Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 455207 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #105 Gepost op: 15 november 2013, 18:13:38 »
KanariePiet en moi gaan op dinsdag 19 november.
Misschien een idee om dan ook te gaan?

Dank voor het aanbod maar die datum gaat voor mij niet lukken. DV is voor mij sowieso wat lastig ivm de afstand. 

Binnenkort staat hoogstwaarschijnlijk wel Sixsense op mijn programma. Wordt mijn eerste bezoek daar. Misschien dan een keer afspreken ?, want heb begrepen dat dat ongeveer bij jou in de straat is....

Vrijdag 29 nov 12:00-18:00 uur staat vooralsnog bij mij SixSens gepland.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #106 Gepost op: 20 november 2013, 21:34:22 »
A visit last night.
 
Some changes for me:
 New toilet in basements, a smoking room, a room to eat.
 
The line up will be expanded from midnight, I find it quite late.
 In addition, there is no beauty, but it is true that Lots are fuckable.
 
So I will talk to here and there, without finding the spark to go to room .
 
I think,this club and Magnum, are together because half of the girls present were in Magnum a few weeks ago. And above all, quick start of some girls with the driver of Magnum at 1 am...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #107 Gepost op: 20 november 2013, 23:01:12 »
Dolce Vita – 19 nov 2013

Dinsdag 19 november een eerste bezoek aan Dolce Vita gepland, samen met KanariePiet.

Overigens erg vreemd dat hij tot nu toe nog geen verslag/recensie heeft gepubliceerd, normaal gesproken maait hij me steeds het gras voor de voeten weg… Ik grijp dus mijn kans!

Afgesproken bij de club rond 13:30 uur, beiden enigszins verlaat door verkeersdrukte en de door Google navigatie geadviseerde route dwars door Düsseldorf. Ik parkeerde achter de club op het parkeerterrein aangegeven door een groot bord met daarop “Dolce Vita” en “P”, dat vond ik logisch (?). Hij parkeerde tegenover de club op een bedrijven-parkeerterrein dat gelukkig niet kon worden afgesloten. Op zich minder logisch, maar wel recht voor de deur, terwijl ik tot even moest zoeken waar ik nou precies naar binnen moest… :o :017:

Bij binnenkomst beiden een vrijkaartje aan de rondborstige thekevrouw  :tietjes overhandigd, hetgeen met de nodige nadrukkelijkheid onderzocht werd op authenticiteit, hetgeen even later in orde bleek. Duidelijk aangegeven dat we er de eerste keer waren en matig verblijd met de beknopte uitleg van voornamelijk dames, services, tarieven en de weg naar de kleedkamers. Overhandigen van een zo’n vreselijke halsband-achtige ketting met daaraan de sleutel van de locker en een plaatje met het lockernummer  :sign0135: en de rest moesten we duidelijk maar zelf uitzoeken. Omdat je wel een koe lijkt als je met zo’n rinkelende toestand om je nek rondloopt verdween dat gedoe al snel in de zak van de badjas.. In Babylon Elsdorf doen ze dat ook en daar heb je helaas geen badjas, ekelhaft…

Een snelle blik richting barruimte leerde ons al dat er al een ruime hoeveelheid van lekkere hapjes aanwezig waren en daarmee bedoel ik niet het buffet want dat kon je van daaruit niet zien ;-)

Dus de smalle trap af richting de kleedkamers en douches alwaar zich ook een toilet en massageruimte bevindt. Alles schoon en goed onderhouden, op een douche (de eerste bij binnenkomst) na die meer water tegen het plafond spoot dan op ondergetekende. Zelfde douchegel als bij Babylon Elsdorf overigens, voor huid en haar…  ;)

Vervolgens de trap weer op en rechtsaf naar de bar, waar zich een aardige hoeveelheid dames in FKK tenue ophield :movingtits :movingtits :movingtits en ons aandachtig bestudeerde (ze ruiken het volgens mij als je voor een eerste keer komt). De club wat verkend, meteen maar een hapje te eten genomen en er een biertje bij genuttigd. Het eten was overigens voldoende en werd door de dag heen goed aangevuld, met voldoende variatie maar verder niet om veel woorden aan te besteden. Er was iets te eten, het was voldoende en het smaakte voldoende, that’s it. Uiteraard niet te vergelijken met clubs die a la carte eten bieden, maar daarvoor kwamen we ook niet. Bovendien waren we al enigszins van plan om des avonds richting Panthera door te gaan  :steeringwheel: en daar konden we dan ook nog eens 2x a al carte dineren, dus we maakten ons geen zorgen om de versterking van de inwendige mens.

Omdat KanariePiet en ik al een tijdje niet hebben kunnen bijpraten vielen we hier van het ene in het andere onderwerp, daarbij gelijktijdig begeleid van het ene naar het andere fassbiertje  :party0036: :ecomcity:. Enkele dames vonden dat maar vreemd, twee nieuwe beren in de club en die zaten maar de hele tijd met elkaar te praten? Hoewel er in Dolce Vita nauwelijks geanimeerd wordt werden een paar dames toch dusdanig nieuwsgierig dat ze eens kwamen informeren waar we dan zoal de hele tijd over aan het praten waren, waarbij ook meteen gevraagd werd waar we vandaan kwamen. Dat is op zich dan weer een leukere opening van een gesprek die naar een kamergang kan leiden, echter vooralsnog werden de dames op vriendelijke manier afgewimpeld en konden we onze conversatie vrijwel ongestoord voortzetten. Overigens waren er, voornamelijk voor KanariePiet, een aantal uiterst moeilijke momenten bij, dat wil zeggen momenten waarop hij zich uiterst moeilijk kon concentreren op de gespreksonderwerpen, omdat zijn visuele zintuigen overgeprikkeld raakten van al het vrouwelijks schoon dat rond ons langs paradeerde. Zeker als zijn blik viel op de vele heerlijke kontjes moest ik moeite doen om hem bij de les te houden… :kissass :040:

Uiteindelijk zijn we aan de bar beland en werden we daar overvallen door de Roemeense Bonny, een vrolijke spring-in-het-veld die “spontaan” bij KanariePiet op schoot belande :laughingchick. Na kort converseren besefte ze dat ze haar pijlen vooralsnog op iemand anders moest gaan richten en verliet ze ons evenzo snel als ze ons overvallen had, om echter regelmatig nog langs te komen voor wat ondeugende nieuwe pogingen tot contact. Leuk, lief, waarschijnlijk aardig, maar mij (en KanariePIet z’n rug) te wild. Bovendien waren we zowel de zaak als het vrouwelijk schoon nog aan het verkennen en kon KanariePiet zijn keuze maar niet maken (immers, als je met de een naar de kamer gaat moet je de anderen laten staan, dat maakt de keuze uit al dat lekker niet makkelijker). Zelf vond ik het wel jammer dat er niet veel geanimeerd werd en dan toch ook weer dat het weinige animeren dan wel weer op een leuke wijze gebeurde. Ik begin me langzaam maar zeker toch wel een beetje thuis te voelen hier… :111: :pica

Na een tijdje kwam ik terug van het toilet (deze keer op de begane grond, bij de theke) en zag ik KanariePiet in gesprek met de schone MILF genaamd Mandy die zich naast hem had gezeteld :gtgal. KanariePiet had al snel door dat dit niet zijn "cup of tea" was (de slimmerd) maar tegelijkertijd dat het wel iets heel leuks voor mij zou kunnen zijn. Onder het mom van een telefoontje plegen verdween hij dus even en gaf mij de kans om met Mandy aan de praat te komen. Galant en tactvol tegelijkertijd... :sign0098:   

Ik dus in gesprek met Mandy en ik kreeg meteen al een heel goede indruk van deze charmante dame. En zoals dat gaat, van het een kwam het ander en wat daarvan kwam zal ik nooit meer vergeten… :varken Zie mijn recensie over haar in het desbetreffende topic (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13635.msg42258#msg42258).

Dik anderhalf uur later kwam ik met gelukzalige uitdrukking op mijn gezicht weer terug in de bar, waar KanariePiet op mijn zat te wachten. Hij had intussen ook een kamergang gemaakt (en daarvan genoten) en zo konden we onze ontgroening in deze mooie club onder genot van een fassbiertje evalueren. Hoewel mijn gezicht schijnbaar boekdelen sprak heeft hij toch de beleefdheid gehad om mij naar mijn ervaring te vragen, dat is nou het charmante van die Belgen, altijd goed gemanierd… :PDT_Armataz_01_37:

Conclusie van mijn eerste bezoek aan Dolce Vita:
Dit kon wel eens een favoriet clubje worden, in elk geval wat mij betreft. Niet alleen door de dame en bijbehorende kamergang van vanavond, maar ook vanwege de sfeer en indruk over het algemeen. De club is niet te groot en ook niet te klein, voldoende overzichtelijk, er zijn voldoende mooie tot zeer mooie dames, geen jagertjes (althans niet gemerkt tijdens ons bezoek), een mooi buitengebied (dat ik zeker in de zomer nader zal onderzoeken!), voldoende verzorgd eten en drinken  en prima tarieven (Happy Hour: € 35,00 tot 14:00 uur). Nu alleen nog een makkelijkere route daarheen vinden, welke niet door heel Düsseldorf voert… :steeringwheel:
« Laatst bewerkt op: 20 november 2013, 23:19:45 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #108 Gepost op: 22 november 2013, 12:48:59 »
Afgelopen donderdag ben ik samen met Licky Luke voor de eerste keer naar Dolce Vita getrokken. Met dank aan Licky Luke die mij 1 zijn 2 vrijkaartjes heeft gegeven ;D 8)!
 
Wegens tijdsgebrek heb ik nog geen verslag kunnen schrijven, maar Licky Luke heeft zich ondertussen blijkbaar uitstekend van die taak gekweten. Hij heeft dat zelfs zó goed gedaan, dat ik nog maar weinig kan toevoegen :017: ;).

Toch snel even enkele persoonlijke indrukken:
 
DV is een hele mooie, moderne club.

Alle noodzakelijke faciliteiten zijn aanwezig: bar, restaurant, buitenzwembad, jacuzzi, sauna, rustruimte, rookruimte, toiletten, goed werkende douches …
 
Voor mij is de club net iets te klein om er een ganse dag te kunnen verblijven (toch zeker in de winter, misschien moet dat wel mogelijk zijn in de zomer). Het is voor mij een ideale club om een 6-tal uur in te vertoeven, maar daarna zal ik het meestal wel gezien hebben.
 
Er was tijdens ons bezoek voortdurend voldoende eten aanwezig. Het eten was goed zonder meer (vergelijkbaar met de kost die je in Sixsens krijgt, veel beter dan in Van Goch, minder lekker dan in pakweg HP of GT).
 
De line-up was héél sterk :o. Ik heb op een bepaald moment in de namiddag 30 aanwezige vrouwen geteld, waarvan de ene nog mooier was dan de andere. Ik wist niet waar eerst te kijken: zoveel mooie gezichtjes, borsten, billen …

De ontvangst door de theke was tegenvallend. We kregen een korte uitleg mbt de geldende tarieven en dat was het. Zoek je weg maar zelf :017:
 
Het barpersoneel was héél vriendelijk. Mooie meiden ook.
 
Ik ben 1 keer op de kamer geweest (met Duitse Esther). Dat was een uitstekende kamergang :pompe ;D.

Voor mij is het jammer genoeg bijna 2 uur rijden naar de club en ik vind de ligging, zo in het centrum van de stad, niet echt aangenaam.

DV was een héél aangename ontdekking. Ik zal niet speciaal naar Düsseldorf rijden voor DV, maar als ik in de buurt ben of als ik een bezoek aan DV kan combineren met een bezoek aan pakweg Magnum of HP, zien ze me zeker nog terug. Eerstvolgende keer dat dat zal voorvallen: 30/11 ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #109 Gepost op: 25 november 2013, 16:15:59 »
KanariePiet en moi gaan op dinsdag 19 november.
Misschien een idee om dan ook te gaan?

Dank voor het aanbod maar die datum gaat voor mij niet lukken. DV is voor mij sowieso wat lastig ivm de afstand. 

Binnenkort staat hoogstwaarschijnlijk wel Sixsense op mijn programma. Wordt mijn eerste bezoek daar. Misschien dan een keer afspreken ?, want heb begrepen dat dat ongeveer bij jou in de straat is....

Vrijdag 29 nov 12:00-18:00 uur staat vooralsnog bij mij SixSens gepland.

Dat wordt m waarschijnlijk ook niet LL. Ik denk aan de week daarop, di 3/12 of wo 4/12..

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #110 Gepost op: 29 november 2013, 13:00:43 »
Eigentlich hatte ich gedanklich meinen Bericht schon vor meinem Besuch ausgemalt.
Getreu dem allgemeinem Tenor. Toller Laden, super freundliche Bedienung, gutes Essen, gute Verpflegung und Damen, die servicemäßig selten die Wünsche eines Vielfickers erfüllen können.



Ich hatte mich auf einen chilligen FKK- Tag , mit Fotzen glotzen , saunieren und Lesen eingerichtet. Ich hatte zu dem Zweck erstmalig ein Taschenbuch dabei.
Insgesamt war es ein eher ruhiger Tag, sowohl Frauen als auch Männlein waren nicht in einer allzu großen Zahl vorhanden.


Vlt. insgesamt 25 gegen Abend 30 Frauen. Überwiegend aus Rumänien. Sophie (einzige Deutsche) und Kitty (Halbthai) waren eine der wenigen Ausreißer. Zwei Foris habe ich auch getroffen und so war für Smalltalk gesorgt.

Zunächst verlief alles planmäßig. Essen , saunieren und zum Teil hübsche Frauen ansehen. Darunter ein Mädel mit Rivera- Gedächtnis- Titten. Die waren ja mal richtig schick gemacht.


Dann das leider zu häufige Spiel im DV. Meine Wünsche korrespondieren nicht ganz mit den Vorstellungen der Damen.
Sprüche, wie „für 50 Euro küsse ich nicht, das kostet extra.“ sind keine Seltenheit. Typischer Fall von Geldgeilheit. Zum Beispiel Svetlana, die mir im voller Überzeugung klar machen wollte, für läppische 50 Euro küsse ich nicht und das es Männer gibt, die das sogar erwarten.


Was sie mit ihrem Job an einem Tag verdient, bekäme sie in ihrem Heimatland nicht mal in einem Monat zusammen. Offensichtlich vergessen manche schnell.

Dann sah ich eine junge hübsche Dame. Durchaus ansehnlich in ihrem Eva-Kostüm. Richtig sweet. Irgendwo habe ich die schon gesehen. Ich kam zunächst nicht darauf.
Sie stellte sich mir artig als Kitty vor.


Sie bemerkte meinen Blick und schon lag sie neben mir auf der Couch und ging gleich auf Tuchfühlung. Wir hatten im Laufe des Gesprächs interessante Themen, wie Fußball, ihre bisherigen Einsatzorte etc.


So langsam fügten sich die Puzzleteile zusammen.
Sie war mal auf der Linienstraße tätig, kommt ursprünglich aus der verbotenen Stadt und ist Anhängerin des dortigen Fußballvereins.

Mensch Alter da war doch mal was, dachte ich bei mir.


Meine wenigen noch nicht verfickten Gehirnzellen liefen auf Hochtouren. Ich sah vor meinem geistigen Auge das Bild von seltsamen, kaputten Subjekten, die alle 14 Tage eine Massentherapie bekommen und im Chor schreien, „ Borussia“ Allerdings ohne dabei einen Vokal zu benutzen. Die Kleine ist eine schwarz-gelbe Zecke. (Zecken werden Anhänger von Borussia Dortmund genannt)


Die Restzellen meines Gehirn drohten zu explodieren. Ich sah einen Film über eine schwach gelbe Wand und ein Foto hier im Forum eingestellt.
Jetzt hatte ich es.
Wer kennt sie? Ist die Ähnlichkeit nicht verblüffend?

Wir Die Wand

Ab Minute 56:34 und 1:14:30
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ehrlich gesagt, war es mir zu diesem Zeitpunkt egal, was sie so drauf hat. Ich wollte sie unbedingt ficken. Wobei sowohl mein Bauchgefühl und auch mein Schwanz gleichlautend ja sagten. Zunächst vertröstete ich sie aber auf später.
Dann ging es auf ins Zimmer.

Sie wirkt zunächst nicht so erfahren im Umgang mit anspruchsvollen Pissfreiern. Eventuell nur gespielt aber egal. Zunächst tauschten wir sanfte Zungenküsse aus, die im Verlauf immer besser wurden, dazu zarte Streicheleinheiten. Sie knabberte vom Hals abwärts runter Richtung meines Lustspenders. Zunächst allerdings so gedreht, dass ich nichts sehen konnte. Also typische Laufhausart. Sie verstand meinen Einwand und drehte sich zwischen meine Beine und nahm ihn jetzt schön tief, dabei mit tollen Blickkontakt.


Unvermittelt rotzte sie den kleinen Wolf an , verteilte das Ganze mit der Zunge. Kitty bemerkte meinen begeisterten Blick und machte weiter. Ich bat darum , „Rotz die Eier an“ und das Vergnügen nahm seinen Lauf.
Sie hat dabei sehr viel Feingefühl. Herrlich wie sich ihre Hand an meinem nassen Pimmel und Eier anfühlen. Der Einsatz der Zunge ist noch verbesserungswürdig, aber sie ist absolut lernwillig.


Analen Spielereien ist sie durchaus aufgeschlossen und das Lecken und Fingern dieser fornschönen Fotze ist ein Hochgenuss. Sie krabbelt zu mir hoch rutscht auf mir rum, will zu schnell zum Gummi greifen. „Baby wir haben Zeit“ Und schon lutscht sie wieder am meinem Schwanz.


Beim Poppen ist sie eine belastbare Partnerin, beim Reiter und im Missio .permanent küssend. Leider komme ich schon nach 43 Minuten zum Schluss.
Sicherlich lassen mich die Umstände der Nummer sie ggf. in einem besseren Licht erscheinen. Allerdings wenn ein Mädel mich nicht kickt, begrenze ich die Zimmerzeit auf das minimal Mögliche.


Bei der ein oder anderen Disziplin sicherlich noch Luft nach oben und bei dem gebotenen Service geht sie laut eigenen Angaben auch selektiv vor.
Mir hat es super gut gefallen und eine Wiederholung wird es geben.

Tendenziell hat sie das Potential zu einer absoluten Rakete. Ob sie es will, wird die Zukunft zeigen.

ZK: zunächst verhaltend, im Laufe immer besser
EL: Luft nach oben
FO: variabel, nass , Zungeneinsatz könnte besser ein, geht auf Wünsche ein
Lecken: legger
Fingern: erwünscht
GV: Missio, Doggy, Reiter
Wiederholung: bestimmt

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #111 Gepost op: 8 december 2013, 13:11:29 »
Nikolausparty am 07.12.13 im DV

Derzeit finden viele Nikolaus- und Weihnachtsparties in unserer Clubregion statt, u. a. eben auch nachfolgend beschriebene Nikolausparty im DV.

Gegen 18 Uhr von Partystimmung noch keine Spur, die eigentliche Feier des Tages sollte auch erst gegen Abend (mit DJ) losgehen. Sehr gutes Line-up, im Laufe des Abends erhöhte sich die Dl-Anzahl peu a peu auf rd. 80, darunter fünf Schokomäuse, zwei Halbthais. Die meisten im mottogerechten Outfit. Ein „hellbents paradise“ (Insider) war diesmal nicht vorhanden. Ich habe noch nie so viele schöne Frauen im DV gesehen wie gestern. Darüber hinaus waren auch nicht wenige Gastarbeiterinnen, die bei solchen Events immer zu verzeichnen sind, vor Ort. Der Laden war rappelvoll, Thekenbereich, Wintergarten und die (total verqualmte) Raucherlounge waren komplett ausgelastet.

Buchung:
Zu meiner Schande muss ich gestehen, dass ich sie erst auf den zweiten oder dritten Blick erkannte, obwohl sie sich optisch nicht im Geringsten verändert hat. Die vielen Tattoos brachten dann die Erkenntnis: Anna, die lettische Servicegranate und Illusionskünstlerin mit den Mini-Sillis, ist nach zweijähriger Abstinenz wieder an Bord. Nicht wenige Kollegen dürften sich sehr freuen. Nun nennt sie sich Nina, weil ihr bisheriger Name zwischenzeitlich wieder neu vergeben wurde.

Zimmergang war absolute Pflicht. Es folgte eine Highlightbuchung.

Das lettische Tattoo-Monster (auf der HP nicht geführt) mit den kleinsten Sillis, die ich bisher gesehen habe, kam da gerade recht.

Kurzum: Ich erlebte eine von viel Sympathie geprägte zeitlose halbe Stunde mit dieser Servicegranate, die nichts zu wünschen übrig ließ. Weiteres kann der Kurzübersicht entnommen werden.

Nina vereint alles, was eine Top-Dl ausmacht. Ausgereifter, (augenscheinlich) authentischer Service mit höchster Leidenschaft. Eine meiner besten Nummern im bisherigen Jahresverlauf.

Kurzübersicht Nina

LV, 30
KF: 34, B-Cups (getunt)
Ca. 160 cm, lange schwarze Haare, großflächig tätowiert


FO: Referenz! Hingebungsvoll, ultratief, sehr ausdauernd, variationsreich, nicht zu kräftig, kein Handeinsatz, dafür umso mehr Zungeneinsatz
EL: Referenz! Siehe FO
Augenkontakt: Ja, immer wieder
ZK: Referenz! Nass, megatief, sehr intensiv, fordernd und ausdauernd
Lecken: Hochgenuss; Anna ließ sich komplett fallen
Fingern: Überall problemlos
GV: Nur Reiter; eher gemäßigtes Tempo, durch geschicktes Tempovariieren zögerte sie das Finale immer wieder raus
GF6-Faktor: Höchstwertung
Porno-Faktor: Mittel
Professionalitätsfaktor: 50%
Illusionsfaktor Optik: Kein absoluter Optikknaller, aber mit sehr interessanter Ausstrahlung
Illusionsfaktor Nähe: Mehr Nähe geht nicht!

Nach eigener Aussage ist Nina jeweils freitags und samstags ab ca. 20 Uhr anzutreffen.

Besondere Showpunkte wurden nicht geboten. Muss auch m. E. nicht sein, an z. B. Lesboshows oder Gangbangs kann ich mich eh nicht so recht erwärmen; ist aber natürlich Geschmackssache.

Bei der Verpflegung gibt’s wie üblich im DV nix zu meckern. Neben der normalen Buffetkost (u. a. mit Hähnchenbrust und Rindergulasch) durfte die Weihnachtsgans nicht fehlen. Bier nach 22 Uhr nicht mehr kostenfrei. Übers bekannt unaufgeregte, sehr freundliche und professionelle Personal muss man sich auch nicht weiter auslassen.

Zu weiteren Buchungen meinerseits kam es nicht, die für mich interessanten Girls waren entweder später dauergebucht oder kamen wegen Serviceeinschränkungen nicht in Betracht.  Auch die Tombola (ca. zehn freie Eintritte und Freificks wurden verlost) brachte für mich kein weiteres Erfolgserlebnis. Knapp daneben ist eben auch vorbei. Zusätzlich wurden freie Eintritte unter den Mädels verlost; schön zu sehen, wie (echt) sie sich darüber gefreut haben. Eine recht gelungene Party, wobei doch auch paar negative Dinge wie die tropischen Temperaturen im Thekenbereich, das offensichtliche Desinteresse nicht weniger Mädels, nachgewiesen durch viele Grüppchenbildungen sowie das übliche, sehr ausgewiesene Servicegefälle in Erinnerung bleiben.

Nachtrag:
Leider war Karolina (nicht auf der HP) nicht vor Ort, da sie derzeit im Heimaturlaub weilt. So kann ich jedoch über mein Erlebnis mit ihr vor paar Wochen berichten.

Für mich eine der attraktivsten Dls in unserer Clublandschaft. (Glaubhafter) Rum/Spain-Mix, unglaubliche rassig-erotische Ausstrahlung. Der Sprung von KF 32/34 auf 36+ in den letzten Monaten ist keineswegs zu ihrem Schaden.

Bisher kamen wir nie zusammen, insbesondere aufgrund offensichtlicher Serviceeinschränkungen. In der Raucherlounge setzte sie sich zu mir und ich bekam einen überraschenden Eindruck von ihr; sie ist überaus lustig, drückt überhaupt nicht auf die Zeittube und lässt bezogen auf einen etwaigen Zimmergang einiges erhoffen.

Augen zu und durch, notfalls eben nur ein mäßiger Optikfick, der zudem ggf. mit der Quickyregelung finanziell erträglich ausfallen würde.

Auf dem Zimmer hat Karolina nicht zuviel versprochen. Schnell war klar, dass es bei uns passte. Genauso klar war aber auch, dass ihre gespielte Geilheit Teil ihrer Show ist. Aber aufgrund ihrer Art machte mir das nichts aus und Karolina fand in mir einen dankbaren Abnehmer. Ist aber wohl nicht jedermanns Sache.

FO in Highquality und Pornoausrichtung. Klar, auch beim GV zeigt Karolina ihre Stärken und sorgt auch akustisch für die entsprechende Untermalung, indem sie mich immer wieder mit Dirty Talk anfeuert.

Fazit:
Vielleicht hatte Karolina einfach nur einen guten Tag, jedenfalls hat’s mir/uns jede Menge Spaß gemacht. Sie macht vieles mit und wenn man auf ihren Zug aufspringt, gibt es eine recht abgefahrene (Porno-)Nummer. Jedoch nichts für Slowsexliebhaber, soviel ist sicher.

Kurzübersicht Karolina

RO/E, 28
lange leicht gelockte schwarze Haare, KF 36, C-Cups (getunt)
ca. 165 cm, gutes Deutsch


FO: Pornomäßig mit stakkatoartigen Zungenschlägen, jede Menge Spucke
EL: Ja, ist jedoch etwas kurz gekommen
Augenkontakt: Ja, immer wieder mit schelmischem Lächeln
ZK: Kein Knutschmonster, aber noch im grünen Bereich
Lecken: K. stöhnt zu früh, aber auch das konnte ich ihr nicht übel nehmen
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter (plus Cowboy-Reverse) und Doggy; höchst ambitioniert und teilweise in Highspeed
GF6-Faktor: Kaum vorhanden, nichts für Kuschelsexliebhaber
Porno-Faktor: Mittel bis hoch
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Höchste Attraktivitätsstufe
Illusionsfaktor Nähe: Da muss einiges gepasst haben

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #112 Gepost op: 8 december 2013, 15:51:05 »
DAG 2: DOLCE VITA 6 Oktober

Dag 1 in LR zie de woonkamerverhaaltjes

Op het laatste moment heb ik beslist om van 1 dag 2 te maken en 1st -na een lange boswandeling- naar LR te gaan in de late avond en om de volgende dag naar Dolce Vita te gaan.

Mijn nacht in het hotel in Kaarst was maar kort en een ontbijt geven ze er niet. Dat was ook niet nodig, ik kon wel ontbijten in de club van vandaag: Dolce Vita. ik kwam er te vroeg aan en bleef nog wat in m’n auto lezen in m’n spannend boek tot de zaak geopend was. De vrijkaart van YBF werd getoond en ik kon m’n ijsbeervel en een handdoek mee naar beneden nemen. Zònder rondleiding van een meid zoals in LR gisteren wel het geval was :(

Man, is deze club mooi ingericht! Gewoon prachtig met veel oosterse tinten. Het klein buitengedeelte bevatte de wellness: zwembad, sauna en jacuzzi. De laatste werkte echter niet door een chloor-probleem. Dat is een tegenvaller. Nu was ik echt blij dat ik in LR tot sluitingsuur was en er vaak naar hun jacuzzi ben geweest. Zelfs als de jacuzzi had gewerkt, vraag ik me af of het niet te fris aan de vis zou zijn geweest. De dag was anders wel nazomers, ja zomers zelfs. De indruk werd versterkt met het erg lekkere eten van de grill vanaf de middag, de meiden bij hun buiten-zwembad, het had allemaal iets van een vakantiebestemming en dat in Oktober. De sauna was erg warm, de vloer in tegels heet, ik heb er een paar maal gebruik van gemaakt.

Na een heerlijke douche heb ik ontbijt genomen en ik zette me op een plaats waar ik de meiden kon observeren die op en af gingen naar het ontbijt. Tegenstellingen alom met gisteren: nu was het ERG rustig met de heren en een ruim damesoverschot. Lekker relax op een nazomerse zondag. Je laten strelen over de rug en knijpen door knipogende dames. Dames die een lange geile blik werpen, grrrrr.

Er waren ook minpunten in de club:
* Dames die op je afkomen en met een eerder harde blik vragen: kom je mee naar de kamer terwijl je nog volop aan ‘t ontbijten bent. Que!? Dan smeek je toch om een “nee”? Dugh!
* 2 Dames die NU een trio willen met je. Terwijl je nog volop aan ‘t ontbijten bent. Ja, hallo. Nee gezegd dus.
* jacuzzi is buiten (en buiten gebruik op die dag).

Een van de dames bij de bar keek me recht in de ogen en vroeg of ik verlegen was want ik liep nog wat besluiteloos rond. Dit was een dame waar ik mee op kamer zou zijn geweest als de club niet zo op de minuut keek en ik al niet zoveel had uitgegeven in LR. Toen een van de heren me op het einde van m’n bezoek zei dat hij enorm tevreden over haar was, had ik er nog meer spijt van.

Er was een andere dame die er erg sexy uitzag, helemaal m’n type en die ik zo zou hebben aagesproken als ze zelf al niet in gesprek was met ‘n andere klant. Ik heb dan maar naar de wellness gaan zien: eerste tegenslag: de jacuzzi is buiten en werkt niet. Ze hebben ook jacuzzi’s binnen in de kamers waarvoor je extra moet betalen met verplicht  champagne erbij. Een van de kamers opofferen om de klanten überhaupt de mogelijkheid te geven van die clubservice te genieten die toch inbegrepen is, zat er blijkbaar niet in. Spijtig.

Na de zeer hete sauna te hebben uitgeprobeerd ging ik terug naar de bar en zag dat de blonde stoot vrij was. Ze noemde zich Gloria en is blijkbaar uit Venlo. Ze heeft lang blond haar, midden 20 en heeft een prachtig zandloperfiguur, mooi borsten is hypersexy. Ze sprak dus m’n moedertaal en dat is altijd een grote + voor GFE-mogelijkheden. Ik had gister in LR pas een nieuw hoogtepunt gehad met Camelia’s topservice, ik wist toen niet dat die nog eens overtroffen zou worden. De dames en hun service gingen voor mij in crescendo naarmate dit jaar 2013 vorderde om voorlopig hier te eindigen in Dolce Vita bij Gloria. We hebben ons apart gezet en wat gedronken, gepraat, gewoon lekker bankhangen. Ze begreep wat ik graag had en gaf aan dat ze dit ook erg lekker vind (beftreft vooral in ‘t voorspel). We zijn naar de kamer gegaan en daar had ik gewoon het beste kleine uur gehad in jaren. Deze meid is gewoon TOP, ik kon goed met haar overweg, ze is gewoon ZEER GOED in alles!!!! Ze houdt enorm van veel TZ en knuffelseks.

Na de sessie bleek dat het 50’ waren, geen 45’ dat betekende betalen voor 1 uur. Ik betreurde dat aan een kant omdat ik niet meer met de pientere dame met die heldere blik kon kameren. Aan de andere kant verdiende Gloria het tarief voor een vol uur wel, ze was gewoon supergoed.


Een aanrader mensen, als je ze ziet, laat die hollandse stoeipoes dan niet te lang loslopen en neem je kans voor een topsessie want ik heb ze van het hele vervolg van de dag haast niet meer gezien. Een tip die je niet mag missen!!! Voor mij is herhalingsgevaar absoluut.

Ze gaf aan er ook plezier in te hebben gehad. Hopelijk wel maar met DVP’s weet je dat nooit, natuurlijk. Illusie of niet, m’n libido vond dat al goed genoeg :)

Het neukbudget is helaas op dus heb ik verder gewoon genoten van de rust, het uitzicht van mooie dames en hun pogingen me voor hen gewonnen te krijgen, het eten van de grill, de sauna, genieten van een bier en m’n boek in de nazomerse sfeer aan ‘t zwembad. Als ik naar deze club terugkom dan heeft dat maar 1 reden: Gloria. Het is een zomerclub dus dat zal nog niet voor onmiddellijk zijn.

Na 8’en werd het tijd de 3 uur lange rit terug naar huis aan te vatten na een bijzonder geslaagd weekend in 2 clubs.

Wat heeft Knut666 geleerd vandaag:
1) het paradijs bestaat, ik ben er net geweest en het was waarlijk glorieus!
2) Begin met ontbijten in een strategische hoek en obeserveer de meiden goed. Bepaalde tips van seksenfun over hoe je een GFE-dame herkent lonen wel degelijk en bespaart je slechte ervaringen. Ik zou dat topic eerder "hoe herken je een dame die top-service kan geven" noemen.
en onderscheid maken of je nu gfe wilt of eerder een pse, dat verschilt.

3) mijn 2-daagse was een zeer goed idee geweest (ja soms heb ik die).

Meiden van de dag: Slechts één: Gloria met 5 sterren *****

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #113 Gepost op: 12 december 2013, 20:46:33 »
Het doet me in elk geval plezier dat mijn GFE-tips toch nuttig zijn.  Natuurlijk is het ook geen bijbel  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Vrijdag 27/12/2013
« Reactie #114 Gepost op: 30 december 2013, 18:06:23 »
Visite au Dolce Vita. Ma première (et dernière) visite remontait à l’été, en compagnie de Thémistocle. Aujourd’hui, je profite de l’entrée que m’a offerte Satanic Surfer. Je commencerai naturellement par le remercier.
Pas vraiment envie d’aller seul, je dévie donc Razé de sa route qui le menait au Panthéra. Nous sommes rejoints par un ami parisien, appelons-le “Alf” et par un ami Italien qui traverse régulièrement une bonne partie de l’Europe pour profiter de nos espaces de détentes favoris.

Pour un jour de semaine, un vendredi coincé entre Noël et le Nouvel An, je m’attendais à vrai dire à un line-up assez pauvre. Il n’en fut rien. Il y avait largement assez de filles. Souvent de très jolies Roumaines et Bulgares, parfois des Russes ou Allemandes (dont la célèbre ANGIE ex Bab).  De plus, les clients n’étaient pas très nombreux.

Le Dolce Vita n’est, par contre, pas réputé pour la qualité du service des filles et c’est souvent justifié. Alf a fait son enquête : Même  des Allemandes ou russophones (Kazakh) annoncent clairement qu’elles n’embrassent pas.
Je trouve l’attitude des filles un peu triste et très professionnelle, les sourires sont rares. On sent qu’elles sont habituées à une clientèle de passage (les clients fréquentant le “Messe”). Des gens qu’elles ne reverront de toute façon pas. Alors, pourquoi se fatiguer inutilement? 

Je suis donc resté quelques heures à me demander qui j’allais pouvoir choisir. Jusqu’à ce qu’entre en scène une magnifique métisse au sourire radieux. C’est ce sourire qui m’a instantanément décidé. La discussion a été assez brève. Elle me demande au bout de deux minutes si je veux monter en chambre. J’avais assez attendu et tourné en rond. Allons-y!

TIFFANY est une magnifique métisse. Le fruit d’une rencontre entre l’Allemagne et le Nigeria. Grande, élancée, fine, de belles formes. Elle a à peine plus de 20 ans.
Je n’ai posé aucune question concernant son service avant d’aller en chambre. Je n’ai heureusement pas eu de mauvaise surprise : elle embrasse bien, elle est très douce. Pipe agréable. Une bonne demi-heure en bonne compagnie. Elle m’a dit y travailler depuis deux ou trois mois, les weekends seulement. 
Je la recommande chaudement.

Pour le reste, j’ai apprécié que le buffet soit accessible en permanence. Ce n’est pas de la grande gastronomie mais c’est suffisant pour reprendre des forces. La bière au fût est gratuite... jusqu’à ce que le fût ne soit vide. Et là, j’ai eu la mauvaise surprise de me voir facturer une Heineken 5 euros, sans que l’on me demande mon avis, que ce soit sur le choix de la bière ou sur la fait qu’elle serait facturée à la sortie! Je n’aurais probablement pas choisi une Heineken :) Soit...

En soirée, le club commence à ressembler à un bar à champagne. Dès 20h00, des clients arrivent au bar en tenue de ville (pas tous heureusement), les seaux se remplissent de bouteilles : champagne,  mousseux,  vin ou vodka. Je n’aime pas trop cet aspect. L’esprit ‘saunaclub’ tend à disparaître.

La musique au bar n’est pas trop forte. On discute sans devoir élever la voix. Un bon point.

J’ai passé une belle journée en compagnie de mes amis. Nous avons quitté le club un peu après minuit. Loin de l’heure de fermeture, fixée à 05h00 du mat, dans la nuit du vendredi au samedi.

En conclusion, le Dolce Vita est un très beau club avec de très belles filles, en nombre suffisant.
Les tarifs sont démocratiques (35 euros avant 14h00, 50 plus tard)
Il ne sera par contre jamais mon club préféré à cause de l’absence d’ambiance qui y règne. Je suis un client plus “profilé” pour le Panthéra (accueil chaleureux,social time, service de qualité) ou le samya (aspect disco Manele). Mais il en faut pour tout le monde et le Dolce Vita est une alternative valable lorsque l’on veut un peu de changement.

« Laatst bewerkt op: 30 december 2013, 19:19:02 door Laurent74 »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #115 Gepost op: 8 januari 2014, 01:12:07 »
Dolce Vita, dinsdag 7-1-2014

Het eerste clubbezoek van 2013 stond voor ondergetekende gepland op dinsdag 7 januari en de reis ging deze keer (met vrijkaart van een collega-forum) naar Dolce Vita. Mijn eerste bezoek aldaar was destijds goed bevallen en de kennismaking destijds met Mandy, die me toen de hemel in gepijpt en gereden heeft, stond me nog vers in het geheugen…  :happy

Afgesproken met KanariePiet, die me destijds daarheen vergezeld heeft en er ook een prima indruk aan overgehouden had, en Knaktuut, die zijn eerste keer Dolce Vita ging bezoeken. In eerste instantie afgesproken om tegen 14:00 uur op de stoep te staan aldaar, maar door uitlopende en onverwachte werkzaamheden was ik er een anderhalf uur later, Knaktuut een halfuur later en KanariePiet een flinke tijd vroeger. Voor mij was dat alles geen probleem, want ik had bij mijn vorige bezoek het mobiele nummer van Mandy gekregen en met haar afgesproken dat we ons om 17:00 uur zouden treffen. Ik was voor mijn afspraakje dus nog ruim op tijd en had nu nog tijd om even met mijn makkers bij te praten.   ;) :)) ;D :ecomcity:

Natuurlijk ging dat bijpraten niet geheel ongezien door de (nog redelijk weinige) dames aldaar en gezien ze daar niet helemaal goed tegen kunnen, kregen we al snel gezelschap van Cleo en Gabriella. Ze kwamen zich even in het gesprek (dat ze natuurlijk niet konden verstaan) mengen en probeerden met wat grapjes een aanzet tot een kamergang te maken. Beiden vielen volgens mij wel bij mijn makkers in de smaak, zelf had ik weinig interesse omdat ik op Mandy aan het wachten was. Die had zich kort na mijn binnenkomst al even bij mij gemeld om te zeggen dat ze nog even met haar vorige klant aan het afronden was en dat ze daarna vanzelf naar me toe zou komen. Zeer netjes en attent!  :PDT_Armataz_01_37:

Toen Mandy wat later naar me toe kwam, waren Knaktuut en KanariePiet nog volop in gesprek en heb ik ze veel succes en plezier gewenst met de dames, waarop ik met Mandy naar de rokersruimte ben gegaan om wat te presalen. Dat is overigens een geheel ander presalen dan bijvoorbeeld bij Panthera, waar men (de meeste dames althans) dan al volop bezig gaan met tongzoenen, betasten en soms zelfs openlijk pijpen. Presalen bij Dolce Vita houdt meer in een kennismaking in, eventueel gepaard met wat voorzichtige kusjes en knuffels.  :adult

Na een half uurtje of zo is ze dan een sleutel gaan halen van een kamer, links bovenaan de trap, waarvan alle wanden met spiegels bedekt zijn. Heel speciaal, omdat je jezelf en de dame van werkelijk alle kanten kunt bekijken… soms lijkt het wel wat druk op de kamer, maar als je in al die mensen jezelf en je dame herkent besef je toch weer dat je slechts met zijn tweeën bent…

Op de kamer ging het weer zoals de vorige keer: lekker langzaam, veel zoenen (steeds een beetje dieper, echter niet tot mijn amandelen, hetgeen dan ook weer niet hoeft van mij), elkaars lichaam met kusjes verkennen, en dan weer dat hemelse pijpen… Ze doet iets met haar tong om je eikel, wat mij behoorlijk veel genot geeft. En als ze dan voelt dat het te snel gaat neemt ze vanzelf weer wat gas terug… Ik zou zo wel elke morgen wakker willen worden, pfff…  :sign0098:

Ik merkte opeens dat Mandy van plan was om me met pijpen te laten klaarkomen, eventueel met een FT, maar ik wilde ook nog neuken. Vooral omdat ik de vorige keer had gevoeld dat ze een heel nauw poesje heeft (dat overigens ook heel lekker smaakt, zoals ik deze keer heb geproefd!) en dat wilde ik deze keer ook weer voelen. Dus rubbertje geplaatst (met haar mond) en wat standjes afgewerkt. Hier en daar kreunde ze volgens mij wat overdreven, maar dat was haar snel vergeven. Uiteindelijk heeft ze me, al likkend aan mijn tepels, heerlijk klaar getrokken. Ze had nog gevraagd of ik een FT wilde, maar toen ze de hoeveelheid sperma zag die ik produceerde (de eerste keer klaarkomen, je kent dat wel) begreep ze waarom ik dat niet wilde...

Na onze heerlijke vrijpartij, die al anderhalf uur had geduurd, hebben we nog wat nageknuffeld en gezoend en hebben we uiteindelijk na een uur en 3 kwartiertjes weer tevreden de kamer verlaten. Bij het afrekenen drukte ze me nog op het hart dat ik me vooral via sms bij haar moest melden als ik weer kwam, ze zou proberen om weer tijd voor me vrij te maken. Uiteraard heb ik dat plechtig beloofd…

Terugkomend in de bar had ik al een Whatsappje ontvangen van KanariePiet: die was met Gabriella op kamer geweest en hoewel dat goed bevallen was, voelde hij toch de nodige onrust en had hij er minder van genoten dan verwacht. Die onrust zorgde er ook voor dat deze vogel alweer gevlogen was richting… nou ja, je weet wel. Maar daar mag hij zelf over vertellen.  :sign0151:

Ook een Whatsappje van Knaktuut die KanariePiet en mij aan het zoeken was. Ik weer terug appen dat ik er aan kwam (vanuit de kleedkamer) en in de bar gekomen nog eentje dat ik er was maar hem niet kon vinden (en het is nou ook weer niet zo groot daar in Dolce Vita). Plotseling stond hij weer voor me met .. Cleo. Daar was deze goede man maar liefst 2 uur mee op kamer geweest! No need to ask of het bevallen had, maar daarover schrijft hij zelf vast een mooi verhaal.  :sign0098:

Hij moest nog wat zaken afronden (of aftersalen) met Cleo en ik nam plaats in de fauteuils waar ik nog met KanariePiet kon Whatsappen. Ik kreeg via zijn mobiele telefoon de nodige voiceberichten van een niet nader te noemen dame binnen die graag wilde dat ik ook naar daar kwam, en zelfs dreigde dat ze anders bij mijn volgende bezoek ter plaatse niet meer tegen me zou praten. Dreigement of belofte? Wie zal het zeggen… We wachten met spanning af…

Even later kwamen Knaktuut met Cleo bij me zitten en we begonnen wat te kletsen, waardoor ik het gevoel kreeg Cleo in relatief korte tijd toch een stuk beter te leren kennen. Deze dame heeft koppie koppie en kan heel goed verwoorden wat ze van haar job en haar klanten verwacht. Ze heeft een hekel aan mannen die haar als een stuk vlees behandelen en laat dat dan ook heel goed merken. Knaktuut kan hier veel meer over vertellen maar ik geef je alvast een heads-up: als ze haar linker wenkbrauw optrekt is ze boos en kun je maar beter zorgen dat je uit haar buurt komt…. Verder lijkt ze me heel lief, aardig en intelligent, een dame met inhoud zou je kunnen zeggen. My cup of tea..  :great:

Al snel nadat Knaktuut en Cleo mij waren komen vergezellen werd ik bijna letterlijk besprongen door een schone deerne, die zich Giselle noemt. Lekker lijf, heerlijke kont maar helaas had ze al snel door dat ik net van kamer was gekomen en dus nog moest “recupereren”, zoals KanariePiet dat altijd zegt… Geen probleem, zei ze, gevolgd door “bis später” en ze verdween zo snel als ze gekomen was...
N.B. Ik hoorde achteraf nog van Knaktuut (die zijn huiswerk wel heel goed had gedaan!) dat zij op de lijst van niet-zoeners staat… ik neig er echter naar om haar toch op mijn todo lijstje te zetten…

Niet veel later kwam Gabriella bij me zitten en zij vond het wel lekker om het wel gezellig om haar benen op mijn schoot te leggen. Op zo’n moment ga ik dan, zonder er echt bewust van te zijn, meteen wat kriebelen, strelen en masseren, wat deze dame zeer goed beviel en mij er op tijd aan deed herinneren dat ik moest stoppen omdat Knaktuut en ik nog wat wilde eten. Bovendien wilde ik bij Gebriella niet de indruk wekken dat ik nog ging kameren, want het zweverige gevoel van mijn kamergang met Mandy tintelde nog wel een tijdje na en dat wilde ik graag zo houden. Wederom geen probleem, Gabrielle sprong op en nam vriendelijk afscheid, evenals Cleo, en de weg lag vrij voor Knaktuut en mij om het buffet te gaan bezoeken.

Vanavond zag ik o.a. een bak met rundvlees en rijst, kipvlees en frietjes, pasta en salade, en pizza(stukken). Meer dan genoeg om lekker van te smikkelen en met ons bordje vol hebben we onze innerlijke mens weer voldoende kunnen versterken.

Na het eten nam Knaktuut weer afscheid om aan de lange weg huiswaarts te beginnen. Ik deed vrolijk nog een rondje buffet, checkte even mijn Whatsappjes (geen taal noch teken meer van KanariePiet vernomen, die lag wellicht onder zwaar vuur?) en besloot toen alsnog om er ook maar een einde aan te knopen. Thuis lag nog wat werk dat voor morgenvroeg af moest en als ik tegen 21:00 uur zou vertrekken had ik thuis nog voldoende tijd om dat netjes af te ronden.

Uiterst tevreden heb ik mijn sleutel bij de theke ingeleverd en “Jasicher!” geantwoord op haar vraag of alles goed bevallen was. Overigens hoorde ik haar telefoneren met een dame die morgen kwam werken en ving ik op dat het morgen stukken drukker werd als gevolg dan de beurs die dan van start zou gaan, hetgeen voor de nodige extra (eenmalige) gasten zou zorgen. Het is maar dat U hiervan op de hoogte bent…
 
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #116 Gepost op: 8 januari 2014, 12:19:54 »
Citaat
Terugkomend in de bar had ik al een Whatsappje ontvangen van KanariePiet: die was met Gabriella op kamer geweest en hoewel dat goed bevallen was, voelde hij toch de nodige onrust en had hij er minder van genoten dan verwacht. Die onrust zorgde er ook voor dat deze vogel alweer gevlogen was richting… nou ja, je weet wel. Maar daar mag hij zelf over vertellen. 

Mijn verslag over mijn ervaringen in DV van gisteren volgt binnenkort. Momenteel heb ik het te druk op het werk.

Wat het stuk betreft over na mijn vertrek uit DV en daaropvolgend bezoek aan HP betreft, ga ik kort zijn: dat was een impulsieve beslissing, zoals zo vaak ingegeven door een teveel aan alcohol :017:. Het verloop van mijn avond in HP is geen verslag op RB waard.

Ik hoop gewoon dat deze onnozelaar eindelijk geen uitspraken meer zal doen over welke club hij in de toekomst al dan niet zal mijden ::). Als het er op aankomt, haalt Piet het blijkbaar immers toch altijd weer van mijn hersenen... :017:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #117 Gepost op: 8 januari 2014, 16:27:50 »
Hierbij sneller dan verwacht mijn verhaal over mijn bezoek aan DV van gisteren (ik had geen zin om mij nuttig te maken op het werk ;) :

Dinsdag 7/01 ben ik voor de 2de keer in Dolce Vita beland, met dank aan een ander forum voor het vrijkaartje 8).
 
Ik had ter plaatse om 14u afgesproken met Knaktuut en Licky Luke, maar omdat een afspraak voor het werk plots weg viel, kon ik al om 10u15 vertrekken, wat ik dan ook deed :)).

Dolce Vita is voor mij net geen 2u rijden, dus iets voor 12u15 kwam ik aan. Ik parkeerde me op de parking rechts tegenover de hoofdingang van DV en begaf me naar binnen.

Ik overhandigde mijn vrijkaart aan de theke, een mooie meid met lang zwart haar, dikke borsten en hele mooie ogen :-\. De ontvangst kan op zijn minst heel koel en afstandelijk genoemd worden :wtf:. Ach, geen probleem: het vrijkaartje werd zonder mopperen aanvaard, ik ontving mijn badjas en sleutel en kon richting kleedkamers trekken. In mijn kastje vond ik mijn 2 handdoeken.
 
Ik heb me omgekleed, heb me een frisse douche genomen en ben richting bar getrokken. Aangezien Knaktuut en Licky Luke nog enige tijd op zich gingen laten wachten, heb ik me maar aan de toog gezet.

Het was op dat moment nog heel kalm in de club. Er waren slechts een handvol mannen en 3 vrouwen aanwezig :015:.
 
Duitse Esther, tot gisteren de enige meid waar ik in DV al mee gekamerd had, merkte me op en kwam vriendelijk goeiedag zeggen. Na de nodige 'verwijten' ;), waarom het zolang had geduurd eer ik was teruggekomen naar DV, kreeg ik een kusje en verliet ze mij terug. Er wachtte een klant op haar.
 
Ik bleef nog even hangen aan de toog, waar ik onder het genot van een pintje kennis heb gemaakt met een Duitser voor wie het het eerste bezoek aan DV was. Na een kort gesprekje heb ik hem een rondleiding door DV gegeven en heb ik hem uiteindelijk achtergelaten in de rookruimte, waar zijn oog was gevallen op een meid met vurig rood haar en mooie, natuurlijke borsten.
 
Ik had ondertussen honger gekregen en heb dus maar een ontbijtje genuttigd: 2 broodjes met mozzarella , tomaat en komkommer en 2 gebakken braadworstjes met mosterd. Het heeft gesmaakt :13:!
 
Ik ben na mijn ontbijtje eens rustig door de club gewandeld, maar het aantal aanwezige vrouwen bleef tegenvallen. Ik telde een tiental beren en slechts 2 vrouwen. En die 2 vrouwen interesseerden me jammer genoeg niet :sign0065:.
 
Ik heb me dan maar een cola gevraagd en ben me in de binnenruimte, naast het zwembad gaan zetten. Het zou niet lang duren of Esther kwam me gezelschap houden. We hebben een leuk gesprek gehad van een klein half uurtje, waarop Esther me vroeg of ik met haar op herhaling wou gaan. Aangezien ik haar mooie kont en lekkere C-cup nog eens goed onderhanden wou nemen :blonde :shakekontje, heb ik uiteraard niet nee gezegd :bonken. De kamergang was uitstekend, op zijn minst even goed als mijn eerste ervaring met haar (meer info: zie Esther haar topic).
 
Toen Esther en ik na de kamergang de receptie passeerden, op weg naar de kleedkamers, zag ik de Duitser, die ik eerder op de dag had leren kennen. Hij verliet de club al weer :017:. Jammer genoeg kon ik hem niet vragen waarom. Had hij al gekamerd en was hij voldaan? Had hij geen tijd meer? Beviel de club hem niet? Was het te rustig? We zullen het nooit weten.
 
Nadat ik Esther haar zuurverdiende centjes had gegeven, was het 14u25 geworden en was het nog steeds wachten op mijn collega ijsberen.
 
Ik heb me dan maar rustig in een zeteltje geïnstalleerd, heb genoten van mooie porno en heb de omgeving een beetje bestudeerd. Nog steeds viel het aantal aanwezig vrouwen sterk tegen. Ik telde 2 vrouwen voor 15 mannen :017:.
 
Om 14u45 kwam Knaktuut eindelijk aan. Ik heb hem een korte rondleiding door de club gegeven (ik had daar gisteren geld voor moeten vragen :lol_hitting:), waarop we ons aan de toog installeerden en een beetje bijpraatten in afwachting van de komst van Licky Luke.

Knaktuut had zich blijkbaar heel goed voorbereid: hij had 2 lijstjes opgesteld. 1 met de meiden die kussen en 1 met de meiden die niet kussen. Aangezien het mij niet echt uitmaakt of een meid op de kamer kust of niet, heb ik niet gevraagd of ik de lijstjes in detail mocht bestuderen 8).
 
Licky Luke zou ons uiteindelijk om 15u30 ook vervoegen, waarop we gezellig nog een uurtje verder keuvelden, ik onder het drinken van 2 pintjes, mijn confraters hielden het bij plat water (daar bezondig ik mij persoonlijk niet aan: water is voor de vissen, zoals mijn grootvader zaliger vroeger altijd zei :sign0137:).
 
Tegen 16u30 kwamen Cleo en Gabriella ons gesprek plots verstoren en ons gezelschap houden. 2 leuke meiden die wel in waren voor een beetje plezier. Licky Luke was niet in hen geïnteresseerd, hij was op zijn Mandy aan het wachten :gtgal, dus richtten de dames hun pijlen maar op Knaktuut en mij.
 
Cleo hing hoe langer hoe meer aan Knaktuut en ik kreeg steeds meer aandacht van Gabriela. Aangezien beide meiden mijn leeftijd totaal verkeerd inschatten (Gabriela dacht tussen de 38 en de 41, Cleo dacht 42 :sign0135:. Zware overschattingen want ik ben er nog maar 34 :sign0104:. Ik moet precies dringend iets minder alcohol beginnen drinken, iets meer uurtjes per nacht slapen en iets gezonder gaan eten) en mijn lust daardoor naar ongekende diepten duwden en aangezien Gabriela met haar 1,78m 3cm groter is dan mijzelf (en ik heb het meer voor kleinere vrouwtjes), leek het er niet op dat ik met Gabriela op een kamer zou belanden.
 
Toen achtereenvolgens Licky Luke echter door Mandy werd ontvoerd en Knaktuut plots ook met Cleo naar een kamer vertrok, bleef ik alleen met Gabriela achter. We praatten nog even leuk verder en toen Gabriela ineens diep in mijn ogen keek en met een pruillipje vroeg of wij ook niet samen naar een kamer moesten trekken, zei ik tot mijn eigen verbazing ja :o. Enfin, ik heb het mij niet beklaagd: het is een heel goede kamergang geworden  :pompe (voor meer info: zie haar topic).
 
Na mijn kamergang was het 17u20 geworden en had ik terug honger . Knaktuut en Licky Luke waren nog nergens te bekennen, dus ik heb me alleen naar het buffet begeven. Ik herinner mij onder andere rundvlees en rijst, gyrosvlees en frietjes (die waren jammer genoeg koud op het moment dat ik aanschoof), pasta, salade, tomaten gedrenkt in yoghurt, kebabbrood... Ik heb gyros met rijst en brood gegeten. Het smaakte goed zonder meer.
 
Na mijn maaltijd heb ik mij terug richting toog begeven en van Knaktuut en Licky Luke was er nog steeds geen spoor. Pannekoekenliefhebbers als het zijn :bedtime2:, wist ik wat er mij te wachten stond. Ik zou nog enige tijd alleen in de club mogen rondhangen :sign0135:. Ik had het ondertussen echter wel gezien in DV, dus tegen 18u15 heb ik besloten de club met een tevreden gevoel te verlaten en ben ik doorgereden naar HP, uiteraard pas nadat ik Licky Luke daarvan via een Appje op de hoogte had gebracht.
 
Ik was 6 uur in DV geweest, had 2 heel goede kamergangen gehad, had goed gegeten en had me uitstekend geamuseerd. Meer moet dat niet zijn ;D.
 
DV: de club is voor mij jammer genoeg net iets te ver rijden, maar ze zien me er zeker nog terug 8)!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #118 Gepost op: 8 januari 2014, 18:46:03 »

Licky Luke zou ons uiteindelijk om 15u30 ook vervoegen, waarop we gezellig nog een uurtje verder keuvelden, ik onder het drinken van 2 pintjes, mijn confraters hielden het bij plat water (daar bezondig ik mij persoonlijk niet aan: water is voor de vissen, zoals mijn grootvader zaliger vroeger altijd zei :sign0137: ).
 



Ik dacht verrek daar heb ik nog wat grafische plaatjes voor Kanariepiet:


[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #119 Gepost op: 8 januari 2014, 19:15:35 »
 ;D  :lol_hitting:

Die plaatjes ga ik onmiddellijk bewaren zie! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum