Auteur Topic: Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)  (gelezen 145088 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #45 Gepost op: 5 oktober 2020, 23:34:55 »
Ja, dat klopt wel, want voordien, toen ik haar voor het eerst bezocht, zat Rushi idd aan de overkant van de straat. Maar ondertussen zat zij daar toch al tamelijk lang in VR8/1, ook nog in het begin na de heropening.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #46 Gepost op: 6 oktober 2020, 12:05:09 »
Ja, dat klopt wel, want voordien, toen ik haar voor het eerst bezocht, zat Rushi idd aan de overkant van de straat. Maar ondertussen zat zij daar toch al tamelijk lang in VR8/1, ook nog in het begin na de heropening.
Anna zit al sinds mensenheugenis* daar in de VR8/1, met Playboykussentje

*in dit specifieke geval is dat sinds ze Golden Time omruilde voor het skw
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #47 Gepost op: 6 oktober 2020, 12:08:18 »
Ja, dat klopt wel, want voordien, toen ik haar voor het eerst bezocht, zat Rushi idd aan de overkant van de straat. Maar ondertussen zat zij daar toch al tamelijk lang in VR8/1, ook nog in het begin na de heropening.
Anna zit al sinds mensenheugenis* daar in de VR8/1, met Playboykussentje

*in dit specifieke geval is dat sinds ze Golden Time omruilde voor het skw

Ik kan me Anna niet op een ander adres herinneren dan vvr8, wel een ander raam daar, maar niet in een ander pand. We praten dan over minstens 10 jaar.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #48 Gepost op: 6 oktober 2020, 14:06:55 »
Een ander raam, inderdaad, want gedurende een hele tijd voor de corona en ook nog een poos na de heropening zat Rushi daar. ik ben zelf nog een paar keer op VR8/1 bij Rushi binnengeweest. Die heb ik ondertussen al een hele tijd niet meer gezien.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #49 Gepost op: 6 oktober 2020, 14:59:27 »
Een ander raam, inderdaad, want gedurende een hele tijd voor de corona en ook nog een poos na de heropening zat Rushi daar. ik ben zelf nog een paar keer op VR8/1 bij Rushi binnengeweest. Die heb ik ondertussen al een hele tijd niet meer gezien.

Anna heeft bij haar terugkeer na een lange afwezigheid een tijdje op 8/3 gewerkt. Anna werkt in de avond, en Rushi werkt hoofdzakelijk in de dag. Zij konden dus de kamer meestal delen. Rushi heb ik trouwens onlangs nog gezien, maar wel weer aan de overkant op 7 of 9.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #50 Gepost op: 6 oktober 2020, 15:22:08 »
Een ander raam, inderdaad, want gedurende een hele tijd voor de corona en ook nog een poos na de heropening zat Rushi daar. ik ben zelf nog een paar keer op VR8/1 bij Rushi binnengeweest. Die heb ik ondertussen al een hele tijd niet meer gezien.

Anna heeft bij haar terugkeer na een lange afwezigheid een tijdje op 8/3 gewerkt. Anna werkt in de avond, en Rushi werkt hoofdzakelijk in de dag. Zij konden dus de kamer meestal delen. Rushi heb ik trouwens onlangs nog gezien, maar wel weer aan de overkant op 7 of 9.


Dáár zit hem dus het verschil hé (of het misverstand,  ;)), Rushi is een dame van de dagshift (hoofdzakelijk) en Anna is een dame van de avond/nachtshift. Zij konden dus beide perfect in dezelfde kamer werken maar in een andere shift.

Rushi zit trouwens al geruime tijd op VVR 7/4, de kamer waar de Bulgaarse Daisy lange tijd haar diensten aanbood.

Op VVR 8 is het de laatste tijd een beetje een chaotische boel in de dagshift. Steeds weer andere dames die dan ook nog in elkaars raam gaan staan, zo weet je nooit wie er nu eigenlijk waar staat.  ::)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #51 Gepost op: 6 oktober 2020, 16:48:58 »
Dáár zit hem dus het verschil hé (of het misverstand,  ;)), Rushi is een dame van de dagshift (hoofdzakelijk) en Anna is een dame van de avond/nachtshift. Zij konden dus beide perfect in dezelfde kamer werken maar in een andere shift.

Rushi zit trouwens al geruime tijd op VVR 7/4, de kamer waar de Bulgaarse Daisy lange tijd haar diensten aanbood.

Op VVR 8 is het de laatste tijd een beetje een chaotische boel in de dagshift. Steeds weer andere dames die dan ook nog in elkaars raam gaan staan, zo weet je nooit wie er nu eigenlijk waar staat.  ::)
Aha ok, inderdaad, dat was mij ontgaan. Met die veranderde shifturen ook  ;D Ik zie Anna wel, maar ik had Rushi niet opgemerkt aan de overkant. Die stelling voor Mister Porsche zijn VR9 maakt dat ik vanaf de overkant kijk. 

Enig idee wat er met die Daisy is? Ik geloof dat het dit meisje was dat met de sluiting in de problemen geraakte omdat zij normaal op haar kamer bleef slapen en dat mocht toen ineens niet meer omdat alles leeg moest zijn.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #52 Gepost op: 6 oktober 2020, 17:08:02 »
Dáár zit hem dus het verschil hé (of het misverstand,  ;)), Rushi is een dame van de dagshift (hoofdzakelijk) en Anna is een dame van de avond/nachtshift. Zij konden dus beide perfect in dezelfde kamer werken maar in een andere shift.

Rushi zit trouwens al geruime tijd op VVR 7/4, de kamer waar de Bulgaarse Daisy lange tijd haar diensten aanbood.

Op VVR 8 is het de laatste tijd een beetje een chaotische boel in de dagshift. Steeds weer andere dames die dan ook nog in elkaars raam gaan staan, zo weet je nooit wie er nu eigenlijk waar staat.  ::)
Aha ok, inderdaad, dat was mij ontgaan. Met die veranderde shifturen ook  ;D Ik zie Anna wel, maar ik had Rushi niet opgemerkt aan de overkant. Die stelling voor Mister Porsche zijn VR9 maakt dat ik vanaf de overkant kijk. 

Enig idee wat er met die Daisy is? Ik geloof dat het dit meisje was dat met de sluiting in de problemen geraakte omdat zij normaal op haar kamer bleef slapen en dat mocht toen ineens niet meer omdat alles leeg moest zijn.


Ik denk dat je een andere Daisy voor hebt. De mooie blonde Bulgaarse Daisy die al jaren in de dagshift op VVR 7/4 stond heb ik na de lockdown niet meer terug gezien maar volgens mij was zij al sinds het najaar van 2019 verdwenen uit het SKW. Het zou me trouwens verwonderen als deze Daisy de nachten doorbracht in haar kamer.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #53 Gepost op: 6 oktober 2020, 17:21:20 »
Ik denk dat je een andere Daisy voor hebt. De mooie blonde Bulgaarse Daisy die al jaren in de dagshift op VVR 7/4 stond heb ik na de lockdown niet meer terug gezien maar volgens mij was zij al sinds het najaar van 2019 verdwenen uit het SKW. Het zou me trouwens verwonderen als deze Daisy de nachten doorbracht in haar kamer.
Ik twijfel aan het huisnummer. Degene die ik bedoel was er wel degelijk overdag bij de dag van de sluiting, en het was een Bulgaarse. Maar uiteindelijk heeft dat niets met Anna te maken.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #54 Gepost op: 6 oktober 2020, 20:52:26 »
Dat gaat hier van  Daisy naar Rushie naar Anna .
Van VR 08/01 naar VR 7/4 naar  VR 9 .

Laat het ons houden bij het feit dat Anna een topgriet is die uitstekend werk aflevert.
En ik zwans niet want ik heb ze al meermaals bezocht . :bud