine leuke dame die je naar mij bracht voor het pijpspel op het Feuchtgebiet feest van Babylon.
U wordt oud en vergeetachtig Laurent, was op 13 september van dit jaar.


Groet, Foots  O0
Inderdaad. Ik was haar naam vergeten.
Shirin was vorige zaterdag niet aanwezig in PSR.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #12 Gepost op: 3 november 2013, 21:36:06 »
Shirin was vorige zaterdag niet aanwezig in PSR.

Mocht je haar daar (of elders) alsnog tegenkomen, dan hoor ik het graag!
(en enkele andere beren doe je daar ook een plezier mee...)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #13 Gepost op: 13 november 2013, 22:49:16 »
Weet iemand nog of Shirin een tatoeage had op haar rechterschouder?
Piercings ben ik destijds niet tegengekomen in ieder geval...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SHIRIN - Marokkaanse
« Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2014, 21:53:04 »
Volgens welingelichte en hoogstgerespecteerde Residenziusbron vertoeft Shirin derzeit in PSR...gleiche name...