Forum > UTRECHT

Utrecht algemeen

<< < (2/20) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: rolly op 19 oktober 2010, 21:36:38 ---
--- Citaat ---Ik kom er geregeld. Bezoekjes nemen wel af, door de situatie op het Zandpad. Het is steeds vaker de spreekwoordelijke koude kermis.
--- Einde van citaat ---

Komt dat omdat er geen dames van je keuze zijn of heb je net als ik het idee dat de dienstverlening van de dames zienderogen achteruitholt?

R

--- Einde van citaat ---
Werkt er ook geen Marokkaanse Leyla daar? Servicenivo goed, maar een geldwolf pur sang, de reden zal zijn dat ze een woordje Nederlands spreekt.
Ex YY verduidelijkt ook veel  ;D


sexmachine

guest253:

--- Citaat van: rolly op 19 oktober 2010, 21:36:38 ---
--- Citaat ---Ik kom er geregeld. Bezoekjes nemen wel af, door de situatie op het Zandpad. Het is steeds vaker de spreekwoordelijke koude kermis.
--- Einde van citaat ---

Komt dat omdat er geen dames van je keuze zijn of heb je net als ik het idee dat de dienstverlening van de dames zienderogen achteruitholt?

R

--- Einde van citaat ---

Beide eigenlijk. Weinig mooie meisjes, het valt de laatste tijd vaker tegen dan mee en de sfeer op en rondom het Zandpad staat me niet echt aan. Toch veel figuren die er eigenlijk weinig te zoeken hebben, maar wel veel overlast veroorzaken.

Als ik ga wandelen, dan ga ik voor mooie meisjes, een voldoende service (ben niet heel veeleisend) en op mijn gemak wandelen. Dat vind ik allemaal niet meer op het Zandpad.

Heb ook niet het idee dat het voor de dames nog een hele prettige plek is om hun job te doen.

bema:
Kortelings ga ik toch met onze sexmachine het Zandpad nog eens verkennen, is trouwens al lang gelden !  :D

sexmachine:

--- Citaat van: bema op  1 november 2010, 22:35:46 ---Kortelings ga ik toch met onze sexmachine het Zandpad nog eens verkennen, is trouwens al lang gelden !  :D

--- Einde van citaat ---
Dat is afgesproken, als we de weg ernaartoe nog kunnen vinden, en jij belooft niet aan iedere vrouw boven de 50 de weg ernaartoe te vragen  ;D ;)
Ik schaamde me haast dood, en jij maar lachen.
ik herinner me er trouwens nog iets van, hebben we daar niet ene Willem ontmoet???  ::)

foots:
Rakkers,
 
Ben er wel eens geweest in het verleden, vaak met na de Motorbeurs in de Jaarbeurshallen.
Weet er niet veel meer van, wel dat er mooie zijn en dat het zoals gewoonlijk ramenservice is dus rap pijpen, neuken en weer weg.
Tegenwoordig lees ik het Motornieuws wel op internet en ga ik op zaterdag naar Duitsland.
 
Groet, Foots  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie