Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Lydia

(1/4) > >>

sexmachine:














odipuc:
sinds enkele dagen weer terug. En ohhh wat zag ze er weer lekker uit afgelopen vrijdag.

SAS:
Was afgelopen vrijdag weer 1 uur met haar op de kamer.
Blijft een monster met super service!

de vulkaan spesjalist:
Vila marisol 05-12-2015 pakjes avond in NL en DaniĆ«l van villa marisol die flink uit pak  onder anderen  met 3 kamers van 20 minuten en Wendy Somers over Wendy Somers heb ik al geschreven en ik tree niet in herhaling ma het was geweldig

Ik had een kamer gewonnen in de tombola . en mijn keuze was gevallen op LIANA EEN 26 JARIGE DAME UIT ROEMEENISTAN liane had de show gezien  van Wendy Somers waar bij ik als leidend voorwerp gebruik werd . en wou daar totaal niet onder doen; er was een wacht tijd voor een kamer van zo 30 minuten. ma met liana was dat totaal geen straf  ze kwam lekker bij me op schoot zitten en zoende er lekker op los haar handje verdween onder me handdoek  en ze keek me met geile grote roof ogen aan . da sleutel werd netjes gebracht en daar door ontstond er een zeer ontspannen  en gemoedelijk samen zijn . toen we op de kamer aankwamen veronderschuldigde liana zich heel even voor een wasje .bij terug komst in de kamer trof ik een lekkere frisse schone liana. die me weer lekker begon te zoenen aan me tepels likte me beiden liezen kusten de kleine vulkaan spesjallist lag te stuiteren op me buik  . vol overgaven nam liana de kleine vulkaan spesjalist in de mond liana was een beetje onzeker door de show die ze gezien had . en melde me dat ze niet zo diep als Wendy kon pijpen . meisje zij ik ik geniet er van langzaam draaide ze dat lekkere kontje naar me toe . wat had deze dame toch een lekker kutje om te zien het maakte me nieuwsgierig of die ook zo lekker zal smaken heel voorzichtig gleden mijn vingers door haar klein ma fijne schaamlipjes .en speelde met haar klitje ik voelde liane vochtig worden ze pakte me hand en bracht die naar haar mond . ik proefde haar nectar van me eigen vingers . en dat smaakte naar meer dus gevolg was standje 69 . liane genoot er van ik genoot er van . me tong had zijn werk gedaan en de durex glijmiddel kon achter ween blijven tijdens het boemze alle standjes zijn wel de revue voor bij gegaan en wat een inzet toonde ze een zaadlozing kon niet uit blijven.   de 20 minuten kamer is een half uur geworden en ik was geheel te vrede netjes het resterende bedrag er bij gelegd met 5 euro fooi .

Liana en villa marisol gaan me zeer zeker terug zien in 2016 helaas heb ik dit jaar nog andere verplichtingen   

das wars  :039:

odipuc:
Komt goed uit, want voorlopig is Liana even met vakantie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie