Forum > BRUSSEL

Live from de Aarschotstraat

<< < (2/21) > >>

KanariePiet:
De peepshow is dicht. Eerste keer dat ik ze op dit uur dicht tref. Iemand daar meer info over? Is de laatste peepshow in Brussel dan toch eindelijk gesloten??

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 24 augustus 2016, 18:37:50 ---De peepshow is dicht. Eerste keer dat ik ze op dit uur dicht tref. Iemand daar meer info over? Is de laatste peepshow in Brussel dan toch eindelijk gesloten??

--- Einde van citaat ---
Dat is omdat jij een te nette man bent, ze willen je dat niet aandoen, zulke viespeukerij  ;D
FOEI KP, FOEI  :lol

KanariePiet:

--- Citaat van: sexmachine op 24 augustus 2016, 18:39:41 ---Dat is omdat jij een te nette man bent

--- Einde van citaat ---

Als je dat maar weet!!! ;D Ik dacht al dat je het nooit ging toegeven ;) :lol_hitting: :lol

KanariePiet:
Net eens door de Plantenstraat, Linnestraat, Weidestraat en wat is het allemaal, gewandeld. Op 1 na allemaal veel te dikke of oude negerinnen daar. Echt niks voor mij. Ooit ben ik voor 25€ (die ik haar betaald heb, had eigenlijk andersom moeten zijn ;)) op zo'n meid gekropen. 1 keer, nooit meer. Ik snap nog altijd niet hoe ik hem toen rechtgekregen heb. Mja, ik was nog jong, het zal dat geweest zijn ;).

Ik loop btw daarnet terug richting A-straat en wat zie ik: 2 van de mooiste negerinnen die ik ooit gezien heb: slank, kortgerokt, mooie boezem... Piet kreeg het er warm van. Misschien de volgende keer in Babylon toch maar eens overwegen met zo'n meid tussen de lakens te duiken 8).

KanariePiet:
De A-straat nog 2 keer op- en afgewandeld. Om en bij de 30 meiden gezien. Paar echte beauties, oa een look-a-like van 'Paula Sixsens', maar geen die mooi genoeg was om me bij deze hitte binnen te kunnen lokken. De meiden zaten ook enorm te zweten achter hun ramen. Dat nodigt niet echt uit...

Op naar huis dan maar en 50€ gespaard voor overmorgen ;D 8).

Hoe dan ook: geneukt of niet: het was een leuk uitstapje in de straat. Moet ik toch terug vaker eens doen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie