Auteur Topic: VT1 Lola (Dominicaanse / avondshift)  (gelezen 5139 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
VT1 Lola (Dominicaanse / avondshift)
« Gepost op: 24 juni 2021, 00:28:56 »
Door omstandigheden na de heropening nog niet tot skw geraakt. Daar kwam (eindelijk) verandering in.
Het bleek redelijk rustig op woensdagavond (buiten enkele luidruchtige zatte Oostblokkers doch totaal geen problemen mee). Meerdere ramen bleken leeg.
Na een lange 'studieronde' viel mijn oog op VT1 (pand waar voor corona Roemeense Cristal zat). Een jongedame die geen oog had voor wandelaars en rustig bleef tokkelen op haar gsm. In principe een slecht voorteken.
Doch ze zag er in mijn ogen beeldschoon uit.

Ze leek me nieuw in skw. Kan me niet inbeelden ze elders gezien te hebben.
Werkt ze eveneens overdag (tijdelijk dubbele shift)? Geen idee.

Wat zoek ik? Vooral een lieve uitstraling zonder opgeblazen borsten of wat dan ook. Spreekt me hoegenaamd niet aan (ondanks ieder zijn voorkeur heeft uiteraard ;))

Na een korte onderhandeling binnengestapt.
Ze stelde zich voor als Lola uit de Dominicaanse. Ik schat ze tussen de 20 - 25 jaar. Schattig snoeteke, enorm sexy lichaam.
Dominicaantjes of zuiderse types: een volkje dat me steeds aanspreekt. Vraag me niet waarom. Ik heb er een zwak voor.
Haar lichtbruin getinde huidskleur maakte het 'fysieke plaatje' nog completer.
Engels zeker redelijk ok (gezien ik werkelijk geen letter Spaans spreek).
Uitgave: 50€ (ik geef nooit meer bij een 1ste bezoek)

Wat een wondermooi goddelijk naturel lijfje...  :movingtits
Opwarming: zonder condoom begon ze lekker en vooral rustig met mijn fluit te spelen.
Condoom errond en pijpen duurde best lang en vooral zeer gevarieerd. Een godgeschenk ;D
On top startte ze (al zeg ik het zelf) zeer enthousiast. Ze wou het naar mijn zin maken.
Vervolgens droomde ik van klaarkomen in doggy. Alzo gechiede. Je mocht/kon zowaar lekker doorstoten bij het klaarkomen alsook lekker aan haar lichaam friemelen. 
Ze liet het zonder problemen toe.

Gezeur tijd om? Neen.
Gezeur voor extra? Neen.
Hoelang zat ik binnen? Ik schat een dikke 20 minuten.

Zou ik ze nog bezoeken in de nabije toekomst? Volmondig ja.
Dat heeft voornamelijk met haar sexy lijfje te maken.
Zolang mijn 'vaste Braziliaanse dame' wegblijft (en vooral een andere dame die je niet makkelijk te pakken krijgt wegens steeds bezet), pin ik me vermoedelijk even vast aan Lola.

Lola: naturel / lief / enthousiaste seks / een voltreffer als 1ste wandeling/verovering sinds lange tijd.

Verwacht geen extra's bij Lola. Naar mijn mening is ze enkel geschikt voor de klassieke 'suck en fuck'.


Offline watcher64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
VT1 Lola (Dominicaanse / avondshift)
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2021, 04:52:32 »

Zolang mijn 'vaste Braziliaanse dame' wegblijft (en vooral een andere dame die je niet makkelijk te pakken krijgt wegens steeds bezet), pin ik me vermoedelijk even vast aan Lola.

Vanavond ook even gewandeld maar deze dame niet gezien , raam was dicht (bezet) , spijtig , lijkt mij ook wel het proberen waardig.  Volgende keer toch eens op letten dan.
Die andere , Braziliaanse altijd bezet , je bedoelt toch Celina niet zeker ??? haha heb haar rond 21u even vrij gezien en ze stond te praten in haar deur met andere vrouw ....

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
VT1 Lola (Dominicaanse / avondshift)
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2021, 17:15:02 »
Daarom je voor een gesloten deur stond thv VT1, Watcher64, ik was er vermoedelijk binnen :lol

Neen, ik bedoel niet Celina, zag ze meermaals staan tijdens meerdere wandelrondjes, beeldmooie vrouw doch haar aanbod spreekt me totaal niet aan. Ik zou met den daver buitenstappen :lol_hitting:
Nogmaals: ieder zijn ding doch dergelijks is niet voor mij bestemd.

De dame die ik bedoelde is Braziliaanse Jennifer die reeds jaren 's avonds werkt in VT11. Superlieve dame. Na de 2de lockdown is ze nog niet in skw gesignaleerd.
Na de 1ste lockdown slechts een korte periode. Ze vond die korte shiften maar niets.
Ze verwittigt me steeds 'uit beleefdheid' als ze eraan komt, ze heeft mijn nummer ;)

Over Lola: ik wil ze vooral niet te veel ophemelen. Ben er slechts 1 x op bezoek geweest en bleek uiteindelijk een enorme meevaller.
Ze is zelfs zo 'beleefd' je condoom voorzichtig te verwijderen waarin ze zowaar gedurende een halve minuut je spel proper maakt. Nooit meegemaakt.
Echt een lieve dame, hoor ;)

Niet iedere bezoeker zal even enthousiast buitenstappen. Ieder heeft zijn eigen verwachtingen. Mijn verwachting voldeed alvast aan de service die ze aanbood ;)

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
VT1 Lola (Dominicaanse / avondshift)
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2021, 20:21:18 »
VT 1 en VT 11, het is maar een "ééntje" verschil hé en beide ramen liggen hoop en al 15 meter uit elkaar.

Het is dus niet denkbeeldig dat je in het verkeerde raam binnen stapt hé bule  :lol

Naar ik verneem heb jij je toch ook al eens van raam vergist en ben je op VT 11 binnen gestapt terwijl Jennifer zelfs niet in het land was.  ;)

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
VT1 Lola (Dominicaanse / avondshift)
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2021, 21:08:46 »
Meerdere keren zowaar terwijl Jennifer niet in het land bleek Kippenneuker :lol
Daarom VT 11 toch de kamer blijkt waar ik al het meeste plezier heb beleefd de laatste jaren, met wie dan ook :lol_hitting: