Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Mia (Duitse)

(1/1)

KanariePiet:
Mijn eerste DVP gisteren was Duitse Mia. Mia is 27 jaar en heeft een typisch Duits (mooi) gezicht. Ze heeft lang zwart haar en donkere, bruine ogen. Ze is 1,65m groot, heeft een mooie natuurlijke B-cup (die ze uitgebreid showde aan het zwembad) en een iets vollere, maar heel mooie kont. Ik heb 3 tatoeages opgemerkt, waarvan de opvallendste zich bevond boven Mia haar schaamstreek. Ze had ook nog een navelpiercing.

Haar service is uitstekend: Lekker zoenen. Uitstekend pijpen. Leuke 69. Cowgirl, missio, hondjes... allemaal top.

Uitstekende ervaring, alleen hadden we een kamer zonder airco en dat bederfde de pret toch enigszins. Toch klaargekomen, badend in het zweet, en de kamer na een half uur héél tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar is groot, al zal dat moeilijk zijn, want blijkbaar werkt Mia enkel op dinsdagen.

KanariePiet:
Aangezien ik gisteren nog eens op een dinsdag in Sixsens beland was, is de herhaling met Mia er sneller gekomen dan verwacht. Ik zat rustig aan de bar toen ze zich naast me neer zette. Haar haar was hoog opgestoken, waardoor ik haar niet onmiddellijk herkend had, maar na een standje daarvoor, ging het eigenlijk snel:

We hebben ons naar een zeteltje begeven, waar we even bijgepraat hebben (niet dat we zoveel hadden om over bij te praten...) en waar we vooral veel gezoend hebben. Het was een heel aangenaam half uurtje en uiteindelijk heb ik zelf om een kamergang moeten vragen. Dat vind ik altijd positief!!

Op de kamer.... Tja. Wat een beest is me dit toch. Zij had de touwtjes in handen en heeft me haar doen neuken. En hoe... Nu, zoveel uur later doet mijn Piet eigenlijk nog altijd een beetje zeer. Enfin, zonder in details te treden: na een stomende sessie van 1,5u was ik op en was het tijd op de kamer te verlaten.

Uiteindelijk ben ik tot Mia haar grote frustratie niet klaargekomen (maar dat lag zeker niet aan haar), maar oh, wat een uitstekende kamergang was dit weer.

Speciaal voor Mia zou ik 1 van de komende dinsdagen wel eens terug in SS kunnen staan!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie