Auteur Topic: Verversrui 11/1, Alexia (nacht)  (gelezen 14490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Alexia (nacht)
« Gepost op: 4 juli 2020, 11:34:29 »
Vannacht bij dit lekkere hoertje geweest. Ze noemt zichzelf Alexia en claimt al 4 jaar in het SKW te werken. Ik ging er eigenlijk alleen bij omdat de meid aan de overkant weigerde om zich te laten beffen binnen het standaardpakket van 50 euro. Ja, dan maar de schone glimlach aan de overkant van de straat. Miskoop, moet ik zeggen.

Na de drie kussen bij binnenkomst moest het allemaal heel snel gaan. Zonder iets van voorspel of opwarmen ging ze erbij liggen: bef mij eerst maar, dan beginnen we eraan. Uh... oké dan. Na 2 minuutjes beffen ging ze me pijpen. Je kent het snelsnel ritueel wel: 30 seconden pijpen, dan zij on top voor een minuut en dan moest het voor haar per se doggy zijn en moest ik klaarkomen. Ze deed op zich wel goed mee, maar met die lichte dwang het af te bollen, hoeft het voor mij al niet meer.

Ze zegt dat haar shifts in Antwerpen momenteel rampzalig zijn en ze wil het binnenkort in Amsterdam gaan proberen. Ik heb haar aangeraden misschien eerst eens een goede service te bieden, dan komen de mannen misschien wel.

Ach ja.

Leeftijd: +-26j
Uiterlijk: bruin haar, slank poppetje, B-cupje (niet superstevig maar ook niet echt slap), ik zag geen tattoos.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Alexia (nacht)
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2020, 11:36:13 »
Kan gebeuren, nooit geschoten is nooit raak uiteraard  ;)
Bedankt voor je eerlijke recensie en welkom op RB  ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Alexia (nacht)
« Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2020, 12:56:28 »
Vannacht bij dit lekkere hoertje geweest. Ze noemt zichzelf Alexia en claimt al 4 jaar in het SKW te werken. Ik ging er eigenlijk alleen bij omdat de meid aan de overkant weigerde om zich te laten beffen binnen het standaardpakket van 50 euro. Ja, dan maar de schone glimlach aan de overkant van de straat. Miskoop, moet ik zeggen.

Bijzonder jammer dat je toch een 'miskoop' tegenkwam, temeer omdat je blijkbaar het standaardpakket van 50 euro betaalde. Daarvoor zou IK JOU dan willen bedanken, want veel meisjes worden echt gestresseerd van mensen die steeds maar verder blijven afdingen op de prijs.