Forum > S A M Y A - Köln

Kamelia ex Mine (ex AcaGold, Magnum, Oceans)

<< < (2/2)

KanariePiet:

--- Citaat van: tym op 22 maart 2017, 07:47:13 ---Ze verbeterde haar roomservice want nu zijn er andere mooie meisjes en ook de vrouw in de bar houdt haar in de gaten. :dance2

--- Einde van citaat ---

Tot nu toe is ze me jammer genoeg steeds ontglipt. Maar ik hoop haar nog dit voorjaar toch eens aan mijn degen te kunnen rijgen. Prachtmeid!!! t4533

TAFKAP:
Afgelopen zaterdag stond ik mij in de kleedkamer te transformeren tot ijsbeer en zag een mooie blonde pocket dametje samen met een beer binnenlopen om af te rekenen. Ze zocht meteen oogcontact en een glimlach viel mij ten deel. Het ritueel herhaalde zich toen ze aan mij voorbij liep. Gedurende de avond zag ik haar de ene na de andere beer de kamer op slepen. Toen ik een sigaretje ging roken stond ze buiten. Ze zocht meteen oogcontact en toen ze naar binnen liep kreeg ik een ondeugende, speelse blik toegeworpen. Ze ging door de draaideur en draaide zich om om te kijken of ik keek. Aangezien dit het geval was verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ik liep naar binnen en ze stond me tactisch op te wachten in de opening tussen restaurant en bar. Ze liep gelijk op me af en waar ik normaal dames die gelijk de kamervraag stellen categorisch vermijd had kleine Patjax al de beslissing voor mij genomen. Ze pakte mijn hand en als een kind zo blij met een nieuwe puppie liep ze met me door de bar om een sleutel te halen.

Onderweg stelde ze zich voor als Mine. Ik vroeg of ze een massage wilde, maar ze gaf aan dat dit niet haar ding was en hield van pijpen en neuken. Op de kamer was het straight to business. Binnen no time had ze zich ontdaan van de kleding en dirigeerde me op bed. Ze dook meteen richting middelste regionen en begon net onder mijn ballen met likken. Ze kwam overeind en vroeg of ik ervan hield als een dame me zou rimmen. Mijn verbaasde blik zag ze als opening om te vertellen dat ze dit voor €50 extra zou doen. Aangezien dit mijn ding niet is haar vriendelijk gezegd dat zoiets niet voor mij hoefde. Ze probeerde nog uit te vissen of ik "extra" wensen had. Toen ze doorhad begon ze aan de BJ. Deze was nog redelijk gevarieerd, waarbij ze DT afwisselde met sensueel langs de eikel te likken en ook de balletjes af en toe meenam. Na een kleine tien minuten vond ze het tijd om te neuken. Ze legde zich op haar rug en maakte haar poesje nat met wat spuug. Zoals verwacht was ze behoorlijk nauw. Ze bewoog goed mee en spoorde me aan om haar stevig te nemen. Combinatie van nauwe poes, geilheid en haar mooie koppie en perfect lijfje zorgden ervoor dat het slechts enkele minuten duurde voordat het rubbertje zijn waarde weer bewees.

Door haar gebrekkige taalkennis ontbrak de behoefte om de resterende tijd op te vullen en verlieten we de kamer. Mooie meid die echter in afwerkmodus haar werk doet. Het ontging haar helemaal dat ik een pannenkoeker ben. Voor het eerst in mijn SC carrière een tweede kamertje gedaan waarbij ik binnen het half uur van de kamer af was. Ideaal meisje om de eerste druk ervan af te halen. Verwacht niet teveel communicatieve interactie. Ach als we in de toekomst ons moeten behelpen met Real Dolls dan heb ik er in ieder geval al eentje van vlees en bloed gehad. Herhalingsgevaar is klein of het moet zijn dat kleine Patjax in een nostalgische bui behoefte heeft aan een laufhausnummertje.

@mods: Kan dus verplaatst worden naar Samya

cassenoisette:
=> Oceans => Samya alias Kamelia

24HOURS:
Room with Mina last week, one hour.
Crazy room with a crazy girl.
I was also a crazy man  :-P
Recurence 100%

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie