Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364830 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #555 Gepost op: 7 juni 2020, 20:57:51 »
SM kent wel wat dames in het SKW.  Daar twijfel ik niet aan.  Toevallig is dat dat handjevol dat het goed voor heeft (en voor zichzelf).  Hij maakt van zijn uitzonderingen de algemene regel.  Maar goed, ik maakte mijn punt hierboven al en verwachtte geen steunbetuiging van SM.  Eigenlijk verwachtte ik van niemand redelijke reacties.  Dat gebeurde toch.  Toch een aangename verrassing.  Ik laat het hierbij.  (Boodschappenmannetjes :lol_hitting: ) Jullie kennen mijn mening.  Ieder zijn mening  :douchen .
Ja, nogmaals, boodschappenmannetjes. Wat is daar nu lachwekkend aan?
Denk jij dat er één dame die een klant heeft eventjes zich gaat aankleden, om naar een shop te gaan, en dan terug te komen en verder te doen? Dat is zoals ze in een saunaclub even snel een kwartier in jouw tijd gaan douche, SEF, dan schreeuw jij moord en brand en loop je naar de theke, want daar betaal jij niet voor.
Daar dienen dus in het skw de boodschappers voor, om de dames te voorzien van drank, eten, keukenrol, condooms ....

Uiteraard laat je het hierbij, want hoe dikwijls ben jij nog in het skw effectief bij een dame binnen geweest sinds we in 2013 samen met foots en nog wat mannen zijn gaan wandelen, SEF?
kan je daar een zinnig antwoord op geven?
Ik ben er sinds die dag (en dan reken ik per 50 euro) 1500 keer geweest.

mag ik nog eens een gok doen hoe dikwijls dat jij na 2013 daar 50 euro hebt stukgeslagen?
3? Neen
2? Neen
1? Misschien
0? Ik denkd at jij er sindsdien NIEt meer binnen geweest bent

Kan je daar eens op antwoorden aub?
Dat is dus hetzelfde als ik een mening zou hebben over Saunaclub Sharks, waar ik NOOIT ofte NIMMER ben geweest .....


Trouwens, dat ik een handjevol dames ken ie het goed zouden hebben?
Ik KEN, en dan bedoel ik KENNEN, niet van ziens, minstens 100 dames in het skw, en ik heb er de afgelopen 7 jaar (sinds jouw laatste neukbeurt daar) minstens 250 verschillende gepeukt op kamer.
Ik maak van uitzonderingen de algemene regel, 't is toch erg dat te horen van iemand die op pakweg 15 km van het skw woont, maar liever illegaal de grens probeert over te steken, want het gras is groener langs de andere kant van de grens  ;D ;D ;D

Soepkieke begot  ;) :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #556 Gepost op: 7 juni 2020, 21:02:43 »
Ik begrijp echt de mensen niet, die NAUWELIJKS OF NIET (SEF en mechelen) in het skw komen en dan zulke zaken schrijven.
Dat is typerend. En even geloofwaardig als de pastoors die ons vroeger wisten te vertellen hoe het eraan toe ging in de hemel waar ze nog nooit waren...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #557 Gepost op: 7 juni 2020, 21:10:31 »
maar liever illegaal de grens probeert over te steken,
Idd, illegaal de grens probeert over te steken, en dat gebaseerd op de overtuiging van zijn eigen gelijk, want hij WEET hoe het er daar aan toe gaat. Hij weet dat van vroeger, voor de corona, en hij zet dat over naar coronatijden. En dan loopt hij met de kop tegen de muur. Een muur die ik hem al voorspeld had in prive. Waarmee weer maar eens bewezen is dat iedereen een eigen mening mag hebben, maar dat de realiteit nog altijd de realiteit blijft en geen rekening houdt met een mening.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #558 Gepost op: 7 juni 2020, 21:11:11 »
Ik begrijp echt de mensen niet, die NAUWELIJKS OF NIET (SEF en mechelen) in het skw komen en dan zulke zaken schrijven.
Dat is typerend. En even geloofwaardig als de pastoors die ons vroeger wisten te vertellen hoe het eraan toe ging in de hemel waar ze nog nooit waren...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Dat is net hetzelfde als een Van Ranst die het land bestuurt, hij kent enkel iets van virusjes en gaat dan eens de politici uithangen.
Zoals hij het zelf zegt: een schoenmaker die niet bij zijn leest blijft.

Ik heb oneindig veel respect voor SEF en zijn manier van hoerenlopen, maar soms schrijft hij ook over dingen waar hij geen weet van heeft.
Uit de duim gezogen, als hij een boodschappenjongen ziet denkt hij aan een pimp.

De enigen die daar nog ronddolen zijn den Dikke Mo en de Yassin, en dat zijn wanna-be pooiertjes, die iedere meid proberen in de kont te naaien.
En bij sommige lukt dat.
Bij één op de 500 momenteel? Als 't al bij zoveel is.

SEF, ik wacht nog altijd op antwoord: Hoe veel meiden heb je de afgelopen 7 jaar geneukt in het skw?
3, 2, 1 of zero?  :douchen :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #559 Gepost op: 7 juni 2020, 21:12:00 »
Omdat je zo expliciet om een antwoord schreeuwt, laat ik me hier toch nog even in met de zaak.

Ik kan niet op 1 hand tellen hoeveel keer ik sinds 2013 nog in het SKW ben geweest.  Dat zegt eigenlijk ook niet echt veel want 2013 is weeral lang geleden inmiddels.  Ik weet het begot zelf niet exact.  Het is wel niet zo dat als je er niet neukt (vanwege de erbarmelijke services), je er daarom niet komt je ogen de kost geven (want erg schoon gerief zit daar wel).  Bijna deed ik daar trouwens een trioke. 

Tweede punt dat ik nog wil maken is dat je dringend eens moet quoten waar ik schreef dat het SKW een drugshol zou zijn.  Ga je niet vinden, zwijg daar dan over en draai me geen woorden in mijn bakkes die ik niet gezegd heb.

De boodschapmannekes dan.   :lol  :lol_hitting:  :lol .  De naam alleen vind ik al lachwekkend.  Ik zal dan voortaan mijn plaatselijke handelszaken waar ik kom (zoals de apotheker, de kapper,...) wijsmaken dat ze tussen de middag niet even hoeven te sluiten om iets te kunnen eten en ze al helemaal "hun bokes" van thuis niet moeten meerbrengen want dat er in het "gewone" leven genoeg boodschapmannekes daarvoor zijn.  Komaan zeg  :lol_hitting:  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #560 Gepost op: 7 juni 2020, 21:12:03 »
in antwerpen mogen ze terug aan het werk, maar in nederland en duitsland in de saunaclubs nog niet, als die niet rap aan het werk kunnen, dan gaan een hoop falliet en kunnen we binnenkort nergens meer heen,
volgens controleert de belgische staat onze bankrekeningen om te zien waar ons geld naar toe gaat. van mij krijgen ze niets.... als ik binnekort gefustreerd rondloop, omdat ik niet naar de saunaclubs kan gaan, dan kunnen ze mij nog interneren in een psychiatrie een mens heeft nood aan fysiek contact.. voor mij is fysiek contact belangrijker en gelukkig leven, dan die fucking corona, als ze doorgaan plegen een van dees ne hoop zelfmord.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #561 Gepost op: 7 juni 2020, 21:14:09 »
Daar dienen dus in het skw de boodschappers voor, om de dames te voorzien van drank, eten, keukenrol, condooms ....
Psssst.....je vergeet 'sigaretten' nog te noemen, de meest gebruikte DRUGS onder de meisjes
 
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #562 Gepost op: 7 juni 2020, 21:16:45 »
België zou België niet zijn als morgen of overmorgen de sekszaken plots weer niet verplicht dienen te sluiten omdat er door de overheid slecht gecommuniceerd werd.

Overigens een gek land België.  Sluit als zowat eerste in West-Europa alles.  Opent zowat alles het laatst in West-Europa, behalve de hoerenbranche.  Die is overal nog dicht en in België al open.  Nu ja, geluk voor ons maar zoals ik net zei, haast je voor de pret weer bedorven wordt (althans toch voor diegenen die de regeltjes heilig volgen)  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #563 Gepost op: 7 juni 2020, 21:18:54 »
Omdat je zo expliciet om een antwoord schreeuwt, laat ik me hier toch nog even in met de zaak.

Ik kan niet op 1 hand tellen hoeveel keer ik sinds 2013 nog in het SKW ben geweest.  Dat zegt eigenlijk ook niet echt veel want 2013 is weeral lang geleden inmiddels.  Ik weet het begot zelf niet exact.  Het is wel niet zo dat als je er niet neukt (vanwege de erbarmelijke services), je er daarom niet komt je ogen de kost geven (want erg schoon gerief zit daar wel).  Bijna deed ik daar trouwens een trioke. 

Tweede punt dat ik nog wil maken is dat je dringend eens moet quoten waar ik schreef dat het SKW een drugshol zou zijn.  Ga je niet vinden, zwijg daar dan over en draai me geen woorden in mijn bakkes die ik niet gezegd heb.

De boodschapmannekes dan.   :lol  :lol_hitting:  :lol .  De naam alleen vind ik al lachwekkend.  Ik zal dan voortaan mijn plaatselijke handelszaken waar ik kom (zoals de apotheker, de kapper,...) wijsmaken dat ze tussen de middag niet even hoeven te sluiten om iets te kunnen eten en ze al helemaal "hun bokes" van thuis niet moeten meerbrengen want dat er in het "gewone" leven genoeg boodschapmannekes daarvoor zijn.  Komaan zeg  :lol_hitting:  :douchen .

Ik quote 2 mannen tegelijk, jou en mechelen.
je bent toch neit blind.

En laat die onzin man, laat die onzin over boodschappenmannetjes, denk jij nu echt dat die dames eten en drinken en alles de ganse dag meesleuren?
Die geven liever wat geld aan iemand die het gaat halen voor hen

Meen je nu dat je dat niet gelooft?

Jij hebt er dus geen een geneukt in die 7 jaar. Klopt, en omdat de service slecht zou zijn? Kieke, hoe kan je dat nu weten als je er geen enkele neukt?

Dat is hetzelfde, want jij maakt graag vergelijkingen, als zeggen dat de beenhouwer zijn waar niet deugt waar je al 7 jaar niet van hebt geproefd.

Erbarmelijke service in het skw? Veel beter dan ind e gemiddelde saunaclub waar jij komt, EN IK KAN WEL VERGELIJKEN, want ik kom in de saunaclubs EN het skw.
Dat jij er destijds die erbarmelijke uitkoos, die waar een man nog zijn broek moest toedoen en zijn pull moest uit doen toen hij na 7 minuten buitenkwam, wij allen zeiden: Doe het neit want het trekt op niks
Jij toch binnenging en dan zegt dat de service slecht is.
Dat is hetzelfde als een stuk rot vlees gaan kopen en het toch bakken, want het most eens smaken.

houd dus je klinkklare onzin voor jezelf, man, praat over de saunaclubs, daar ken jij wat van.

Maar breek geen buurt af waar je in 7 jaar je broek neit meer hebt laten zakken,w ant daar kan jij geen mening over hebben
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #564 Gepost op: 7 juni 2020, 21:20:00 »
De boodschapmannekes dan.   :lol  :lol_hitting:  :lol .  De naam alleen vind ik al lachwekkend.  Ik zal dan voortaan mijn plaatselijke handelszaken waar ik kom (zoals de apotheker, de kapper,...) wijsmaken dat ze tussen de middag niet even hoeven te sluiten om iets te kunnen eten en ze al helemaal "hun bokes" van thuis niet moeten meerbrengen want dat er in het "gewone" leven genoeg boodschapmannekes daarvoor zijn.  Komaan zeg  :lol_hitting:  :douchen .
Deze repliek maakt het voor mij 100% duidelijk dat je van de werking van het SKW en van wat daar rondloopt en rondfietst GEEN KLOTEN en ook GEEN REET afweet. Zelfs de meest onervaren klant die er daar een paar keer komt plezier maken, weet dat. Een pooier met een zakje met broodjes aan zijn fiets... tijden veranderen he.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #565 Gepost op: 7 juni 2020, 21:32:44 »
En laat die onzin man, laat die onzin over boodschappenmannetjes, denk jij nu echt dat die dames eten en drinken en alles de ganse dag meesleuren?
Die geven liever wat geld aan iemand die het gaat halen voor hen
SEFke is waarschijnlijk nog nooit in het winterseizoen binnengeweest in de ruimte beneden waar de meisjes zitten. Hij weet niet, of hij beseft niet, dat het daar al bijna even heet is als in zijn saunaclub. Logisch, want de meisjes zitten daar nu niet bepaald met een pelsen frak aan. Dus kan SEFke natuurlijk ook niet inschatten hoe lekker de fles water, 's morgens fris gekocht, rond de middag smaakt. Sommige meisjes draaien een knoop in een gordijn en steken de fles daarin, om toch nog min of meer wat isolatie te hebben. Hetzelfde met eten. SEFKE moet nog veel bijleren voor dat hij in het SKW een geloofwaardige grote SEF zou zijn. Gelukkig is hij snel tevreden en mist hij de prima service van de doorsnee SKW-meid niet.
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2020, 21:39:33 door Vanderbeffen »

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #566 Gepost op: 7 juni 2020, 21:33:25 »
in antwerpen mogen ze terug aan het werk, maar in nederland en duitsland in de saunaclubs nog niet, als die niet rap aan het werk kunnen, dan gaan een hoop falliet en kunnen we binnenkort nergens meer heen,
volgens controleert de belgische staat onze bankrekeningen om te zien waar ons geld naar toe gaat. van mij krijgen ze niets.... als ik binnekort gefustreerd rondloop, omdat ik niet naar de saunaclubs kan gaan, dan kunnen ze mij nog interneren in een psychiatrie een mens heeft nood aan fysiek contact.. voor mij is fysiek contact belangrijker en gelukkig leven, dan die fucking corona, als ze doorgaan plegen een van dees ne hoop zelfmord.

Precies zo is het lekkere vent!

Goed nieuws dat het SKW weer open gaat.
En Sexmachine heeft gelijk. In het SKW vind je mooiere meiden en betere service dan in een Duitse saunaclub.
Ik kan er over meepraten. Ik bezocht verschillende saunaclubs in Duitsland maar geen enkele meid daar kon tippen aan de service van mijn favo's in het SKW.
Zodra het SKW terug open gaat zal ik 1 van de eersten zijn die daar gaat poepen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #567 Gepost op: 7 juni 2020, 21:43:13 »
Zeg bollies,
Ik zie hier veel geruzie. En na een dagje motorrijden is dit te veel om bij te lezen. Maar lees ik nu tussen het geruzie door dat het morgen weer open gaat?  Is dat formeel? :-\
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #568 Gepost op: 7 juni 2020, 21:56:11 »
Zeg bollies,
Ik zie hier veel geruzie. En na een dagje motorrijden is dit te veel om bij te lezen. Maar lees ik nu tussen het geruzie door dat het morgen weer open gaat?  Is dat formeel? :-\
Nee, de pandeigenaars  zijn aan t praten met t stad.
Over de heropening volgende week.
Een exacte dag is niet bekend
Kan morgen  zijn, maar ook vrijdag
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #569 Gepost op: 7 juni 2020, 21:59:57 »
Zeg bollies,
Ik zie hier veel geruzie. En na een dagje motorrijden is dit te veel om bij te lezen. Maar lees ik nu tussen het geruzie door dat het morgen weer open gaat?  Is dat formeel? :-\

Yep Barti!
Verschillende hoeren fora melden dat vanaf morgen het SKW terug open gaat.
Dus zal het wel zo zijn.
Deze week ga ik er poepen en dat wordt nodig tijd :bonken