Auteur Topic: ALICIA 20j priveontvangst Kapelle-op-den-Bos  (gelezen 9082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ALICIA 20j priveontvangst Kapelle-op-den-Bos
« Gepost op: 18 november 2015, 01:09:16 »
Ondanks dat ik zeer tevreden ben met de paar vaste dames die ik regelmatig bezoek, vandaag in een zotte bui toch eens eentje lukraak gecontacteerd om eens iets anders te zien en te voelen. Dat is toch de hobby he.

Ik kwam Alicia tegen op Chatbabe.be waar ze na enige berichtjes dan uiteindelijk toch zelf ook reageerde en me een telefoonnummer gaf voor meer inlichtingen. Ff gebeld, vriendelijke stem, vroeg 80 euro voor een halfuur en 130 voor een uur. Halve uren interesseren me niet, dus een uurtje gereserveerd om eens te proberen. Alicia staat ook op Redlights, onder de naam Alicia, prive ontvangst Kapelle op den Bos (er zijn nog wel wat meer Alicia's, maar je kan ze gemakkelijk vinden).

Alicia ontvangt in een privewoning buiten het centrum. Bij binnenkomst bleek de deur geopend te worden door een erg mooi meisje, vriendelijk en zacht. Ze heeft naar eigen zeggen Spaanse roots, en je ziet dat er ook wel aan, maar je hoort het niet. Ze spreekt gewoon voortreffelijk Nederlands. Ze liet me meteen in de slaapkamer. Afgerekend, en terwijl ze even het geld ging wegbrengen mocht me alvast uitkleden. Toen ze terug kwam vroeg ze me om eerst een wasje te doen in het bad. ik was al gewassen thuis, maar als zij daarop staat, waarom niet he. Hygiene vinden we als wandelaar zelf ook belangrijk.

Ik had bij het binnenkomen naast de slaapkamer een wc opgemerkt, dus dacht ik dat het daar te doen was, maar neen, we moesten helemaal het huis door: de living, de keuken en dan uiteindelijk achteraan een ruime badkamer met ligbad. Alles heel netjes. Geen rommelhuis, maar gewoon. Ik had wel de reflex om eerst ff terug te gaan en mijn kleren mee te nemen, want die lagen natuurlijk onbewaakt in de slaapkamer, en in de living waren doeken opgehangen die de helft van de kamer aan het zicht onttrokken. Daarachter stond een TV te spelen, en zo goed als zeker zal daar ook wel het vriendje gezeten hebben, dus dat betrouwde ik niet en ik zei haar dat ook vriendelijk. Geen bezwaar van haar kant. Ze beaamde dat ik inderdaad gewoon voorzichtig was. Of dit nu opgezet spel was of puur toeval zal ik nooit te weten komen, maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn en de truk van de onbeheerd achterblijvende kleren is bij ervaren wandelaars genoegzaam bekend. Dus niet met mij he.

Ze kwam niet bij mij in het bad (ze was al gewassen zei ze) maar toen ik te kennen gaf dat ik een wasje samen toch ook wel fijn vond, begon ze onmiddelijk zelf mij te besproeien met de douchekop en haar zachte handen vonden vlot de weg naar daar waar ik ze voelen wou. Eens uit het bad vroeg ze mij nog eens extra om mijn handen te wassen en ze had ook nog mondspoelmiddel klaargezet. Beetje raar, beetje smetvrees misschien, maar nogmaals, een goeie hygiene kunnen we niet als minpunt aanrekenen, integendeel. In ruil mocht ik trouwens meteen al voluit tongzoenen, iets wat ik persoonlijk toch wel belangrijk vind.

Daarna de kamer in, op bed. Ook hier alles netjes, eigenlijk een beetje zoals op een rdv-hotelkamer, waar ik veel meer ervaring mee heb. Alicia doet alles met condoom, ook pijpen. Dat viel best mee. Ze pijpte rustig en ik vond het lekker. Ze is echt mooi. Een heel lief en vriendelijk gezicht, knappe borsten en een lekker kontje. Mooi kaal kutje. Anaal doet ze niet, maar ik mocht wel echt uitgebreid aan haar kont zitten. Vrij intiem moet ik zeggen, full anaal is trouwens niet mijn ding en ze had ook vooraf gezegd dat ze dat niet deed. Ze vroeg me vriendelijk wat ik allemaal graag had. Daar hield ze netjes rekening mee.

Streelzachte huid, ze deed ook goed mee. Zeker niet passief of afstandelijk. Ik mocht echt heel uitgebreid beffen zonder enige beperking, en toen ik haar vingerde werd ze op een bepaald moment wel goed nat.

Nog een poos later porde ze me dan aan om misschien toch wat voort te maken, want 'de tijd was bijna om'. Ze zei dat vriendelijk, haast verontschuldigend. Op het gevoel (ik had geen horloge meer aan) geloofde ik daar geen snars van, maar ik stond ondertussen zo geil als boter van haar hemels heerlijke lichaam, en al het gepijp, het gevrij en het gestreel, dat ik sowieso geen zin meer had om me nog verder in te houden. Ze was trouwens subliem mijn ballen aan het strelen en ik zou het toch niet lang meer volgehouden hebben. Heerlijk klaargekomen, opgefrist (nu in de kamer zelf met vochtige doekjes), nog een korte babbel en toen was het voor haar duidelijk gedaan.
Afscheidskus, en hop weer de deur uit. Het uur had met wassen en alles erbij ongeveer 40 minuten geduurd.

Herhalingsgevaar? Ja en nee. Ik heb eens goed kunnen seksen met een bijzonder knap en lief meisje en ik heb zeker geen klagen over wat ze deed. Mijn zak was goed leeg als ik naar huis ging, dus dat was allemaal dik in orde. Maar er blijft natuurlijk dat vraagteken of het nu een truk is om die kleren in de slaapkamer te laten liggen terwijl het vriendje lekker achter de doeken verscholen op vinkeslag lag. De deur van de slaapkamer was trouwens open blijven staan, dat kan weer een trukske geweest zijn om zonder dat ik iets hoorde binnen te glippen als ik bad was. Ik mag haar niet beschuldigen, want er is niks gebeurd. Zou ook oneerlijk zijn dus. Maar het 'wringt' een beetje omdat je als ervaren wandelaar dit soort situaties kent en doorziet. De wandelaar die dit leest en Alicia wil bezoeken weze bij deze gewaarschuwd.

En ja, haar klok die duidelijk op Duracell batterijen loopt, dat heeft niemand graag, maar ik was eigenlijk wel al bijna aan het klaarkomen toen ze zachtjes zei dat het tijd was, dus tja. Ze had ook nog een kwartiertje kunnen blijven na-strelen en me wat laten nagenieten. Dus ook daar wringt het wat: een uur is een uur en daarmee basta. Ook hier weze de wandelaar gewaarschuwd. Misschien had ik moeten aandringen op nog wat geknuffel, maar dat heb ik dus niet gedaan.

Ik ben dit soort oplichterijtjes niet zo gewoon, omdat ik vrijwel altijd met enkele vaste favorietjes date, een paar daarvan zijn eigenlijk ondertussen al lang vriendinnen geworden waar ik ook wel eens 'gewoon' thuis kom zonder dat er van seks sprake is, en dan ken je mekaar op de duur zo goed dat het er veel losser aan toe gaat. Misschien hecht ik in mijn beschrijving daardoor nu wat te veel belang aan de minpunten. De seks was in alle geval goed en Alicia was heel knap, lief en gewillig.