Auteur Topic: Myriam  (gelezen 5216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Myriam
« Gepost op: 19 juli 2016, 22:21:24 »


Myriam
Land:             Roemenië
Leeftijd:         ongeveer 21
UITERLIJK
Lengte:          1,70m
Model:            Beetje voller
BH:                 natuurlijke B - C
Haarkleur:      zwart


uit mijn verslag in het sixsens topic. Kwam wat later nog een dame in een lange rok binnen, dat geeft mij toch altijd de indruk dat de dame er geen zin in heeft zich niet probeert te verkopen. Misschien liever niet naar de kamer gaat. Mooi gezichtje had ze wel alleen lachen deed ze niet. Haar zat in een knotje. Fons zei dat ze altijd maar wat rond hing en nooit probeerde te jagen. Hij vond dat maar niks. Later toch haar aangesproken. Bleek dat ze ook pas 3 weken in het vak zat. Dat deed me sterk twijfelen of het wel wat zou zijn. Maar bij gebrek aan andere opties toch maar voor gekozen met deze 21 jarige Roemeense dame genaamd Miriam naar de kamer te gaan Dan zou het maar een half uurtje worden en dan had ik nog steeds een goedkope dag geworden. De dame liet nu wel een lach op haar mooie gezichtje zien en was rustig, aardig en niet gehaast en gaf niet de indruk er moeite mee te hebben.

Na eerst nog wat bij elkaar te zitten en wat te kletsen haar de sleutel laten halen. Toen we de trap op liepen kon ik ondanks de jurk toch even goed zien dat ze wel een heerlijke kont heeft, maar dag was me al opgevallen. Op de kamer wist ik niet wat me overkwam. Alles voluit. Eén van de beste tongzoensters die ik heb gehad. Pussysliden waarbij ik dacht dat ze hem er in wou laten glijden. Heerlijk neuken. 3 standjes gedaan die ik nog nooit had gedaan. Pure PSE en GFE in één. Beste sessie dit jaar dame komt gelijk op nummer 1 binnen. Had aangeven een uur te willen blijven maar vond het wel een erg lang uur. Keurig 100 afgerekend maar toen ik eens keek hoe lang we weg waren gebleven bleek dat 1 uur en 20 minuten te zijn. Dit ging geen goedkoop dagje meer worden want als je niet zo vaak in zo'n club komt en je ontmoet daar je nummer 1 van het jaar dan moet je wel op herhaling. Dus later nog een keer een uurtje met haar geweest naar weer volle tevredenheid waarbij de dame het initiatief nam. Dit keer geen extra tijd gekregen maar je kan ook niet altijd alles hebben.
Score voor Miriam:
Uiterlijk 7.5
Service 9.5




Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Myriam
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2016, 08:53:56 »
Ik vraag me af wat voor 3 standjes je gedaan hebt die je als ervaren rakker nog nooit eerder gedaan had.  :lol_hitting: