Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

NADIA (hungary - black)

(1/1)

raze495:
Nationalité / langues parlées : Hongroise/ quasi pas d’anglais
Age : 21 (fêtais sont anniversaire ce 23/04)
Visage : banale
Cheveux : long noire
Taille : 1M60
Poitrine : 75A
Silhouette / corps : ni slim, ni rondouillette
Tatouages - Piercings : oui dans le bas du dos (tribal)
Fellation : oui bien
Cunni : oui en douceur et puis splash
Embrasse (oui- non) : oui déjà au bar
Autres caractéristiques : fille très sympa girl next door


Mardi 23/04/2013

Je testerai la petite NADIA.HU, girl next door que j’avais déjà vu en action dans le jacuzzi les semaines précédente.
Ne parlant quasi pas l’anglais le contact fut assez bref, nous passerons directement du hello ou roulage de pelle dans les sofas puis en chambre.
Fille du style gfe mais inexpérimentée, l’avantage étant qu’elle ce laisse aller et découvre encore toute l’étendue de son corps.
Pas forcément de récidive à prévoir sauf si une nouvelle descente de flic a lieu et qu’il n’y a qu’elle.

KanariePiet:
Mijn 3de nieuwe DVP van gisteren was Hongaarse Nadia. Ze was mijn collega rakker en mij in de vroege namiddag al opgevallen, maar ik wou eerst met Mia en Janina kameren. Mijn collega is eerst met Nadia op de kamer geweest en hij vond haar service uitstekend. Ik moest later op de dag dan ook volgen.

Nadia is 21 jaar jong, heeft lang bruin haar en groene ogen. Ze heeft niet het allermooiste gezicht, maar het straalde toch iets heel intrigerends uit. Nadia heeft een tattoo op haar onderrug en een navelpiercing. Ze is ongeveer 1,65m groot. Ze heeft een A-cup en een mooie kont.

Zoals mijn collega had voorspeld, was haar service uitstekend. Ze had een aparte manier van pijpen, maar ik kon het héél hard appreciëren. Het neuken was uitstekend. Was de beste neukbeurt die ik gisteren gehad heb. Cowgirl, missio, hondjes, allen meermaals herhaald en leuk gevarieerd tijdens elk van de standjes. Het was absoluut top. Ik heb Nadia zo'n 20 minuten lang stevig geneukt (komt ervan als je al 2 kamergangen achter de rug hebt) en ben uiteindelijk tijdens hondjes met een knal klaargekomen. Ik heb de kamer weer heel tevreden verlaten.

Tot daar was alles super. Ik trof Nadia een half uur na onze kamergang echter aan in de bar en plotseling was ze volledig veranderd. Het leek wel alsof ze drugs genomen had. Ze had een heel afwezige blik, was niet meer aanspreekbaar en gedroeg zich ronduit raar. Volgens het meisje achter de bar had het niks met drugs te maken, maar overkomt dat Nadia af en toe. Het was heel vreemd om te zien. Ik kreeg er letterlijk de kriebels van. Herhalingsgevaar is dan ook onbestaande, ondanks de uitstekende kamergang.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie