Auteur Topic: Ebru (Turkse)  (gelezen 16002 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Gepost op: 25 december 2010, 18:40:10 »
Haarkleur : donker met soms lichte schakeringen, dan weer rode schakeringen
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : normaal tot normaal-slank/B
Nationaliteit/Taal : Turkse (maar woont al heel lang in Duitsland)/Duits
Leeftijd : ongeveer 24
Tatoeages/Piercings : op haar rug, net onder de nek, tussen de schouderbladen.
Service: beffen, erotische massage, tongzoenen (niet ten volle uit), NMC, PZC
Nadelen: geen GFE, gaat niet op in het beffen
Opmerkingen: oogt heel mooi maar is verder een grijze mus  ;).
« Laatst bewerkt op: 29 april 2011, 22:34:06 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2010, 19:08:44 »
Opmerkingen: oogt heel mooi maar is verder een "grijze mus".
Alle mussen zijn grijs  ;D
De muisjes daarentegen, je hebt er roze, grijze, witte en zelfs zwarte  :o ;D ;)



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #2 Gepost op: 25 december 2010, 22:02:31 »
Jij maakt er vuile grijze smelsneeuw van.  Dat kleine streepje en puntje is helemaal ondergesneeuwd.  Snapte ge da nu nie  :D. (Ze is trouwens bruin.)  ;)
Je hebt trouwens ook gele, groene, rode, oranje zoete muisjes en dan vergeten we nog de appelsienenmuisjes en de radijsmuisjes, de chocolade muisjes, de woudvruchtenmuisjes...  ;).
« Laatst bewerkt op: 25 december 2010, 22:04:31 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #3 Gepost op: 25 december 2010, 22:10:44 »
Jij maakt er vuile grijze smelsneeuw van.  Dat kleine streepje en puntje is helemaal ondergesneeuwd.  Snapte ge da nu nie  :D . (Ze is trouwens bruin.)  ;)
Je hebt trouwens ook gele, groene, rode, oranje zoete muisjes en dan vergeten we nog de appelsienenmuisjes en de radijsmuisjes, de chocolade muisjes, de woudvruchtenmuisjes...  ;) .
Ebru is een Turks musje  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2011, 20:29:21 »
Ebru is (samen met haar vriendin Ellen) gesignaleerd in PSR  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2011, 20:42:47 »
Relaxxxe rakkers,
 
Ik ben dol op deze mooie Turkse huismus. Maar ze is een playmatemodel en zal niet lang in PSR blijven, playmates zijn te wispelturig.
Voor mij de perfecte start van een dag een mooie Turkse, met gewone service, dan spat ik tenminste niet binnen 2 minuten tegen het plafond  ;D .
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #6 Gepost op: 25 augustus 2012, 23:18:32 »
Wat een super aangename verrassing toen deze Turkse Deerne mijn pad kruisde
Ebru herkende ik meteen vanuit GT en zij herinnerde me ook nog,efin toch nog een beetje...want ze zei in haar leuke Nederlands ; Hey jij bent van Holland
Ik heb haar dan nog maar eens het verschil proberen uit te leggen tussen lage landen
Twee sessies met haar gedaan en ik kan alleen maar mijn vorige recensie uit GT bevestigen ;super dame met geweldige service!!
Ik ben het dan ook niet helemaal eens met bovenstaande service opmerkingen!!
Deze lieve dame laat zich lekker beffen en is een echte GFE ervaring!! althans voor mij ;)

Grtz,Dolfie

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2012, 22:02:38 »
Bij mij zijn het de onderstaande maar ik ben blij dat haar service precies verbeterd is.  Door jou recensie ga ik ze toch nog wel eens uitnodigen.  Kan je nog wat kwijt over haar pijptechniek.  Ik vond het nogal "ruw" toen in 2010  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #8 Gepost op: 30 augustus 2012, 20:38:41 »
@seksenfun : Ik vond haar pijptechniek wel goed,niet super de luxe zoals sommige buitengewone parels ;)maar zeker niet ruw hoor.
Het begin met Ebru in GT was helemaal anders dan in PSR.
Ik vind dat ze in PSR veel meer tot haar recht komt ; ze paradeert er erg sexy verleidelijk rond..ze beweegt gracieus.Ook de pre-sales waren lekker;ze teaste me wat,zachtjes tongzoenen en haar handje onder mijn handdoek deden alles zwellen en dan ben ik niet meer te houden en roep ik al zelf voor een kamergang ;D

Bij mij zijn het de onderstaande maar ik ben blij dat haar service precies verbeterd is.  Door jou recensie ga ik ze toch nog wel eens uitnodigen.  Kan je nog wat kwijt over haar pijptechniek.  Ik vond het nogal "ruw" toen in 2010  ;).

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #9 Gepost op: 1 mei 2014, 21:02:50 »
--> SS  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #10 Gepost op: 29 mei 2014, 12:43:56 »
Zag het zo niet zitten in SS en weer in haar thuishaven PSR.  Ze heeft een tijdje roderig haar gehad, wat haar niet stond en ze blijkbaar zelf ook vond want ze heeft het alweer veranderd.  Ebru heeft nu roodbruin haar (lichtjes gekruld/gegolfd)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Ebru (Turkse)
« Reactie #11 Gepost op: 21 juli 2015, 16:01:36 »
Visit of July 16th :


Sometimes, you can do some interesting meetings and it was the case with this charming woman with natural forms and some piercings (lip, nose, navel).
 
Very friendly girl with whom you can speak without any pressure to go immediately in the room.
 
I spent a nice hour with her in the room.
 
Preliminaries as I like them : long, shared, little games between us to increase the excitation,….

Soft blowjob, cuni and 69 appreciated. Then, cowgirl by kissing her boobs and a long missionary between the eyes to finish the session.

Social time laying on the bed and finally we took a shower together in the room.

To be recommended.

Appreciation : excellent.