Forum > AZIE - FILIPIJNEN

Ook ik ben erin getrapt

<< < (2/7) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: frogger op  6 oktober 2014, 20:09:43 ---Wat ik me dus afvraag is wat er met het geld gebeurt als de ontvanger het niet in bezit krijgt. Kan je het dan als verstuurder terug vorderen?

--- Einde van citaat ---
Ja, dat kan. Dus het is niet verloren, het is wel verloren tijd en moeite, zorg dus dat alles klopt vooraleer je het verstuurt  ;)


Al zend je nu al je geld, boeit me niet, weet wel dat zij meer geld opkrijgen dat jij bezit en nog veel meer, met de optie de helft van je inkomend e rest van je leven... .
Er zijn er al velen ten onder gegaan in de Filippijnen en er zullen nog velen volgen, kwestie van je te waarschuwen dat zij veel veel geduld hebben, jaaaaaaaaren en op het gepaste moment toeslaan.
Het is een pokpok en die willen één ding: JE GELD, al de rest is 'ILLUSION TALK".
U bent gewaarschuwd en u doet wat u belieft....  ;) :035:

frogger:
Ik waardeer de waarschuwing hoor. Maar ik zie nog voor me hoe dankbaar ze waren met een klein kadootje of gewoon een bordje eten. De  :pica22 viel zelfs tegen. Maar ik zal haar gezichtje nooit vergeten. Ze had een iPad,  een die je nog aan moet zwengelen, gehad van een tante die een Amerikaan gestrikt had. Alleen de oplader was door de muizen stuk gevreten. Dus ik heb een oplader gekocht voor 300 pesos en die IPad aangezwengeld. En of het dan illusion of niet. ze straalde toen zoveel dankbaarheid en geluk uit. Dat was een van de mooiste momenten van de vakantie

frogger:

--- Citaat van: sexmachine op  6 oktober 2014, 19:33:29 ---
Kwestie van zeker te zijn, vraag dat ze je een kopij sturen van de ID per email, want Aziaten en spelling, het gaat niet samen, dat is hetzelfde als denken dat een vrouw logisch kan denken, dat bestaat ook niet.

--- Einde van citaat ---

ik moet toch wel lachen :lol_hitting:
er is vast iemand die deze mooie zinnen kan vertalen

Tonight have a many customer but in early its board cuz no customer im stell setting hehehe but now im already go home :17:

sexmachine:

--- Citaat van: frogger op  8 oktober 2014, 17:41:06 ---
--- Citaat van: sexmachine op  6 oktober 2014, 19:33:29 ---
Kwestie van zeker te zijn, vraag dat ze je een kopij sturen van de ID per email, want Aziaten en spelling, het gaat niet samen, dat is hetzelfde als denken dat een vrouw logisch kan denken, dat bestaat ook niet.

--- Einde van citaat ---

ik moet toch wel lachen :lol_hitting:
er is vast iemand die deze mooie zinnen kan vertalen

Tonight have a many customer but in early its board cuz no customer im stell setting hehehe but now im already go home :17:

--- Einde van citaat ---
Ik doe een poging:
"Stuur nu eens mijn kerstcadeau in plaats van te lullen, dan heb ik bijna genoeg voor de iphone6 en kan ik die oude versie teruggeven aan mijn tante (lees: dan kan ik die andere verkopen)
Ik lig nu in bed met een dikke stinkende Australiër, bedankt om me een berichtje te sturen, als die papzak klaargekomen is zeg ik dat het een bericht was van mijn zus die is opgenomen in het hospitaal en een reden om bij de stinkzak weg te raken.
En nu sturen dat geld, ik hou van je xxx"

frogger:

[/quote]
Het is een pokpok en die willen één ding: JE GELD, al de rest is 'ILLUSION TALK".
U bent gewaarschuwd en u doet wat u belieft....  ;) :035:
[/quote]

Het kan allemaal wel zijn . maar hoe meer ik over de pokpok weet en leer dus te meer RESPECT ze verdienen. Ik ken er hier niet veel die zo veel (vervelend) werken. En dat voor hun familie bijna 1000km van hun THUIS.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie