Auteur Topic: CORINA  (gelezen 57002 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Gepost op: 17 november 2013, 09:55:38 »
Afgelopen vrijdag ben ik in HP nog eens met een nieuwe DVP op de kamer beland: Corina.

Corina is een 25 jaar jonge, Roemeense DVP. Ze heeft vroeger in Spanje gewerkt en kent Andrea blijkbaar van daar. Ze zou op aanraden van Andrea naar HP afgezakt zijn. Ze werkt sinds woensdag in HP.

Corina heeft lang zwart haar, is een kleine meid van 1,62m, heeft een lekker kontje en een volle, natuurlijke B-Cup die jammer genoeg wel onderhevig is aan de zwaartekracht (zoals we aan mijn kanten zeggen: je kan er een paar potloden onder kwijt :lol_hitting: ). Ik kan me geen tattoo’s of piercings herinneren.
 
Ik vind Corina zeker niet het allermooiste gezicht hebben en in eerste instantie leek een kamergang met haar er dan ook niet in te zitten. Het vrouwenaanbod was vrijdagnamiddag echter voortdurend aan de lage en tegenvallende kant (geen Amalia, geen Bianca, geen Michaela, geen Elena; Evelina en Sabrina waren voortdurend bezet…), dus na een tijdje ben ik aan de bar toch maar met Corina beginnen praten. Corina haar talenkennis is beperkt, maar we hadden toch een leuk gesprekje, waarbij Corina me op de gepaste momenten een zoentje gaf of me ergens subtiel aanraakte :adult .

We waren beiden op ons eten aan het wachten, dus leek het ons logisch om ook samen te eten. Zo geschiedde en tijdens het eten keuvelden we gezellig verder. Ondertussen was mijn interesse voldoende gewekt. We zijn nog even samen in een zeteltje gaan zitten, maar snel daarna heb ik Corina een sleutel laten halen.
 
Op de kamer kwam alles traag op gang. Corina bleef me maar zoenen, ook toen ik haar aangaf verder te willen gaan. Enfin. Een beetje aandringen kan wonderen doen, dus na een tijdje begon ze me toch te pijpen. Oei. Wat deed ze dat zacht. Niet echt mijn ding :017: . Piet kwam na een tijdje toch recht, maar de zin in seks was er nog niet echt. Ik ben haar dan maar zelf overal beginnen zoenen, startend in de nek, richting borstjes, langzaam naar omlaag gaand, richting haar mooie poesje. En ja hoor: ze was kloddernat :-\ ! Ik heb haar dan maar een stevige befbeurt gegeven. Of ze klaar gekomen is? Het zou kunnen, maar met een DVP weet je dat nooit zeker.

Ondertussen had ik zin gekregen om Corina te neuken, dus ik liet haar mij een condoom om doen. Het neuken was goed, zonder uitstekend te willen zijn. Cowgirl, hondjes, missio… het passeerde allemaal de revue en het was allemaal wel leuk, maar het kwam om de één of andere reden toch niet echt los :017: . Ik wou het afmaken met hondjes, maar voelde dat dat (nog) niet ging lukken. Ik besloot dan maar een korte pauze in te lassen en de kamergang te verlengen. Ik had immers geen zin om de kamer te verlaten zonder orgasme, en hoewel de kamergang niet volledig leek los te komen, amuseerde ik me toch wel 8) .

Enfin. We hebben elkaar een hele tijd gezoend en toen ik de tijd rijp vond, heb ik Corina me weer laten pijpen en hebben we opnieuw geneukt :pompe . Corina zelf leek echt zin te hebben in seks. Ze kwam heel geil over en haar poesje was héél nat en toch… was de seks ook nu weer niet top. Alles was leuk, alles wat goed, maar alles was zonder te excelleren. Gelukkig ben ik dit keer wel klaargekomen, zoals zo vaak tijdens hondjes. Dan toch ;D !
 
Ondertussen was er een anderhalf uur gepasseerd en was het tijd om de kamer te verlaten. Ik had me heel goed geamuseerd en ik was tevreden, maar toch had ik gemengde gevoelens. Zo het gevoel van: hier had meer in gezeten :017: .
Corina rekende me maar 80€ aan voor de sessie, maar ik vond dat ze meer verdiende: ik heb haar dan ook 100€ gegeven.
 
Vendezz en ik zouden na mijn kamergang met Corina nog zo’n 2 uur in HP verblijven en in die 2 uur bleek dat Corina haar aftersales uitstekend zijn en dat het een héél lieve, knuffelige meid is:
Eerst kwam ze binnen aan de bar bij me zitten en werd ik overspoeld met kusjes. Daarna vroeg ze me mee naar buiten te gaan, zodat ze kon roken. Buiten heeft ze zich in mijn armen genesteld en daar is ze zeker een half uur blijven liggen. Regelmatig pakte ze me eens goed vast en kreeg ik opnieuw zoentjes. Omdat het na een tijdje te koud werd, zijn we terug naar binnen gegaan, waar we nog zeker een uur geknuffeld en gekust hebben. Ze sprak niet over een nieuwe kamergang, maar was daar uiteraard naar toe aan het werken. Vendezz en ik hadden onze zinnen ondertussen echter al langere tijd op ACA gezet, dus na de lange after (pre) sales toch maar afscheid genomen van Corina, echter niet zonder haar te beloven dat ik bij een volgend bezoek aan HP nog eens met haar op de kamer zou gaan. Ik blijf er immers van overtuigd dat er veel meer uit een kamergang met Corina valt te halen, dan ik er uit gekregen hebben.
 
Overall conclusie: Corina is een leuke, lieve meid, niet de allermooiste, maar zeker ook niet lelijk. Uitstekende pre- en aftersales. Goed op de kamer, zonder te excelleren (maar dat komt hopelijk nog). Herhalingsgevaar: 100% 8)
« Laatst bewerkt op: 18 november 2013, 06:40:34 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Corina (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2013, 13:22:15 »
Kan weinig aan de recensie hieronder toevoegen qua hardwaregegevens, Roemeense nieuwelinge in Deutschland, redelijk goede Engelskennis, ietwat schuchter ogend en eigenlijk werd ze me door Andrea in de klauwen gedouwd, oops. Kennismakingsgesprekje op aftastende modus om dit overduidelijk nog aanpassend aan de omstandigheden dametje niet te bruuskeren. TZ in den beginne eerder tongloos  :-P, doch dat werd mettertijd wel wat beter. Wel lastig dat er een halve kleurpotlodenmap onder haar tieten zat, doch die werd vakkundig verwijderd en voorts gingen we dan maar wat buiten de lijntjes kleuren op een kamer na een uitgesponnen presaleprocedure op het terras, in een sofa en aan de eetbank, jaja, enige ruimtelijke kennis komt haar enkel ten goede denkt een mens dan maar...

Service:

TZ: goed tot zeer goed
PZC ok zonder meer, generlei superlatieven benodigd, aufbaufähig
Lecken/Fingern: erwünsscht, erg reactief enzo.
Pussysliden/droogneuken zijn haar duidelijk nog vreemd, nog werk aan de winkel dunkt me
NMC: ok zonder meer

Uurtje gekamerd na een slome aanzet der sessie zoals me wel geschikt leek, werkt jammerlijk genoeg met van die komische gummies die nogal knellen, onvolkomen servicelevel vooralsnog, kan me niet van de indruk ontdoen dat ze nog redelijk wat werk heeft om tot het vaste damesgild te gaan behoren met voldoende kamergangen. Lief en aanhankelijk meisje, goede presales enzo, fijne aftersales doch desalniettemin een sessie ohne happy end (niet zo belangrijk overigens), doch van meer dan solide clubservicelevel valt momenteel niet te gewagen... HHG: laag

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Corina (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2013, 13:51:13 »
Ik kan me 100% vinden in SS zijn recensie, behalve wat betreft het HHG. De wereldverbeteraar in mij is er van overtuigd dat het mogelijk moet zijn Corina snel het 1 en ander bij te brengen en om er vervolgens een uitstekende sessie mee te beleven. Maar op dit moment is er inderdaad nog serieus wat werk aan. Ik zal het anders wel op mij nemen Corina tot een SS waardige DVP te smeden ;) :lol_hitting:

En yup: ook mij probeerde Andrea meermaals een kamergang met Corina op te dringen. Net daardoor duurde het echter extra lang vooraleer ik met Corina op een kamer belandde: ik hou er niet van onder druk te worden gezet. Dat werkt bij mij net averechts.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Corina (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2013, 16:07:14 »
Eergisteren opnieuw met Corina gekamerd, ditmaal 2,5 uur. Eerst heeft ze weer een uurtje gepresaled en na de kamergang heeft ze mij ook nog zo 1,5 uur gezelschap gehouden, tot ik de club zou verlaten. Wat dat betreft, is en blijft ze top.
 
Tongzoenen blijft ze voorzichtig doen. Niet uitstekend maw, maar wel voldoende voor mij. Ze heeft me eergisteren meerdere keren gepijpt (lekker zonder handjes) en hoewel ik af en toe iets teveel tandjes voelde, was haar pijpwerk al veel meer mijn ding dan tijdens onze eerste kamergang.

Beffen en vingeren laat ze goed toe en lijkt ze te kunnen appreciëren. Heb ik dan ook gedaan ;D.
 
De sex  :pompe was nu ook iets beter dan verleden week, maar ergens schort er nog steeds iets aan. We zijn er een eerste keer aan begonnen, niet lang nadat we op de kamer waren. We zijn bijna 45 minuten non stop bezig geweest, maar het orgasme wou maar niet komen: er waren teveel onvolmaaktheden, waardoor ik me weer niet volledig kon laten gaan. Alles was goed en alles was leuk, maar het kwam weer niet voor de volle 100% los. Na een korte pauze zijn we aan een 2de rondje neuken begonnen, en net als verleden week ben ik dan toch klaargekomen ;D (tijdens hondjes).
 
Puur qua sex blijven mijn ervaringen met Corina dus nog steeds onder de (hoge) verwachtingen. Het totaalpakket: uitstekende pré- en aftersales, haar leuke, lieve karakter en de al bij al bevredigende sex, maken echter dat ik binnenkort ongetwijfeld toch weer met haar op een kamer zal belanden 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Corina (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2013, 09:34:00 »
Gisteren heb ik in HP weer 3 keer met Corina gekamerd. Ik had me initieel voorgenomen om er niets over te schrijven (kwestie dat dit niet het: “KanariePiet schrijft over Corina” topic wordt  ::) ;)), maar mijn ervaringen met haar gisteren waren zoveel beter dan tijdens mijn 2 voorbije passages in HP, dat ik toch het 1 en ander ga neerpennen:
 
Ik ben gisteren 9 uur in HP geweest en tijdens 8 van die uren heeft Corina me gezelschap gehouden :-\. We zijn een kleine 4 uur samen op kamer geweest en de overige uren hebben we al kussend en knuffelend samen in de bar, in de kino, buiten en in de ruimte tegenover de douches doorgebracht.
 
Ik zat er fysiek gisteren eigenlijk helemaal door (zware week gehad) en was niet van plan veel te kameren. Corina haar verleidingstrukjes waren echter zo sterk, dat ik me toch 3 keer tot een kamergang heb laten verleiden (telkens kamergangen van ongeveer 1u15, waarbij ik voor 1u moest betalen). Op een bepaald moment heeft ze me op een zeteltje in de ruimte aan de douches gedurende een half uur zó hard opgegeild (kusjes, tongzoenen, droogneuken…) dat ik dacht dat ik spontaan ging klaargekomen :-\, iets wat me al zeker 10 jaar niet meer overkomen is 8).
 
Op de kamer was de beleving ook eindelijk wat ik er al een tijdje van verwachtte: het tongzoenen begint inniger en inniger te worden, het pijpen was heel goed (de pijpbeurten mochten wel wat langer zijn). Beffen en vingeren kon Corina de voorbije kamergangen al appreciëren en nu kwam ze tijdens de seks ook eindelijk helemaal los :pompe :pica.

Missio was telkens heel intiem, hondjes hebben we véél en lang gedaan en in alle mogelijke variaties (en naar goede gewoonte ben ik 3 keer klaargekomen tijdens dit standje ;D) en vooral tijdens 1 van de cowgirls heeft ze zich helemaal laten gaan: ik kan niet precies uitleggen wat ze deed, maar ze deed het in ieder geval héél goed ;D. En lang: ze is zeker 15 minuten bezig geweest. Ze heeft me net niet tot een orgasme kunnen brengen. Het was een kwestie van seconden :banghead:. Ik kom hééééél zelden klaar tijdens cowgirl, dus dit was een straffe prestatie van Corina!
 
Corina is een DVP die nog steeds veel te leren heeft, maar ik moet zeggen dat mijn kamergangen met haar op korte tijd geëvolueerd zijn van goede kamergangen, waar de slagroom op de taart ontbrak, tot gevarieerde GFE-PSE kamergangen met uitstekende seks.
 
Raad ik Corina aan anderen aan? Als je gaat voor ‘the girl next door’ en de niet al te professionele seks, en als je bereid ben om ‘tijd’ in haar te investeren: ja! Als je gaat voor de éénmalige stomende sekssessie: nee.
 
Ga ik nog met Corina op de kamer? Uiteraard. Maar ik ga mijn pijlen de komende weken in HP toch ook op enkele andere meiden richten. Er waren gisteren immers een paar heel mooie nieuwe meisjes aanwezig (hopelijk blijven ze een tijdje) en mijn 'verbeteringsproject' met Corina kan ik ondertussen wel zo goed als afgerond beschouwen 8).
 
Nog een randopmerking: vlak voor onze laatste kamergang had Andrea blijkbaar Corina haar laatste 2 condooms uit haar handtas genomen (de nood was hoog bij Andrea haar gast) en Corina merkte dat pas op op de kamer, toen we aan het neuken wilden beginnen :017: :-\ (dit typeert wel Corina haar (voor mij charmante) amateurisme). Corina moest beneden snel een paar condooms gaan halen en daar lag ik ondertussen zo geil als wat en met een staalharde Piet :-\. Gelukkig zag ik de humor er wel van in en niet veel later zou Corina me 1 van de beste cowgirls geven die ik in jaren heb gehad. Yeeeeeehaaaaah! :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Corina (Roe)
« Reactie #5 Gepost op: 23 november 2013, 12:51:43 »
Ah ja: ondanks de sterke vooruitgang is Corina wel nog niet SS-waardig ;) :lol_hitting:. Daarvoor zal ze nog veel pietjes moeten verwerken, vrees ik :shakekontje.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Corina (Roe)
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2013, 09:32:50 »
Corina haar foto's staan sinds gisteren op de site van HP!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2013, 15:34:46 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2014, 12:48:42 »
Corina is terug van verlof. Ere wie ere toekomt: Knaktuut heeft haar daarnet gespot in HP 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2014, 17:55:41 »
Je krijgt de groeten van    christina ...... kut  :lol_hitting:
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2014, 18:02:37 »
Je krijgt de groeten van    christina ...... kut  :lol_hitting:

 ;) :)) Doe haar de groetjes terug. Voor dat schatje wil ik mijn clubpauze gerust met een paar weken inkorten! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #11 Gepost op: 26 mei 2014, 08:33:01 »
Heren moderatoren, kan het topic over deze dame worden verplaatst naar Samya?

Op weg naar het terras, lopende langs de vele tafeltjes, werd mijn badjas al gegrepen door niemand anders dan Corina (nu dus ook ex-Panthera, althans for the time being)! Die had ik inderdaad de vrijdag daarvoor en de zaterdagochtend niet in Panthera gespot en de reden was nu duidelijk: ze zat sinds vrijdag in Samya bij haar vriendin Andra. Of dat een eindstation wordt wist ze nog niet, ze zat nog volop in de evaluatie...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2014, 09:11:31 »
Hoe heet ze in samya? Een nieuwe naam of ze hebben nu twee Korina  :017:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2014, 09:12:39 »
Hoe heet ze in samya? Een nieuwe naam of ze hebben nu twee Korina  :017:

Voor zover ik weet heet ze daar ook Corina, maar dan met een "C" dus...

Totdat iemand het tegendeel bewijst...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2014, 09:14:00 »
Deels gekopieerd uit mijn clubrecensie...
Zaterdag 24 mei 2014, Samya revisited...

Op weg naar het terras, lopende langs de vele tafeltjes, werd mijn badjas al gegrepen door niemand anders dan Corina (nu dus ook ex-Panthera, althans for the time being)! Die had ik inderdaad de vrijdag daarvoor en de zaterdagochtend niet in Panthera gespot en de reden was nu duidelijk: ze zat sinds vrijdag in Samya bij haar vriendin Andra. Of dat een eindstation wordt wist ze nog niet, ze zat nog volop in de evaluatie...

Rond een uur of 3:00 ben ik Corina nog gezelschap gaan houden en na wat geknuffel zijn we op de begane grond op een kamer beland. Op zich voelde ik me een beetje stom want mijn plan was om niet meer te kameren, ervan uitgaande dat daar toch niks van kon komen. Toch had ik ergens een goed gevoel en ze zat in de bar heel lief vriendinnen-achtig te knuffelen en te zoenen, waardoor ik dacht: Ach, als ik Samya een second chance kan geven kan ik dat met haar ook doen... en dat heb ik geweten... Corina heeft sinds mijn sessie met haar in Panthera behoorlijk bijgeleerd en dan enkel en alleen maar in haar voordeel... zo kwam het dat ik uiteindelijk anderhalf uur afrekende (hoezo time flies when you're having fun?) en ze mij op de een of andere manier een voorschot op mijn nieuwe oogst proteïne had weten te ontfrutselen...  de zoveelste verrassing op deze dag/avond/nacht...


Wat is er dan aan deze dame verbeterd, zul je vragen? Natuurlijk zal iedereen haar service voor zichzelf moeten beoordelen, ik kan alleen voor mezelf spreken en haar service vergelijken met mijn eerdere kamergang met haar in Panthera. Grappig is wel dat ze weet dat ze haar werk nu aanzienlijk beter doet dan voorheen, ze vroeg ook of ik dat gemerkt had tijdens de sessie...  ;)

Buiten de kamer vond ik haar een stuk losser en vrolijker, meer in voor wat grapjes en ook meer "aanwezig". Regelmatig rondjes lopen en oogcontact houden, dat soort dingen... Wat ze eerder ook al prima deed was een stuk presales, het opvrijen als een echte vriendin die langzaam in je kruipt, kusjes in je nek geeft, je streelt en dat soort GFE activiteiten.  :happy

Waar ze bij mijn vorige keer de mist in ging was op de kamer. Alsof ze daar meteen in de een of andere PSE versnelling moest overschakelen. Veel te hard pijpen, te snel een condoom erom heen willen doen, te hard neuken, GFE gehalte als sneeuw voor de zon verdwenen. Dat is dan ook denk ik de grootste verandering die ze in haar service heeft aangebracht, zo merkte ik deze avond in Samya. Op de kamer was ze lief en teder, kalm, bleef me langzaam opvrijen, geil aankijken, zachtjes kreunen (zeker niet overdreven!). Het pijpen (pmc) was prima, zacht, met gevoel en toegewijd. Zoenen over je hele body, strelen, alles was behoorlijk verbeterd en bracht mij in een zeer goede stemming. Met pijpen en handjob heeft ze me, geheel onverwacht, alsnog een hoogtepunt bezorgd en daar kan ik haar alleen maar over complimenteren!  :PDT_Armataz_01_37:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...