Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

DIANA (romanian - black)

(1/3) > >>

raze495:
Nationalité / langues parlées : Roumaine / anglais
Age : 21ans
Visage : jolie avec deux piercing
Cheveux : noir en chignon
Taille : 1M65
Poitrine : 75A
Silhouette / corps : slim
Tatouages - Piercings : non
Fellation : oui, mais pas top
Cunni : oui sans plus
Embrasse (oui- non) : légés kiss
Autres caractéristiques :


Mardi 11/06/2013

Ma seconde session sera la mauvaise de la journée DIANA.RO.
Petite slim avec un filet noir et un string pour simple habit.
Elle est très sympa mais vraiment nul en chambre, fellation correct sans plus.
baisse mécanique vraiment pas top.
N’embrasse quasi pas, n’est pas gfe et surtout inactive.
Donc a évité pour l’instant, histoire qu’elle devienne meilleur au contact de Claudia
(vu quelles sont amies dans la vie).

licky luke:
Naam : Diana

 Nationaliteit/taal : / Hongaars / o.a. Duits

 Leeftijd : 22
 Haarkleur/lengte : Rood-blond geverfd (daaronder zwart), middel lang
 Lengte : 155 ?
 Postuur/Cupmaat : Normaal / kleine B (echt)
 Tatoeage/Piercing : Tatoeage van een roos op haar rechterschouder / enkel piercings in navel en gezicht
 Service : PZC, NMC, GF6

 Recensie:
 Twee weken geleden op een dinsdag weer eens bij Sixsense binnen gelopen. Lekker weertje, dus gauw naar de pool.
 Daar zwom Diana met borsten bloot, een lekkere verschijning. Haar Engels is behoorlijk onder de maat dus een gesprek kost wel wat moeite... Ze is een lekker jong ding met helaas nog weinig ervaring, maar toch heeft ze iets..
 
De uiteindelijke sessie op de kamer heeft een hoog knuffelgehalte en duurde (zonder dat ik het door had!) 2 uur. Haar onervarenheid uit zich i.a. in het nog niet echt kunnen verleiden van een klant, het nog te veel spelen met haar telefoon, roken tijdens de sessie (hinderlijk om meerdere redenen), en een licht passieve houding tijdens de sessie.
 
Maar toch heeft ze iets. Het zou zo maar een van je leerlingen in je klas kunnen zijn, of het jonge zusje van je vriending, enzovoorts. Ze heeft een lekker lijf en kan zich ook lekker tegen je opwrijven, mijn kleine Luke reageerde in ieder geval zeer gretis. Alleen al met haar op kamer gaan om die uitstraling is een plezier, hoewel het fijn zou zijn als ze aldaar ook een beter prestatie zou neerzetten. Maar goed, al doende leert men en ik gun haar de twijfel van de onervarenheid.
 
Op de kamer liet ze zich heerlijk beffen (lekker poesje!), deed ze redelijk pijpen en tijdens het neuken voel je dat ze een nog jong en nauw poesje heeft. Zoenen beperkte zich tot mijn tong over haar lippen en in haar mond waarbij ze langzaam steeds meer meedeed, maar echt tongzoenen is het niet geworden. En nogmaals, converseren is behelpen maar daar kom je eigenlijk ook niet voor...
 
Ondanks mijn twijfels mag ze voor mij door naar een tweede ronde!

licky luke:
Afgelopen zondagavond zag ik een beteuterde Diana zitten, die maar bleef zeggen: "today no men, no fuck, disaster...". Ik heb vorige keer met haar gekamerd en bleef toen ergens hangen tussen "nooit meer want ze heeft geen ervaring" en "nog eens want ze is een lekker ding". Ik had op een gegevens moment zo erg met haar te doen dat ik besloot het nog eens een half uurtje te wagen zodat ze op zijn minst haar entree van vandaag er uit had. Tja, zie het maar als mini ontwikkelingshulp projectje...

Zoals eerder aangegeven wilde ik haar, ondanks een teleurstellende sessie, nog een tweede kans gegen en dat heb ik gedaan. De jury is er nu uit en geeft als oordeel "helaas pindakaas"... Als ze niet snel ervaring opdoet kan het gebrek hieraan niet meer goedgemaakt worden door haar lekkere verschijning, helaas.

Deze sessie was nog teleurstellender dan de vorige: niet pijpen (zelfs geen aanstalten), niet kussen, beetje trekken maar minimaal, enzovoorts. Ze lag daar maar alsof ze een (levensgrote) pop was...

Uiteindelijk heb ik haar in missio en op zijn hondjes geneukt wat op zich wel heel lekker was omdat ze zo'n lekker nauw poesje heeft. Meer dan dat kan ik er helaas niet van zeggen...

De sessie was niet super, maar ik hield er toch ergens een goed gevoel aan over... zal de ontwikkelingshulp op zich wel zijn...
 
N.B. Je zou toch zeggen dat ze genoeg collegaatjes heeft die haar wegwijs kunnen maken in de wereld van de DVP's, maar ik twijfel sterk of dit wel de wereld is waarin ze zich moet begeven...

sexmachine:
No men, no fuck, disaster....




Een griet die niet WIL geven wat de standaard is op kamer, tja, die zal ook "no room maken", of toch zeer weinig...
Het is aan haar om haar service aan te passen of een andere baan te zoeken, of achter de ramen te gaan werken, maar zelfs daar moet ze pijpen.


Ik ben van mening dat je ze beter geen tweede kans kan geven maar haar geheel eerlijk moet zeggen waaroim je niet naar kamer gaat. Madame heeft dan enkele mogelijkheden:
1. ze wordt kwaad
2. ze doet beter haar best
3. of ze doet er niets mee
4. ze zoekt een Turks vriendje, die weten goed hoe ze een vrouw moeten opleiden.
Maar in alle drie gevallen weet ze wel wat eraan schort, en is het aan haar er iets mee te doen....


Er mee meegaan uit medelijden is geen optie, ik heb foots dit met een griet uit LR (en daarbij was de sexxx WEL goed) keer op keer zien doen, ondanks waarschuwingen en het heeft ongeveer drie jaar geduurd vooraleer hij ze van zich kon losmaken.


Ter info: ik weet het, het is hard, maar dat is de enige oplossing, als ik alle meiden moet 50 euro geven waar ik medelijden mee heb, dan is na de 2e van de maand mijn geld op.


EN, nog een goede les, ik ken geen enkele dame in de prostitutie die minder verdient dan ondergetekende, anders waren ze al lang gestopt. En dat terwijl ze ongeveer een derde van de vaste kosten hebben van een inboorling, en in het land van herkomst het gemiddelde loon zowat 150 euro per maand zal zijn.


sm  :king: 

Laurent74:
Ik heb ook met Diana gekamerd. Begin juni?
Sympathieke dame die wat Spaans spreekt. Haar service was beperkt. Zij is jong en onervaren.

Diana is een paar weken verdwenen. Zij was in Lausanne waar ze een beetje Frans heeft geleerd. Ze kan nu ook zwemmen  :lol_hitting:

Ik heb haar vorige vrijdag gezien en ik had eingelijk geen zin om naar de kamer te gaan. Misschien een volgende keer...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie