Auteur Topic: INSTITUUT ELLE (GENT)  (gelezen 11090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bullmate

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
INSTITUUT ELLE (GENT)
« Gepost op: 8 februari 2011, 23:14:17 »
mijn vrouw wil zoals steeds niet, mijn vriendin is ziek en ik wil wat.   Ik rij dus richting Gent.   Ik kies voor Instituut Elle,  een ietsje betere prive.  Ik word netjes ontvangen en door de bazin voorgesteld aan 5 heel leuke dames.   Ik weet het echt niet, ieder meisje heeft wel iets.   Ik vraag raad aan de vrouw des huizes ; ik wil een GFE.   Zij stelt het jongste meisje voor Nathalie.   OK   Nathalie is echt jong, Francaise, klein en tenger gebouwd met een a cupje met kleine tepeltjes.  Op de kamer begint het niet echt goed ;  geen vingers, geen PZC en geen anaal.   Anaal hoeft niet perse, maar een beetje vingeren op het juiste moment is leuk.   En gepijpt worden met zo'n dik condoom is ook niet echt mijn ding.   Maar allee laten we het uurtje niet vergallen en het beste ervan maken.   Na wat zacht gefriemel en kussen, begin ik haar te beffen (al zeg ik het zelf mijn specialiteit) en met succes.   Mevrouw begint echt te ontdooien en zelfs meer.   Haar beentjes begonnen te schudden en ik zat opeens met witte kloders in m'n gezicht.   Dan kreeg ik een pijpbeurt met condoom.  IK zeg het niet graag maar het was wel goed.  En dan heb ik haar alle kanten van de kamer laten ziern ;) .   Alle standjes vond ze leuk.   Ik had de indruk dat ze nog nooit echt eens doorgeneukt was ::)Bij het einde was Nathalie eventjes "natural high"  en heb ik het bed moeten herstellen. ::)  Al bij al een leuk uurtje met een leuk meisje maar de herhalingsfactor is eerder laag wegens het PMC  Ps de prijs voor een uurtje in instutuut elle kost 160 €.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2013, 18:28:23 door mechelen »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
na
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2011, 22:06:00 »
Relaxxxe Rakkers,
 
Op een ander forum hebben ze een plintenneuker, maar wij hebben hier Bullmate  :) !
 
Trouwens 1 dame is voor Bullmate echt veeeeeeeeeeeeel te weinig, dan komt hij pas op gang  8) !
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
na
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2011, 02:43:45 »
Relaxxxe Rakkers,
Op een ander forum hebben ze een plintenneuker, maar wij hebben hier Bullmate  :) !
Trouwens 1 dame is voor Bullmate echt veeeeeeeeeeeeel te weinig, dan komt hij pas op gang  8) ! Groet, Foots  ;D
Die "plintenneuker" van dat andere forum is geen referentie hé Foots !  :-[
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
INSTITUUT ELLE - GENT
« Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2013, 02:01:35 »