Auteur Topic: Vulkanstrasse 11, kamer nr 1, Roxanna (Duitse)  (gelezen 9048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 11, kamer nr 1, Roxanna (Duitse)
« Gepost op: 10 januari 2015, 12:57:17 »
naam          roxana
leeftijd        21
lengte         1;80
haarkleur     bruin
haar lengte  lang
tatoeage      ja
piercing       ja
cub maat      a 
nationaliteit  duits



vrijdag was ik in duisburg en de bezetting was niet hoe het zou moeten zijn zoals ieder jaar om deze tijd  :cry ma goed duisburg heeft 445 werk plekken en er is dus altijd wat te vinden  je moet gewoon dan wat langer zoeken  ;D . bij me eerste rondje om 20.30 werd mijn al een dienstverlening aangeboden voor 20 euro met pijpen zonder op kamer 12-11 van huis 13-15 aan de vulkanstrasse. door dames die nog geen eens zo lelijk waren  :17: iets hield mijn tegen wat ik weet het niet  :017: . 2 uur later was de prijs weer gewoon opgeschroeft na de 30 euro .de dames stonden mijn toch niet aan en veder gelopen naar 11. daar trof ik op de eerste etage roxy aan een bloed mooie Duitse dame van 21 jaar jong. zonder hakken was ze grootte dan ik en aan de deur een vriendelijke meid . :bud en op de kamer wet ze nog mooier toen ze haar lingerie uit trok. heerlijk gebruind mooi lichaam lange benen mooie billen natuurlijke borsten.  :laughingchick met grote ogen  :o werd ik als ma geiler en geiler. ze trok me blouse uit me broek maakte de knoppen los  en schoof hem van me schouders af. pakte de gesp van me riem en trok die open ging met haar hand op onderzoek in mijn boxer .en keek mijn met groote ogen aan ze trok mijn schoenen en sokken uit en liet mijn jeans en boxer zakken zodat ik er uit kon stappen . :kissass al zoenend schuifelde we in elkaar gestrengeld  na de was tafel. (wat jammer dat die kamers van huis 11 zo klein zijn we waren zo bij de wastafel en 3 voeten na voren bij het bed  ::) ) ze douwde me voorzichtig op het bed en begon me te zoenen tongen en taste met haar mond mijn lichaam af. via mijn lies kwam ze bij me pielemans en begon me spontaan zonder condoom te pijpen   :xrated . voorzichtig ging ik met mijn vingers op verkenning richting haar vulva wat was ze nat ik pakte haar linke been vast en zetten  die aan de andere kant van mijn lichaam ik was zo geil en haar vulva was zo mooi el glad dat mijn tong ook graag aan het werk wou .  :great: ze waardeerde mijn actie en begon  mijn ballen te likken als beloning. de rollen werden omgedraaid ze ging op haar rug liggen en ik ging op mijn knieën met pielemans richting haar o zo warme mond. en terwijl ik haar likte pijpten ze mijn klaar  :celebrate:  wel geen ft ze mikte alles over haar borsten en buik. toen ik van haar afkroop  veegde ze met haar vingers de sperma op en stopte dat in haar mond en begon me te tongen het feest was dus nog niet voorbij. ze drukte me op het bed en en kwam op me zitten met de boodschap dat ik niet eerde van de kamer af kwam als dat zij ook een hoogte punt gehad had  :bud al likkend ging ik veder en mevrouw begon te kreunen pielemans kreeg weer zijn en was al weer klaar om het slagveld te betreden ze draaide zich met de kond naar mijn neus terwijl ik haar veder likte monteerde zij het rubber ze had ma 1 doel en dat was zich zelf klaar rijden  :amazone al schokkend kwam ze klaar .

dit verhaal is werkelijk gebeurd niks is besproken voor dat ik de kamer ben opgegaan en dat zijn vaak de mooiste sessies ik hoop niet dat ze te lang blijf wand als dat het geval is heb ik geen sauna club meer nodig vanavond ga ik haar weer bezoeken  :steeringwheel:
« Laatst bewerkt op: 14 april 2016, 03:35:10 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Roxana Duitse vulkaanstrasse 11 kamer nr 1 1e verdieping
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2015, 18:02:36 »
ook even het kaufmich profiel er bij voor de info ik zoek de profieltjes er pas bij als ik ze bezocht heb  ;D

http://www.kaufmich.com/Roxanna92

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkaanstrasse 11, kamer nr 1, Roxanna (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2016, 19:30:56 »
deze dame is weer actief met een ander kaufmich profiel http://www.kaufmich.com/Mary-Kate92  :039:

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkaanstrasse 11, kamer nr 1, Roxanna (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2016, 17:15:58 »
Vulkanstrasse 11, kamer 1?
Ik heb daar nog nooit een Roxanne aangetroffen.
Vaak is hier wel de ultra sexy en geile milf Steffie aan te treffen.
Ook daarmee heb ik al veel geweldige ervaringen beleefd. Steffie gaat overigens erg ver qua service en is echt een mega doorgewinterde dame die al jarenlang dit vak beoefend. En dat merk je wel aan haar perfecte service.
Met haar doe ik ook vaak sperma spelletjes en mag klaar komen over haar mega jetsers.
Steffie is gewoon 1 van de vele topdames die op de Vulkan zijn te vinden.
De Vulkan is gewoon altijd een bezoekje waard.
BANNED

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkaanstrasse 11, kamer nr 1, Roxanna (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2016, 17:56:17 »
Vulkanstrasse 11, kamer 1?
Ik heb daar nog nooit een Roxanne aangetroffen.
Vaak is hier wel de ultra sexy en geile milf Steffie aan te treffen.
Ook daarmee heb ik al veel geweldige ervaringen beleefd. Steffie gaat overigens erg ver qua service en is echt een mega doorgewinterde dame die al jarenlang dit vak beoefend. En dat merk je wel aan haar perfecte service.
Met haar doe ik ook vaak sperma spelletjes en mag klaar komen over haar mega jetsers.
Steffie is gewoon 1 van de vele topdames die op de Vulkan zijn te vinden.
De Vulkan is gewoon altijd een bezoekje waard.
kamer 1 bevind zich op de eerste etage en niet op de begaande grond hier nog even de link van de plate grond van duisburg http://www.bordellcommunity.com/pages/duisburg_vulkan/ en steffie dat kan ik beamen een top dame haar kamer nr is B  :17: het is een letter  :lol_hitting: ook deze dvp is door mijn reeds beschreven hier de link  :mistress http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14761.msg55541#msg55541 schrijf zelf ook gerust een recentie over steffie in haar topik  :039:
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2016, 18:37:19 door de vulkaan spesjalist »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vulkaanstrasse 11, kamer nr 1, Roxanna (Duitse)
« Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2016, 00:01:04 »
Vulkanstrasse 11, kamer 1?
Ik heb daar nog nooit een Roxanne aangetroffen.
Vaak is hier wel de ultra sexy en geile milf Steffie aan te treffen.
Ook daarmee heb ik al veel geweldige ervaringen beleefd. Steffie gaat overigens erg ver qua service en is echt een mega doorgewinterde dame die al jarenlang dit vak beoefend. En dat merk je wel aan haar perfecte service.
Met haar doe ik ook vaak sperma spelletjes en mag klaar komen over haar mega jetsers.
Steffie is gewoon 1 van de vele topdames die op de Vulkan zijn te vinden.
De Vulkan is gewoon altijd een bezoekje waard.
kamer 1 bevind zich op de eerste etage en niet op de begaande grond hier nog even de link van de plate grond van duisburg http://www.bordellcommunity.com/pages/duisburg_vulkan/ en steffie dat kan ik beamen een top dame haar kamer nr is B  :17: het is een letter  :lol_hitting: ook deze dvp is door mijn reeds beschreven hier de link  :mistress http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14761.msg55541#msg55541 schrijf zelf ook gerust een recentie over steffie in haar topik  :039:

Jij weet ook niet alles  ;D
En je bent er niet elke dag  :017:  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke