Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Vannessa (Roemeense)

(1/1)

KanariePiet:
Gisteren ook nog met een 2de DVP gekamerd: Roemeense Vannessa.

Vannessa is 25 jaar jong en heeft halflang, sluik, bruin haar. Ze is 1,61m groot. Het is een beetje een lolita type. Ze heeft een mooi gebruind lichaam. Heel lekker kontje. Mooie, natuurlijke A-cup. Tattoo van een roos op haar pols. Geen piercings.

Na mijn 4 kamergangen van eergisteren en mijn avontuurtje met Anna van gisteren, zaten Piet en ik eigenlijk stikkapot, maar ik werd al een hele tijd aangetrokken door Vannessa haar heel mooie gezichtje. Ik ben naast haar gaan zitten en we hebben een leuk gesprekje gehad in het Engels.

Vannessa maakte een spontane indruk en had een vlotte babbel, maar ze bleef fysiek een beetje afstandelijk. In mijn achterhoofd gingen allerlei alarmbellen af, maar ik liet Vannessa toch maar een sleutel halen. Iets aan haar integreerde me enorm.

En wat een geluk dat ik haar een sleutel heb laten halen! We waren nog maar net op de kamer of ze smeet me letterlijk op bed. Ze begon me hartstochtelijk te tongzoenen. Zo hevig heb ik het in een club nog niet vaak meegemaakt! Na enkele minuten begon ze me te pijpen. Dat was niet zo goed als Anna daarstraks, maar het was toch nog steeds meer dan uitstekend!

Wegens vermoeide Piet en vermoeid lichaam heb ik me tot 1 standje beperkt: hondjes, maar dat was dan ook top: ik mocht haar kontje plaatsen hoe ik het wou en ik mocht beuken, beuken, beuken. Ik ben weer met een knal klaargekomen!!

Na Anna was dit gisteren een 2de topervaring!

Herhalingsgevaar: heel groot!!!

KanariePiet:
Gisteren als afsluiter van de dag nog eens een uurtje met Vanessa gekamerd. We zijn gestart met een half uurtje GFE en we zijn daarna overgeschakeld op een stevig half uurtje PSE.

Het was top: hevig zoenen, zalig pijpen, 69, rustig neuken, stevig beuken... We hebben alles gedaan en het was allemaal uitstekend.

Vanessa zal mij snel terug zien!!!

KanariePiet:
Vandaag voor het eerst sinds heel lang nog eens gepannekoekt. Ik ben maar liefst 4,5u met Vanessa op de kamer geweest. Wat een sessie... Ik ben kapot.
Ze zoent zalig. Ze pijpt uitstekend. Alle standjes zijn keer op keer top. Vooral van de cowgirls van vandaag ga ik nog lange tijd nagenieten!

Top!!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie