Forum > REST VAN DE WERELD

Kami land in Rio.

(1/2) > >>

Lustman:
Gisteren dit privé huis / massagesalon bezocht.

Er werden vier dames voorgesteld en men keuze viel op Lasmim. Gegaan voor het 200reals (65€) : een uurtje massage + Pzc.

Eerste half uur massage van de hele achterkant : rug , nek en benen.

Omdraaien dan maar...lekker wat teasen. Deze lekkere meid kroop op mij en begon te tongzoenen. Hierna werd men snikkel aan hoogstaande tantra onderworpen, ongeveer 20 min stelde ze het orgasme uit. Man ,man...ik stond op ontploffen.

Tijd om te komen en hoe ! Ze pijpte lekker en diep. Met haar tongpiercing stimuleerde ze men eikelgroef. Ik kwam als een raket in haar mond. Wow, wow een onverwachte FT. Ze liet men zaad over men lul lopen : geil grrrrrr !

Absolute top ervaring !

Sex in ook mogelijk in dit salon voor 100€/u.

Note : basis Portugees noodzakelijk.

http://mastertherapy.com.br

Lustman:
Centro Susy

Net terug van dit privé salon gelegen in centro. Vanaf Copacabana 15 min met de metro afstappen in Carioca , 5 min van het metrostation Av. rio branco 185 op verdieping 13 app. 27.

Enkele dames werden voorgesteld en gekozen voor Karinna C. Stevig gebouwd , maar geil en lekker ! Gekozen voor een uur en extra betaald voor anaal : 190 reals = 60€.

Zeer goede sessie met tweemaal klaarkomen , tussentijds douchen met de dame. Eerste maal vaginaal en tweede maal anaal gekomen : top ! Verder zoenen , Pzc , beffen , ....

Alle dames in dit huis zijn stevig voorzien en gekend voor het betere anale werk. Doorpompen en afdouwen als hel. Geen GFE hier, maar stevige Braziliaanse sex.

Note : kennis van de taal nodig.

http://centrosusy.com.br/index.php

Lustman:
Gisteren een promo flyer gekregen van deze sauna club. Ja , in Rio heb je ze dus ook. Locker + badjas , drank betaal je wel apart. De flyer geeft recht op 20 reals (8€) korting bij binnenkomst. Ze hebben ook een website , wel beperkte info. Maar beter dan niets.

http://www.termasmontecarlo.com.br/teste/index.html

Lustman:
Club Balcony

Deze avond een dik uur de kat uit de boom gekeken. Er waren een tiental knappe topmodellen aanwezig. Verder schat ik zo'n 40-tal vrouwen. Meeste bezoekers waren Brazilianen en wat domme vette New Yorkers, die graag teveel betalen. Rond de club was het ook weer druk. Verkopers , pooiers , straathoeren en enkele Hells Angels.

Men oog laten vallen op een knappe meid die er wat onwennig bijstond. Kennisgemaakt en even naar de mogelijkheden gevraagd , deal gemaakt voor 200reals ( 65€ ). Op weg naar huis hand in hand was het ijs snel ontdooid. Lekker met twee onder de douche , voorspel met Nivea body milk...hmm! Lekker zoenen , Pzc en beffen. Actief neuken in drie standjes. Uiteindelijk klaargekomen , terug douchen en even nagepraat met een drankje. Deze 20- jarige Letitia bleek een goede keuze. Nadat ik ze buiten gelaten had , vertelde de nachtwaker : exact 2 uur bezig geweest , ha ,ha...Hij vond het een knap ding en ik ook !

Lustman:
Rond 03u40 na een nachtje stappen me door de taxi laten afzetten aan Balcony. Toch nog een 40-tal vrouwen aanwezig. Maar vijfmaal stunner alarm en twee lolita's aanwezig waar PP voor zou bezwijken. Het bier is in de club 1,5€ duurder geworden tegen vorig jaar ! Gelukkig staan er net buiten de club drankstandjes waar je voor 1,5€ een halve liter bier kunt kopen. Je staat daar zeer strategisch , dames komen er vaak langs als ze terugkomen van het rendez-vous hotel wat verder. Zeker in het weekend hangt er veel volk rond. Even info genomen , in Dolce Vita zaten maar een tiental vrouwen. Ben dus niet naar binnen geweest. Ik had eerder tijdens de dag een topsessie gehad in Master Therapia en echt geil was ik niet meer na een paar liter bier in de disco, waar ik vandaan kwam. Buiten nog even staan praten met een Braziliaan over het reilen en zeilen van Balcony. Vroeger was het beter punt uit. Komt er op neer dat veel knappe dames een buitenlander aan de haak geslagen hebben en dus weg zijn. We zagen ook nog voor onze neus drie dames rond een man hangen en wat uitdagend dansen , ondertussen werd hij gezakkenroldl ! Tja, het blijft altijd uitkijken hier. Je lazarus drinken is nooit een goed idee in deze buurt. 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie