Auteur Topic: CORINA  (gelezen 56999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #15 Gepost op: 26 mei 2014, 10:01:06 »
Corina heeft HP blijkbaar tijdelijk moeten verlaten omdat ze in 1 van de kamers een brandje heeft veroorzaakt :o :017:.

Zoals het er nu naar uit ziet, zou ze deze week wel naar HP (mogen) terugkeren.

Wordt vervolgd!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2014, 18:55:52 »
Corina is ondertussen al sinds meerdere weken terug werkzaam in HP.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #17 Gepost op: 19 augustus 2014, 10:52:58 »
Bij ontbreken van de toppers ff me laten verleiden door dit mooie meisje.
Service,ok,zonder meer,klik was er niet echt,geef haar het voordeel van
de twijfel.Herhaling,mss,eerst toch enkele tips proberen,kwestie van
zeker te zijn van de service.Ze zal nog wat moeten groeien in sc-land,
maar is van goede wil,we zijn te verwend,denk ik,of niet?
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #18 Gepost op: 3 januari 2015, 19:10:02 »
Na een nieuwe tussenstop in Samya is Corina enkele maanden geleden aanbeland in PSR, waar ze het heel goed naar haar zin heeft.

Gisteren heb ik voor het eerst in dik 7 maanden in PSR nog eens met haar gekamerd, waardoor zij nu de eerste en uiteraard enige DVP is die ik in 3 verschillende saunaclubs (HP, Samya en PSR) geneukt heb :o (en nee, ik ben haar daarvoor niet bewust 'achterna gereisd' :-P).

Haar service was gisteren oké zonder meer: uitstekend tongzoenen, een te zachte pijpbeurt en goed neuken in meerdere standjes. De grote klik van destijds was er niet.

Een herhaling hoeft niet meer zo onmiddellijk, tenzij ze toch nog eens in een nieuwe club zou gaan werken ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #19 Gepost op: 3 januari 2015, 19:48:04 »

==> PSR

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
CORINA in PSR
« Reactie #20 Gepost op: 3 januari 2015, 21:25:18 »
Een tijdje terug met deze meid gaan kameren in Parksauna Residenz. Aangezien het al 13.45 u was en ik nog geen lunch had gehad ben ik na binnenkomst eerst naar het restaurant gegaan en heb ik daar wat gegeten. Daarna relaxed met verschillende dames gepraat en lekker van de wellness genoten.
 Ik denk dat het al tegen 17u liep toen ik in gesprek raakte met Corina.
Ik was op weg naar de bioscoop toen Corina me aansprak en min of meer mij de doorgang naar de bioscoop belemmerde. We hadden slechts drie zinnen met elkaar gewisseld voordat ze me op een vreemde manier begon te tongzoenen. Het leek een beetje op wanneer je voor de eerste TZ. Ze probeerde haar tong helemaal in mijn mond naar binnen te werken. En wanneer de tong dan qua grootte vergelijkbaar is met een biefstukvan 150 gr dan kan je voorstellen dat dit geen kleine klus was  !!!
Omdat ze een erg zachte tong en lippen heeft was de TZ toch gek genoeg niet onaangenaam. Ze had me hiermee genoeg overtuigd om samen met haar naar een goede film in de bioscoop te gaan kijken die heden avond gedraaid werd.
 De film was mooi maar ik vond het verhaal wel een beetje tegenvallen. Aangezien Corina blijkbaar de film minder kon waarderen  begon zij me op te warmen door een flinke TZ en pijpsessie.
 Nadat al mijn spieren in me lichaam waren opgewarmd heb ik Corina een sleutel laten halen.
 Op de kamer was het TZ rustiger en daardoor ook beter. PZC was goed maar voor mij wat te zacht waardoor de beleving een stuk minder is. We hebben elkaars gevoelige plaatsjes nog verwend en ik heb haar stevig doorgeneukt in missio en doggy. Het zicht van haar borsten was mooi toen ze me in cowgirl klaar liet komen. Het is ook fijn om dan met deze borsten, cup c waarbij enigsinds de richting bepaald is door de zwaartekracht, te spelen.
Ze geeft goede presales. Al met al een goede, soms een beetje vreemde maar geen spetterende kamergang gehad. Maar het was zeker goed genoeg om de volgende keer nogmaals met haar naar de kamer te gaan. En dan eens kijken of er meer uit een kamergang met Corina te halen is. Na de kamergang met Corina heb ik nog lekker van de wellness genoten en verder gerelaxed.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #21 Gepost op: 4 januari 2015, 18:50:35 »
Ah ja, nog vergeten vermelden: Corina is er eergisteren weer in geslaagd mij tijdens cowgirl te doen klaarkomen :o. Zij is nog steeds de enige DVP (ooit) die daar in slaagt :017:. Misschien moet haar ik toch eens achter haar trucje vragen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #22 Gepost op: 4 januari 2015, 18:51:21 »
Een LVT standje?
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #23 Gepost op: 4 januari 2015, 18:55:09 »
LVT? Luxury Vinyl Tiles? ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #24 Gepost op: 4 januari 2015, 18:55:44 »
Lekker voor thuis ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #25 Gepost op: 28 januari 2015, 17:29:25 »
Een tijdje terug weer eens in deze club geweest. Eerst relaxed met verschillende dames gepraat en lekker van de wellness genoten.
Toen ik lekker op een ligbed in de relaxruimte aan het bijkomen was van een sauna en whirlpoolsessie kwam Corina bij me liggen. Corina heeft voor mij niet de wow factor ondanks dat ze een paar mooie echte borsten met heerlijke tepels heeft maar ze is zo lief meneer  Na een leuk gesprek dat we hadden kwam ze al snel tegen me aanliggen en begon haar hand me lekker over mijn borst te strelen en lieten de eerste tongzoenen niet lang op zich wachten.
Nadat Corina me aardig had opgewerkt en gevoeld had wat voor effect de presales op me hadden gehad heb ik haar een sleutel laten halen.
Ze heeft zachte lippen, het tongzoenen is soms te wild en PZC is vaak wat te zacht. Toen ik dit aangaf werd het beduidend beter. Ik heb haar in diverse standjes geneukt. Maar ik ging schijnbaar te hard tekeer en vroeg me het rustiger aan te doen.  Hieraan heb ik natuurlijk wel gehoor gegeven. Het zicht op haar borsten is erg mooi toen ze me in cowgirl klaar liet komen. Het is ook fijn om dan met deze borsten, cup c waarbij enigsinds de richting bepaald is door de zwaartekracht, te spelen.
Ze geeft goede presales. Al met al een goede kamergang gehad. De aftersales van Corina waren ook dik in orde.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #26 Gepost op: 3 mei 2015, 20:33:58 »
Nog aanwezig in de Parksauna. Vandaag even kort mee gesproken.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #27 Gepost op: 3 mei 2015, 22:39:10 »
Dat deze dame t uithoudt zonder haar vaste vriendinnetje....
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #28 Gepost op: 4 mei 2015, 07:21:28 »
1. Dit is niet meer de Corina van in HP en Samya. Ze heeft op alle vlakken, ook qua assertiviteit, veel bijgeleerd.

2. Haar zus werkt ook in PSR. Dat helpt natuurlijk wel ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
CORINA
« Reactie #29 Gepost op: 28 mei 2015, 23:23:14 »
Met Corina weer 1/2 u naar de kamer geweest. Ik heb haar erg hard geneukt tegen de muur en in andere standjes. Ook nog andere 'kinky' dingen met haar gedaan. Ze stond hier wel voor open. Ze vond dit erg geil. TZ blijft erg goed met haar. PZC was eerst te hard toen ze dit merkte vroeg ze of het zachter moest doen. Toen was PZC wel goed.  Nmc was erg geil en ook zeer goed. Desondanks was het erg materialistische geworden. Zeggen dat het al tijd was terwijl wel nog zeker 5 minuten hadden, puur om een extra half uur te scoren. Net voor het verstrijken van de tijd ook minder actief te worden ook om bovenstaande reden. Het is ook daarom dat ik niet ben klaargekomen. En dat is iets wat zelden gebeurd