Forum > MEETINGPOINT

Carpool afspraken

(1/3) > >>

foots:
Heren, rakkers,


Het clubben is een leuke hobbie die je het best met vrienden doet. Tegenwoordig is de brandstof erg duur en hier is dan ook een topic voor carpoolafspraken te maken.


Het heeft de volgende voordelen:

* is voordeliger in brandstof
* is gezelliger
* er hoeft er maar 1 te " bobben"Uiteraard is iedereen vrij in zijn doen en laten, maar houd bij carpoolen rekening met:
Goede afspraken maken goede vrienden zei Dolfie, geldt ook zeker hiervoor.

Groet, Foots O0

hete teen:
lijkt me goed idee

Vazkor:
In Oktober wil ik graag naar Magnum gaan.

1) Zijn er mensen met wie ik kan carpoolen op de weg naar Magnum? Ttz dat ik rijd tot plaats van afspraak en dan samen verder rijden tot Magnum. Benzine /diesel kosten worden uiteraard gedeeld.

2) Ik kan helaas enkel in weekends, meerbepaald zaterdagen zijn ideaal. Vrijdagen, tja, dan gaat het Magnum by night worden en moet ik ergens kunnen uitslapen. Die club is open tot 7u!

3) Ikzelf kom van West-Vlaanderen uit. Ikzelf heb nu een vrijkaart van die club.

Ik hoop op wat respons :039: :039: want ik zie dat dit topic nauwelijks gebruikt werd in de afgelopen 3 jaar  :-\  :017: Ik hoop dat daarin mss wat verandering gebracht kan worden of worden dergelijke carpool-afspraken elders gemaakt? In gezelschap is het altijd toffer.

hete teen:
Ben van plan om nu zondag naar sixsense te gaan.Zoo eerste keer zijn.Als er iemand zin heeft om mee te rijden hoor ik het graag.

KanariePiet:

--- Citaat van: hete teen op  8 oktober 2015, 19:28:11 ---Ben van plan om nu zondag naar sixsense te gaan.Zoo eerste keer zijn.Als er iemand zin heeft om mee te rijden hoor ik het graag.

--- Einde van citaat ---

Meerijden hoef ik niet, maar ik wil je zondag in Sixsens gerust 'begeleiden'. Ik zal je een PM sturen om verder af te spreken!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie