Forum > S A M Y A - Köln

Kamelia ex Mine (ex AcaGold, Magnum, Oceans)

(1/2) > >>

Sjeufke:


[box title=MINE ex KAMLELIA AcaGold]
Land:             Bulgarije
Taal:              Beperkt Duits
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang haar
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC, NMC, TZ
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Goed uitziende en mooie dame met ietwat getinte huidskleur
- Moeilijk communiceren
- TZ matig
- Afwerkertje
[/box]
[box title=extra info]
Zie hieronder
[/box]

Afgelopen vrijdag met Kamelia gekamerd.

Ze was al een paar keer in de buurt of naast mij komen zitten. Spreekt zeer beperkt Duits. Een gesprek loopt erg moeilijk. Ze begrijpt veelal niet wat je aan haar vraagt. Meer dan haar leeftijd en Bulgaarse nationaliteit kon ik er niet uit destilleren.
Ik ben toch meer van de vaste waarden in AG, doch Kamelia is een aantrekkelijke verschijning van 18 lentes jong met strakke B-cub. Qua optiek een mooie verschijning. Tja, en papa wil ook wel eens wat

Op de kamer was het TZ redelijk, niet speciaal. Blasen was goed tot uitstekend. Stevige zuigkracht en DT. Daty: ik ben snel gestopt 'met de was'. Ze lag er bij en ze keek er naar. Niet iets waar je opgewonden van raakt.
Op een gegeven moment gaf Kamelia aan dat de tijd om was :o . Net 15 minuten op kamer?!?! Ik had een schermafdruk gemaakt van mijn handy en liet haar zien op welk tijdstip de kamer was aangevangen. Dat had ze niet verwacht en accepteerde dat ze nog even aan de bak moest. Ik kreeg nog en 'aantrekkelijk' aanbod voor €30 extra, doch nee! Daarna werd het een moeizame sessie. Kleine Sjeuf had moeite om op sterkte te blijven na al die verstoringen. Met handwerk lukte het om nog een beetje waar voor mijn €40 te krijgen.

Voor een potje snelketsen is ze uitermate geschikt en je krijgt er nog een aantrekkelijk lichaam bij. Ondanks de aantrekkelijke verschijning zal een HHG nihil zijn.

cassenoisette:
Nationality / languages: Bulgarian / bulgarian and turkish
Age: 19 years old
Face: Cute lolita, she looks like 15 years old
Some luscious lips
Her nostrils are well exposed, and such nose hair are not common!  :)) 
Hair: Blond, a little ashy
Size: Small to medium
Chest: Exciting, very full breasts, greedy nipples, it holds by itself  :cochon 
Silhouette / body: 0 defects
Tattoo - Piercing: No memory
Blowjob: Yes, monotonous and without much talent
Cunnilingus: Yes, without interest, except for having it done
Kiss: Yes, no comment
Other features: Actually, I was taking my shower, and without warning, the girl slammed my ass!  ;D 
So we first met in the shower, and i must admit that she is cute.
I went for fun, but i left the room after 20 minutes only, her attitude is really too cheap. She has all the tics of laufhaus girls(she comes from an AO club by the way, strained feet and legs to limit penetration among other gimmicks).
I told her through a translator freundin that she has to start from scratch, and go back to sex school!


 ::)

Sjeufke:
Weg uit AcaGold vooralsnog met onbekende bestemming.

Sjeufke:
=> Villa Venus onder de naam Mine

tym:
Ze verbeterde haar roomservice want nu zijn er andere mooie meisjes en ook de vrouw in de bar houdt haar in de gaten. :dance2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie