Auteur Topic: Shanti 22 ( Dom rep. )  (gelezen 4071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Shanti 22 ( Dom rep. )
« Gepost op: 16 augustus 2015, 01:28:28 »
Nadat ik eerst bijna verleid werd door een donkere parel uit Nigeria, en daarna bijna door Bani uit Bulgarije, viel in het restaurant mijn oog op een sexy licht getinte dame. Een kwartier later liep ik haar in de hal tegen het lijf en er volgde een gesprekje wat strelen maar ik twijffelde nog een beetje.
5 minuten later kwam ik haar weer tegen en na een paar minuten toch maar besloten naar de kamer te gaan de dame in kwestie heet Shanti en komt uit de Dominicaanse Republiek is 22 jaar oud en spreekt opvallend goed Engels.

Ze woond normaal in Barcelona zoals zoveel latina’s die heer komen werken met een tweede Spaanse paspoort, en ook zei komt hier eens in de zoveel tijd wat bijverdienen maar is blij als ze in Spanje terug is ( wat ik me voor kan stellen met ons klimaat )

Shanti was een dame die het leuk vind een minuut of 10 te praten en te spelen maar dan toch echt wel wil weten of je naar de kamer met haar gaat dus een pre sales van zeg een half uur zit er niet in en de after sales is ook minimaal.

Echter op de kamer word deze dame ook helemaal zo een lekkere sextijger wat je bij een Latina verwacht ze vind het fijn verwend te worden met massage olie, en de sex is lekker geil met veel standjes o.a. de reverse cowboy is favoriet bij haar. Pzc doet ze ook zeer goed al met al niet slecht en ze zou misschien nog eens op herhaling kunnen komen. ;D