Auteur Topic: NATALY  (gelezen 70452 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NATALY
« Gepost op: 29 december 2012, 18:49:12 »
http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/nataly

Gisteren stond er in Bochum een AV-Party mit Nataly aangekondigd. Samen met de op papier goede bezetting was dit voor mij een reden om voor die dag de Diesselstrasse in Bochum in mijn TomTom te zetten. Gezien de vakantieperiode zou het waarschijnlijk wel druk worden, maar er was altijd nog de mogelijkheid om een paar keer bij de shows van Nataly aan te schuiven en gezien de eerdere ervaringen met deze slanke Duitse zou dat geen straf zijn.

Tijdens de 2e keer dat ze "op de mat" verscheen nam ik ook even een kijkje. Nadat ze een eerste gast van zijn overschot aan vocht had afgeholpen vroeg ze wie de volgende was. Er waren wel een paar kijkers, maar blijkbaar nog niemand anders die de stap durfde wagen, dus moest ik er maar aan geloven.

Ze begon aan een Franse sessie (zc) wat ze zo goed deed dat ik haar maar haar gang heb laten gaan en het haar zo heb laten afmaken. Ik had niet te klagen .

Later op de dag nog wel een paar keer een blik om de hoek de ruimte in gegund, maar het is uiteindelijk niet meer van een vervolg gekomen, wellicht tijdens een volgende bezoek?

Nataly:
Herkomst: Duitsland
Taal: Duits
Leeftijd: 24 lentes jong
Haren: bruin tot ca de schouders
Postuur: Slank en ca 170 cm lang
Borsten: 70A
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: PZC, FT en tijdens eerdere sessies met haar: Trio en NMC

(Nataly werkt meestal in Bochum, maar wordt soms ook ingezet in de zusterclub te Dortmund/Holzwickede)
« Laatst bewerkt op: 29 december 2012, 19:10:46 door koosje12 »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + Nataly
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2013, 19:14:39 »
Gekopieerd uit mijn recensie:http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg28508#msg28508

Na het douchen, zag ik dat alleen eenzame rakkers in de contactruimte zaten; alle meiden waren op kamers. Tegen 11:30 was Nataly de eerste die weer naar beneden kwam en meteen maakte ik mijn eerste move. OK, touch down.
 Nataly had me hier in Pauschalclub Bochum ca. 1 jaar geleden samen met Arabella in het P6-clubcircuit ontmaagd. Natuurlijk kon ze zich dat niet meer herinneren, maar het droeg wel op een leuke manier bij aan het gesprek. Ik complimenteerde Nataly met haar formidabele pijpskills die nog steeds in mijn hersencellen gebrand zaten. Nataly wist wat er van haar gevraagd was. Op de kamer legde ze demonstratief een condoom naast ons met de veelbetekenende opmerking: “aber ich glaube nicht, dass wir das brauchen”
 Ik werd op de rand van het bed gezet en een geweldig pijpconcert begon – Nataly speelt in de blowjob- championsleague mee. Na 10 minuten was het al met me gebeurd en Nataly liet me alles op haar tongetje spuiten, maar dit eerste moneyshot van de dag was teveel, zodat het er geil aan beide kanten uitliep.
 Om de tijd vol te maken, heeft ze me daarna nog een heerlijke 10 minuten ontspannend met olie gemasseerd.
 Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10 
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2013, 19:21:56 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + Nataly
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2013, 15:45:38 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;msg=30912;topic=7858.0
 
Nataly. De derde Duitse meid van vandaag. In tegenstelling tot de foto’s op de website begint Nataly nu toch wel een buikje te kweken. Maar gezien haar service en vriendelijkheid kon ik me er geen buil aan vallen. Vandaag liep ze trouwens topless, met haar geweldig gebruinde huid. Hierbij witte 20 cm killerheels en witte beenpanties met een witte strik. Alleen weet ik dat ze altijd erg haar best doet om je tot een orgasme te brengen. Dus op de kamer heb ik haar wat moeten afremmen en verzocht wat rustiger, tederder te doen. Met een flink tongzoenintermezzo is het dat dan ook geworden.
 [smg id=5867]
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Nataly
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2013, 20:59:35 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Na nu een wat langere pauze oa in de sauna zat ik even rond te kijken aan de bar op het moment dat Nataly binnenkwam. Na twee blonde dames met net ietsje meer vlees op de botten was het wel eens tijd voor een superslanke brunette.

Ook hier weer begonnen met een Franse verwenning van kleine Koosje, waarna we de rollen omdraaiden en ik de mondelinge verwenning op me mocht nemen. Uiteindelijk maakte Nataly het weer met haar mondje af. Top!

Nataly:

Herkomst: Duitsland
Taal: Duits
Leeftijd: 24 jaar
Haren: Bruin, kort tot aan de oren
Postuur: Slank
Borsten: 70A, natuur
Vriendelijkheid: Zeer goed tot uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed tot uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, frans (zc), beffen, CIM


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NATALY (B)
« Reactie #4 Gepost op: 2 oktober 2013, 06:08:45 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

castello82

  • Gast
NATALY (B)
« Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2013, 01:01:58 »
note sm: picture deleted
note sm: Castello, we do not allow that people post private pictures or pictures from facebook from working girls, the pictures we use are those from the webpage from the club they work, private pictures from the girls is their privacy


Hope you understand this


thanks


sexmachine

Wijze grijze

  • Gast
NATALY (B)
« Reactie #6 Gepost op: 18 november 2013, 16:44:31 »
Gekopieerd uit mijn bijdrage: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg42156#msg42156

En wie zag ik daar weer eens na lange tijd? Nataly. De lady met de langste staat van dienst in deze club. Inmiddels zit ze weer strak in haar vel, maar wel met nog steeds de kleinste tietjes van ze allemaal. Ik herinnerde me echter haar goede blowjob kwaliteiten, maar vond ook dat mijn geheugen dienaangaande opgefrist diende te worden. En zo geschiedde. 25 Minuten continu pijpen bevalt Wijze Stijve wel en zeker als daar dan ook nog eens een lekker mals poesje bij gebeft kan worden. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10   

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NATALY
« Reactie #7 Gepost op: 14 november 2015, 09:34:33 »
Het ijskonijn is weer terug in Bochum :dance:

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=15]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]

[attachimg=16]

« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 08:48:47 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NATALY
« Reactie #8 Gepost op: 21 december 2015, 22:51:45 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NATALY
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2016, 21:10:58 »
Nataly komt af en toe eens een dag naar Bochum, maar is ook via Kaufmich.com privé te boeken

http://www.kaufmich.com/Miss.Nymphe.87

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
NATALY
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2016, 21:41:49 »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NATALY
« Reactie #11 Gepost op: 25 augustus 2016, 21:30:45 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.