Forum > G O L D E N    T I M E - Brüggen

LIVE FROM GOLDEN TIME

<< < (2/15) > >>

KanariePiet:
Nog steeds in gt, nog steeds ongepopt. Allez, ik dan toch. Mijn 2 kameraden kameren alsof ze vandaag hun maagdelijkheid verloren hebben en er maar niet genoeg van kunnen krijgen :-\. Rustig aan he kerels: zo dadelijk volgt nog een clubje vol met mooie meiden!!

Waarom ik nog niet geneukt heb? Wel: mooie meiden genoeg hoor, daar hoor je mij zeker niet over klagen, maar ik word gewoon totaal niet geil van het sfeertje hier. Is heel anders dan in pakweg SS of Samya, de clubs die ik tegenwoordig het meest frequenteer.

En als er dan toch eindelijk wat leven in piet zat, werd dat daarnet vakkundig opgejaagd en afgemaakt door een Roemeense die er in 2 zinnen in slaagde om toch zeker 3 keer sjatzi en 4 keer zimmer te zeggen ::). Niet echt mijn ding. Moest ik dat nog zeggen? ;)

Enfin. Ik amuseer me heus wel, zelfs zonder te neuken. Het moet er niet altijd wild en stevig aan toe gaan he!

de vulkaan spesjalist:
Al 90 minuten in GT en nu ben ik tot de conclusie gekomen dat GT DE BESTE LIN UP HEEFT om 12 3o had ik de laatste parkeerplaats. Ook heb ik genoten van een capetjino uit het apparaat in de tent waar ik de eerste was nieuwe apparaat gt behoort tot de sauna clubs met de beste koffie. Meli is ook aanwezig  :showtits

de vulkaan spesjalist:
Ik moet hier niet te vaak komen ik heb keuze stress  voor dat ik gekomen ben
 :lol

de vulkaan spesjalist:
Waar ik van sta te kijken in GT de cruw is continu bezig met de schoonmaak  :kissass

KanariePiet:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 14 oktober 2016, 14:34:39 ---Waar ik van sta te kijken in GT de cruw is continu bezig met de schoonmaak  :kissass

--- Einde van citaat ---

Das al jaaaaaaaaren zo VS 8). GT is de meest hygiënische club in saunaclubland.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie