Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1126334 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #480 Gepost op: 11 augustus 2015, 18:42:21 »
ik kan wel ma ik kom niet  ;)

Hoe jammer... ;) :-P :lol_hitting:

tref je zaterdag wel in LR kunnen we de vulkaan ook even aandoen als de line up matig is in LR en kan ik je weg wijs maken op de vulkaan  :cheer:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #481 Gepost op: 11 augustus 2015, 18:45:43 »
ik kan wel ma ik kom niet  ;)

Wat ben je weer onduidelijk VS!
jouw reactie is voor tweeërlei uitleg vatbaar:
  • Je reist wel af naar Babylon, maar je 'komt' niet (je gaat er niet neuken)
  • Je 'komt' (reist) niet naar Babylon, maar je gaat ergens anders klaar'komen'

 :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #482 Gepost op: 11 augustus 2015, 18:46:12 »
ik kan wel ma ik kom niet  ;)

Hoe jammer... ;) :-P :lol_hitting:

tref je zaterdag wel in LR kunnen we de vulkaan ook even aandoen als de line up matig is in LR en kan ik je weg wijs maken op de vulkaan  :cheer:

Deal! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline format_z

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #483 Gepost op: 11 augustus 2015, 20:52:11 »
Maandagmiddag 10 augustus naar Babylon voor een eerste kennismaking. Verre van ideaal, vakantieperiode en een maandagmiddag.....Maar het kwam zo uit.
Met speciale dank voor het vrijkaartje alhier op het relaxxxboard verkregen !!!!
na JonnyFontane opgepikt te hebben zijn we richting Elsdorf gereden.
Aldaar aangekomen konden we de parkeerplaats echt niet vonden. "parkeerplaats via de benzinepomp" stond er op een bord. Die pomp hebben we niet gevonden, dus de auto maar langs de weg gezet.
Het pand staat aan de buitenrand van een bedrijventerrein,en ziet er niet bijzonder opvallend luxe uit.

Het duurde even voordat er werd opengedaan, maar werden vervolgens netjes ontvangen.
Je krijgt 2 kwalitatief goede handdoeken mee. Één normale maat voor het afdrogen, en één iest grotere vorr om je heupene. Helaas geen berenjas met zakken, waar je iets in kunt stoppen.
Prijzen zijn : 50Euro entree, inc drankjes, eten van het buffet EN a la karte. Alcoholvrije drankjes en bier zijn gratis. kamerprijzen 50 Euro/half uur. Extra's in overleg.
We werden door de theke de weg gewezen naar de keurige omkleed- en doucheruimte. Daarna werden we netjes door één van de aanwezige meisjes rondgeleid.
Het interieur ziet er prima uit, op een ietwat versleten bar en een grote ronde loungebak na dan.
beneden een jacuzzi (35 1/2 Graden), een Biosauna (40 grad) een een snoeihete finse sauna (> 90 grad?) en nog wat douches en wat hoekjes met bankjes en relaxmogelijkheden.
Op de begane grond de bar, ruime zit gelegenheden, de keuken, en een hoge eettafel. Er is ook een binnentuin. Helaas regende het, maar we konden toch buiten zitten dankzij een uitgedraaide zonneluifel.
Er is ook nog een bovenverdieping met wat kamers.

Er waren op het moment dat wij aankwamen om 14:15 denk ik zo'n 6-7 vrouwen aanwezig. Ze zagen er zonder uitzondering allemaal lekker uit. later op de dag hoorde ik datr er 10 vrouwen aanwezig waren. Ik heb ze niet nageteld , maar het zou kunnen.
Het was verder vrij rustig, maar dat was te verwachten. 
 
Na een bakkie koffie en wat rondkijken tijd voor de eerste ronde:
23 jarige Cherry, een bloedmooie, strakke slanke 23 jarige negering uit Sierra Leone.
Na een praatje (Engels) werd er al snel stevig gezoend. Wat een heerlijke dikke lippen en een lekkere tong zeg !
10 minuten later de kamer opgezocht. Na wat kroelen begn ze met PZC. Prima, maar niet heel bijzonder.
Ik was behoorlijk geil en vroeg haar om een standje 69. Géén probleem. Helaas vond ik niet superfris smaken. Niet vies, maar laten we zeggen "niet neutraal". Ook voelde ik hier en daar wat stoppeltjes tussen haatr billen.
Haar lichaam reageerde wel op de aanraking. Haar clitoris weg duidelijk groter en ze begon wat te schuiven.
Toen maar gevraagd om te neuken. Ze smeerde een beetje glijmiddel in haar nauwe poes en bracht de juiste maat (xl) condoom bij me aan.
Ik heb hem er voorzichtig ingebracht, maar omdat ze zo smal geschapen is, duurde het niet lang voor ik het rubber volspoot. Toen ik mijn horloge keek zag ik dat alles niet langer dan 11 minuten had geduurd !
Mijn eigen schuld natuurlijk, maar dat gebeurd me meetal de eerste kamergang. Zonder erom te vragen weilde ze zelf de tijd volmaken met een massage. Dat kan ze helaas niet echt goed. Ik heb haar dan maar een minuurt of 5 gemasseerd en nog
wat nageknuffeld en gepraat. Een lieve meid, maar géén toppertje helaas.

Toen maar even pauze genomen met een sauna , een biertje, en beetje eten. het eten vond ik prima verzorgd. Het aanwezige personeel vond ik heel aardig en relaxed.
Toch wel prettig dat JonnyFontane was meegekomen. We hebben ons tussen de kamergangen door prima vermaakt zo.
De thekefrau, Jadwige/Hedwig (resp Poolse en Duitse naam) was in het begin wat stug, maar begon los te komen (volgens mij had ze inmiddels een paar Jägemeistergenuttigd)

Op naar ronde 2: Roemeense Alena was aan de beurt. Ze was me al opgevallen door haar vriendeljke spontane lach.
OP de bak wilde niet echt tongzoenen. Ik vroeg haar of dat op de kamer wel werd gedaan, wat ze bevestigde. We zijn dan maar dnaar de kamer gegaan, en
hier werd inderdaad goed getongzoend. Niet heel diep of heftig, maar "oK"
Na de inleidende PZC merkte ik al dat neuken niets zou worden, Niet door haar, maar ik voelde me eigenlijk nog niet fit. En dat bierje deed ook geen goed.
Ik heb haar toen maar gevraagd om een 69. Dat beviel goed voor beiden. Ze smaakte heeeerlijk. Een goed geschoren fris poesje. Zo zijn we nog zo'n 10 minuten verdergegaan waarna ik haar vroeg het af te maken.
Ik moest beloven niet in haar mondje te spuiten. Géén probleem. Ze moets er toch wel even voor werken om mij klaar te maken, maar dat lukte uiteindelijk wat resulterd in een flinke kwak op mijn eigen buik.
Daarna nog héél even nagekroeld en ruim binnen het half uur van de kamer afgegaan. Dit was ondanks mijn fitheid toch een geslaagde kamergang. 
 
Het was inmiddels 18:30 geworden en we zouden eigenlijk weer huiswaarts keren, toen mijn oog viel op Kitty..... Kolere. die had ik nog niet eerder gezien.
Kitty, de mooie Hongaarse beauty met een betoverende lach is zeer populair en was constant bezet geweest. Shit.... En nu is al mijn kruit verschoten. Een derde kamergang zou niets meer opleveren.
Toch wilde ik wel met haar stoeien. De theke had dit als nel door en beloofde dat dit goed zou komen. Er waren nog 2 wachtenden voor mij kennelijk.
Tussendoor nog een biertje gedronken. De theke werd steed gezeligger en bleef maar vragen of we een Jägermeister mee wilden drinken. We hebben nog zeker en half uur aan de eettafel gestaan en gelachen.
Toen ik om 19:30 aangaf niet langer te wachten is de theke Kitty voor me gaan opzoeken en werden we "gekoppeld". Gedver , wat zonde dat ik haar niet eerder had kunnen strikken.
Kitty is een meisje om verliefd op te worden. Ze is vrij intelligent, goedlachs, en super in bed.
Ze zoent heel lief en teder,en kroelt ook zo. Ze heeft haar best gedaan, maar kon geen géén druppel meer uit mijn pik krijgen. Ik was moe, en de biertjes hadden ook géén goed gedaan.
Volgende keer zoe ik haar meteen voor een uur boeken, zeker weten.

We zijn toen snel daarna weggegaan, maar niet zonder afscheid van de meisjes en een paar dikke kussen van de theke.
Al met al is dit ondanks de timing een zeer geslaagde dag geweest. De relaxte sfeer die door het personeel en de meisjes word gemaakt stond mij het meest aan.
verder vond ik al de meisjes knap en vriendelijk, het eten prima, en de sauna heet genoeg !


 



 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #484 Gepost op: 11 augustus 2015, 21:31:24 »
Het interieur ziet er prima uit, op een ietwat versleten bar en een grote ronde loungebak na dan.
beneden een jacuzzi (35 1/2 Graden), een Biosauna (40 grad) een een snoeihete finse sauna (> 90 grad?) en nog wat douches en wat hoekjes met bankjes en relaxmogelijkheden.
Op de begane grond de bar, ruime zit gelegenheden, de keuken, en een hoge eettafel. Er is ook een binnentuin. Helaas regende het, maar we konden toch buiten zitten dankzij een uitgedraaide zonneluifel.

In welke zin is Babylon dan uitgebreid, vraag ik me dan af?  Wat hier aangegeven staat is gewoon de oude club.  Meer parking, meer kamers, that's it  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #485 Gepost op: 11 augustus 2015, 21:42:02 »
Het interieur ziet er prima uit, op een ietwat versleten bar en een grote ronde loungebak na dan.
beneden een jacuzzi (35 1/2 Graden), een Biosauna (40 grad) een een snoeihete finse sauna (> 90 grad?) en nog wat douches en wat hoekjes met bankjes en relaxmogelijkheden.
Op de begane grond de bar, ruime zit gelegenheden, de keuken, en een hoge eettafel. Er is ook een binnentuin. Helaas regende het, maar we konden toch buiten zitten dankzij een uitgedraaide zonneluifel.

In welke zin is Babylon dan uitgebreid, vraag ik me dan af?  Wat hier aangegeven staat is gewoon de oude club.  Meer parking, meer kamers, that's it  :douchen ?
Wel, het is 3 keer zo groot als voorheen, een tuin, een loungeruimte, nieuwe kamers gelijkvloers en kelderverdieping, ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #486 Gepost op: 12 augustus 2015, 15:36:07 »
De club was nooit mijn ding.  Ondanks de knappe dames, ondanks het er relaxt aan toe gaat.  Ik weet het niet waarom.  Misschien moet ik na de verbouwing nog maar eens gaan proberen?  Misschien wacht ik gewoon geduldig een gewonnen vrijkaartje af  ;)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #487 Gepost op: 12 augustus 2015, 15:47:36 »
Je hebt zo van die clubs die "de jouwe niet zijn" ..... ik heb dat met andere clubs, maar geen haar op mijn hoofd dat er nog maar aan denkt om er negatief over te gaan schrijven .... omdat ik vooringenomen ben, en dat is altijd een slecht uitgangspunt.
Indien jij graag Babylon gaat bezoeken kan dat uiteraard met een vrijkaartje .... ik zou alleen mijn hoofd dan leegmaken, al mijn vooroordelen aan de kant schuiven en niet gaan met de instelling van "zie je wel, ik had gelijk", want dan is het een weggegooid vrijkaartje, zowel voor jou, voor ons als voor Babylon .....


Hoe het er nu is?
Nog steeds dezelfde service van de dames .... ik ken persoonlijk geen enkele club waar je zo zeker bent van goede service .... ik reis ook niet naar verweggistanclubs, voor de goede orde
Eten is mijn inziens verbeterd .... zomerperiode wel rekening houden met BBQ en geen menukeuze (toch niet in de keuken bereid)
De lockers zijn moderner, de douches zijn heerlijk ...
De baas is dezelfde ....
De barruimte is nu open en je kan doorlopen vanaf de receptie naar de lounge, waar toch een tiental bankstelletjes staan en je je rustig kan afzonderen ... je kan trouwens ook de andere weg volgen en van de bar naar de receptie via de lounge...
Je kan nu zowel op het kleine terras gaan chillen, waar de BBQ staat, en waar je alle beweging in de bar kan waarnemen, of je gaat de lounge door, enkele kamers voorbij en de tuin in, als je echt wilt gaan chillen of je met een dame wil afzonderen ....
De kamers zijn nieuw, zowel op het gelijkvloers als in de kelder, en zijn mooi ingericht, geen grote luxe, gewoon mooi.
Kamer 8 lijkt me wel wat voor je trouwens, gelijkvloers ......


Wahttijden? Onbestaande volgens mij ......


Ach, je bekijkt het maar, ik zie wel dat je je inschrijft in de tombola aldaar of niet .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #488 Gepost op: 12 augustus 2015, 15:52:06 »
Bedankt voor je antwoord/wijze raad. 

Nog een vraagje.  Zijn de nieuwe kamers echte kamers of nog steeds (half)open kamers  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #489 Gepost op: 12 augustus 2015, 16:09:13 »
Bedankt voor je antwoord/wijze raad. 

Nog een vraagje.  Zijn de nieuwe kamers echte kamers of nog steeds (half)open kamers  :douchen?

alle nieuwe kamers zijn geslooten kamers niet half open  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #490 Gepost op: 12 augustus 2015, 16:12:33 »
Bedankt voor je antwoord/wijze raad. 

Nog een vraagje.  Zijn de nieuwe kamers echte kamers of nog steeds (half)open kamers  :douchen ?
Echte kamers  .... alleen is in kamer 8 een doorkijkluik ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #491 Gepost op: 12 augustus 2015, 16:13:44 »
Bedankt voor je antwoord/wijze raad. 

Nog een vraagje.  Zijn de nieuwe kamers echte kamers of nog steeds (half)open kamers  :douchen ?
Kamers dus .... alleen is in kamer 8 een doorkijkluik ....

doorkijk raam SM hij is dus gesloten  ;D

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #492 Gepost op: 13 augustus 2015, 22:07:17 »
Visit on Tuesday and always a nice welcome from the staff even for an occasional client like me. Special mention to the charming blonde Ute.

It was Tuesday and of course a very quiet atmosphere in the club even too quiet for the girls. Few clients were presents and some girls stayed alone waiting for the men.

This was not a good day for the business of the girls.

Lin-up very “light”. I noticed the presence of Alice, Cherry, Juliet, Kim, Kitty,Laura, Lori, Melinda, Romina, Sabrina, Victoria.

The weather was sunny what did the afternoon extremely pleasant.

I did 2 sessions : Kitty (excellent) and Romina (excellent).


Kitty (Ungarn) :

I was seduced by her natural charm, her perfect body and her nice blue eyes  :showtits1.
 
She took the time to discuss with me, it was a nice moment.

In the room, she offered to me an amazing service  :-\.

She remained very attentive to my own pleasure.

Very sensual preliminaries, long and soft blowjob, cow-girl and missionary were a perfect pleasure for me  :)).

Maybe a little too professional in her behavior but difficult to note something negative about her.

I knew her good reputation and I was not disappointed.

Appreciation : excellent.


Romina (Rumanian) :

I was seduced by her natural charm and her youth (19 years old).   

Unfortunaly, the communication between us was difficult because she speaks only a few words in English. She can understand the simple sentences and she tries to answer by some words.

She is very friendly and smiling.

In the room, everything was perfect with a complete service, all doing with sensuality and softness.

I found her extremely natural in her reactions and very participative. A real pleasure for my eyes and my senses… :035:
 
One hour during we can share feelings and get pleasure both.

To be recommended for the fans of softness.

Appreciation : excellent.
 

Summary of the day :

A nice welcome, user-friendliness and the quality of the services are some reasons that I will go back to Babylon after my… holidays  ;D.


So long .....







Ronald11

  • Gast
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #493 Gepost op: 15 augustus 2015, 15:29:53 »
Ik ben op zoek naar een saunaclub waar de dames geheel naakt rondlopen. Verneem dat dat bij Babylon het geval zou zijn en dat de dames je daar ook naakt bij de ingang ontvangen. Klopt dat? En hoe verloopt die ontvangst?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #494 Gepost op: 15 augustus 2015, 15:34:54 »
Ik ben op zoek naar een saunaclub waar de dames geheel naakt rondlopen. Verneem dat dat bij Babylon het geval zou zijn en dat de dames je daar ook naakt bij de ingang ontvangen. Klopt dat? En hoe verloopt die ontvangst?

Als de deur wordt geopend nadat je hebt aangebeld komen een aantal (naakte) dames naar de receptie. Verder is alles gelijk aan andere clubs. Entree betalen en omkleden. In Bab geen ijsberenvellen maar een handdoek. Desgewenst word je rondgeleid door een van de (naakte) dames.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke