Forum > UTRECHT

Utrecht algemeen

<< < (3/20) > >>

bema:
Sexmachine en bema hebben het idee om volgende week vrijdag het Zandpad nog eens gaan te verkennen, is ondertussen al lang geleden.   ;)

Indien er nog ander geïnteresseerden zijn, vertrek in Antwerpen is voorzien rond 12 à 13 uur !   :)

sexmachine:

--- Citaat van: bema op 19 november 2010, 21:50:15 ---Sexmachine en bema hebben het idee om volgende week vrijdag het Zandpad nog eens gaan te verkennen, is ondertussen al lang geleden.   ;)

Indien er nog ander geïnteresseerden zijn, vertrek in Antwerpen is voorzien rond 12 à 13 uur !   :)

--- Einde van citaat ---
Het Zandpad? Ik word nu al zeeziek   ;D
De Begijnensteeg, ja, das iets voor sexmachine, lekker begijntjes pakken daar in A'dam  ;)
Enne, je weet nooit dat we Gina tegenkomen in Den Haag...

Elwood:
Elwood was afgelopen Vrijdag middag op het Zandpad. Hij zag daar minstens 5 of 6 bekenden van het SKW, en nog eens een zelfde aantal waarvan hij dacht ze van daar te kennen. Elwood is nog eens bij Lily binnengestapt. Lily was aardig wat kilootjes kwijt. Dit kwam van de stress en onregelmatig leven door de nachtshift, toen ze in Utrecht startte. Ze doet nu weer de dagshift, en voelt zich ook goed met haar minder gewicht.

Rolly:
Hier kan men alle andere berichtjes en info dan recensies over deze regio kwijt

Rolly :)

Elwood:

--- Citaat van: rolly op 23 november 2010, 20:50:43 ---Hier kan men alle andere berichtjes en info dan recensies over deze regio kwijt

Rolly :)

--- Einde van citaat ---

Ik zal hier eerdaags een berichtje over mijn bezoek aan Lily neerpennen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie