Forum > ENQUETES

VERKIEZING DVP VAN 2017

<< < (2/9) > >>

Sjeufke:
Wat kan de DVP van het jaar winnen?  :censored  :lol

sexmachine:

--- Citaat van: Sjeufke op 28 oktober 2017, 13:39:37 ---Wat kan de DVP van het jaar winnen?  :censored  :lol

--- Einde van citaat ---
Een beurt van sexmachine betaald door RB  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol :lol

sexmachine:

--- Citaat van: Sjeufke op 28 oktober 2017, 13:39:37 ---Wat kan de DVP van het jaar winnen?  :censored  :lol

--- Einde van citaat ---
Of neen, we gaan het anders doen, de beste meid van 2017 wint dit, en één van de stemmers op haar mag de prijs overhandigen       ;D

Baron necklace van Swarovski
[attachimg=1]

De dame op plaats 2 krijgt een crystaldust  set
[attachimg=2]

De dame op plaats 3 een crystaldyust bracelet


ieder actief schrijvend lid (laat ons stellen 20 nuttige berichten op ons forum, en ik ben de jury) mag 13 dames van zijn keuze opgeven
puntentelling:
dame op:
plaats 1 krijgt 25 punten
plaats 2 krijgt 20 punten
plaats 3 krijgt 15 punten
plaats 4 krijgt 10 punten
plaats 5 krijgt 9 punten
plaats 6 krijgt 8 punten
plaats 7 krijgt 7 punten
plaats 8 krijgt 6 punten
plaats 9 krijgt 5 punten
plaats 10 krijgt 4 punten
plaats 11 krijgt 3 punten
plaats 12 krijgt 2 punten
plaats 13 krijgt 1 punt

Alle dames op je lijstje moeten actief en traceerbaar zijn op datum van je stemming, anders is je volledige lijst ongeldig en ZERO points
Ik zet hier 20 actieve berichten, dus die denkend at ze daar nog niet aan toe zijn, de datum van afsluiten van deze verkiezing telt voor dat criterium

Zo, wie geeft de eerste punten?


sexmachine

Sjeufke:
Ik zal de aftrap geven  :lol

1Violetta Babylon25 punten2Violetta Babylon20 punten3Violetta Babylon15 punten4Violetta Babylon10 punten5Violetta Babylon9 punten6Violetta Babylon8 punten7Violetta Babylon7 punten8Violetta Babylon6 punten9Violetta Babylon5 punten10Sofia Babylon4 punten11Karla Babylon3 punten12Emma Babylon2 punten13Paris Babylon1 punten

brombeerzuid:

--- Citaat van: Sjeufke op 28 oktober 2017, 14:58:45 ---Ik zal de aftrap geven  :lol

1Violetta Babylon25 punten2Violetta Babylon20 punten3Violetta Babylon15 punten4Violetta Babylon10 punten5Violetta Babylon9 punten6Violetta Babylon8 punten7Violetta Babylon7 punten8Violetta Babylon6 punten9Violetta Babylon5 punten10Sofia Babylon4 punten11Karla Babylon3 punten12Emma Babylon2 punten13Paris Babylon1 punten
--- Einde van citaat ---

Jaja, sjeufke volgens mij hoeft je saunaclub maar uit 1 dvp te bestaan. :-\
Tevens maar 1 club, :lol

Trouwens als Violetta op 04/11 met ieder van ons een kamer bezoekje doet, zou ze zomaar eens niet meer in te halen zijn door andere dvp's.
Althans naar jouw ervaringen ermee. ;D
Pasop dan mogen we die dag maar max een half uurtje met haar gaan, anders moet ze overwerken. :pica22

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie