Forum > TEAZERZ - Den Haag

Teazerz stelt zich voor! Nieuw in Den Haag

<< < (2/2)

guest21214:
lol, I am still alive, ik ben alleen wat onwennig hier dus als ik iets verkeerds doe dan hoor ik het wel?

sexmachine:

--- Citaat van: frankkinky op  2 juli 2017, 23:34:22 ---lol, I am still alive, ik ben alleen wat onwennig hier dus als ik iets verkeerds doe dan hoor ik het wel?

--- Einde van citaat ---
Jij doet niks verkeerds, je zou niet durven, en anders krijg je een trap onder je kont ....    :lol

Ga maar lekker door, wij zijn niet zo streng, onze enige regel is dat we het woord CONDOOM mijden als de pest (niet het condoom, maar het woord    ;D :lol :lol :lol :lol :lol       )

guest21214:
Teazerz bestaat al ruim een jaar niet meer en de opvolgers bananas suite met een kleine standaard kamer met SM kruis en bad en gangbang mogelijkheden is sinds afgelopen maand ook dicht hoorde ik. Dit is een locatie die steeds van eigenaar wisselt en maar niet van grond lijkt te komen. Ligt ook ongelukkig dieper in Den Haag vanaf de snelweg gezien in een mindere buurt, wellicht is dat het probleem? Den Haag ligt aan zee dus verkeer loopt daar snel vast, zeker rond de spits.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie