Auteur Topic: Eros 26, kamer NR 206, Michelle (Duitse)  (gelezen 4649 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer NR 206, Michelle (Duitse)
« Gepost op: 22 september 2016, 18:26:22 »
naam             Michelle
nationaliteit   Duitse
leeftijd           24
postuur          slank
haarkleur        blond
haarlengte      half lang
piercings        in beide tepels
lengte            170
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:48:01 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Michelle eros 26 kamer NR 206 Duitse
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2016, 18:52:31 »
deze Michelle is een andere Michelle. als die in aca velbert en het ouden pantera heeft gewerkt. dus sjeufke ge hoef niet na de vulkaan te komen . ;D ook is het een andere Michelle die voorheen in eros 26 werkzaam is geweest. en iets meer als een jaar geleden is vertrokken na de flasshofstrasse te oberhausen .

dit is mijn Michelle :lol ze werk al weer een 2 maanden in eros 26 . en is voorheen werkzaam geweest in het zuiden van Duitsland . michelle is een mooie verschijning en als je er voor bij loop denk je dan ook te mooi om waar te zijn . het heeft pak hem beet 6 weken geduurd dat haar dorst aan te spreken  :lol_hitting: ma afgelopen vrijdag was het zo ver als ge het niet probeer weet ge het ook niet . en in eerste instantie ma voor het starters pacet gekozen  van pak hem beet 30 euro .

Michelle wist me uiterst op mijn gemak te stellen en dat is gevaarlijk voor mijn financiën  :17: .bij michelle had ik het gevoel dat zij me meisje was . Michelle stond in de deuropening met een witte sloggi en een zwarte BH . :showtits1 het leek wel me buurmeisje  ;) .op de kamer was ze totaal niet gehaast en stelde me zo op me gemak dat het een uur is geworden. met body toe body massage pijpen zonder ballen likken  beffen en neuken. als afsluiter zijn we samen in de jacuzzi beland waar ze lekker op me schoot kwam zitten .en me vol overgaven begon te zoenen  :dance2 ze zette mijn op de rand van de jacuzzi en heeft me met haar mond tot een hoogte punt gebracht.  waarbij me nectar over haar gesloten lippen spoot en in haar haar terecht kwam  :showtits

aan het end van het verhaal was ik 150 euro lichter ik vind het een aanwinst voor Duisburg
michelle is een dame die me sauna club bezoek zou kunnen minderen maar dat maak niks uit voor mijn financiën  :lol_hitting:      
 
« Laatst bewerkt op: 22 september 2016, 19:12:08 door de vulkaan spesjalist »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Michelle eros 26 kamer NR 206 Duitse
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2016, 23:40:54 »
dus sjeufke ge hoef niet na de vulkaan te komen . ;D
Wat jammer nou......ik had zo graag nog eens..........ZUCHT  :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke