Forum > VILLA VENUS - Duisburg

Villa Venus Duisburg Belevenissen

(1/15) > >>

VJ:
Villa Venus…

Na een leuk dagje/nagje LR, waren de kateruurtjes bestemd voor niet hoerenlopende tijdsinvulling. Dit was dan weer tamelijk snel gedaan en zo bevond ik me in de vroege middag: vrij in Duisburg :)). Een kwart rondje Vulkan gedaan, maar – zoals ik laatst in het bahnhofviertel in Frankfurt ook merkte – dat laufhaus/raamgebeuren gaat hem niet meer worden voor mij. Deze situatie was niet geheel uit de lucht komen vallen, dus eerst even tegen beter weten in naar Luder Lounge gebeld… en zoals beloofd werkte Nicole inderdaad niet. Het nummer van Neby (voor Amalia) werkte niet, misschien verkeerd opgeschreven… Acapulco op een party was de vorige keer niet echt bevallen; daarbij onmogelijk ’s nachts nog terug te komen naar Duisburg (waar mijn hotelbed sliep :-P)… tja, wel nog zo een ranzige ao club in Duisburg zelf… waarbij de service me de vorige keer in Arabella enorm meeviel.

Mijn zakken vol met rubbertjes gestouwd en een trammetje gepakt. Volgens berichten zou dit de club binnen de ‘ao chain’ zijn waar de ‘optick stunnertjes’ rondlopen. Toch behoorlijk wat verschillen met Arabella, waar ik zo nog wel op terugkom. Weer een ao club dus, deze keer laat ik het erbij dat er 2 van 15 meiden alleen met neukten en nagenoeg alle gasten zonder neuken (om de een of andere reden dienen de meiden dit na de kamergang te melden en toen ik er wat op ging letten heb ik letterlijk geen enkele meid zien terugkomen zonder de letters ‘ao’ te vermelden :17:). In de gesprekken met de kerels is dit ook heel normaal… alsof je het over pzc hebt in GT of LR. Geïnteresseerden kunnen op Lustscout nalezen (over Dietzenbach) hoe de ao formule en club veranderd door vertrekkende dames en nieuwe klandizie.

De prijsformule hier is dat je 60 betaald bij aankomst… en daarbij is dan het eerste half uurtje inbegrepen. Verdere halve uurtjes zijn 30 per stuk (inclusief alle extras), maar als je een uur wilt blijven kost dit 120 euro :-\. Kennelijk is pannekoeken niet gewenst en willen ze dat de dames snel weer ‘beschikbaar’ zijn. Deze prijs staat op een groot bord aangegeven, maar er gaan wel eens kerels de mist in (zoals ik ook heb zien gebeuren). Tja, wederom de vraag wat je voor 30 euro kunt verwachten he.

Eerst de verschillen met Arabella: veel minder publieke actie. Over het algemeen wat tongzoenen, maar meer ook niet… toch een paar pijpbeurtjes mogen aanschouwen en ook een blanke sabel die werd bereden. Een stuk meer klanten die niet onder de catagorie ‘oude lul’ vallen en ook veel meer sudlander; dit betekent voornamelijk dat de meiden wat meer ‘leuk gedoe’ gewend zijn… ik had ook stellig het idee dat de Turkse stammies populairder waren dan de Duitse stammies. Daarnaast veel meer contact tussen de bezoekers; mede de reden dat ik er tot rond elven ben gebleven. Een negatief punt is (denk ik) dat de enige theke dame nauwelijks wat deed, waardoor groepjes meiden samen op de bank hingen of zo maar een uur verdwenen. Volgens een van de stamgasten ondenkbaar als de grote baas er is.

De club lijkt een hoop op andere RTC’s die ik heb bezocht, maar is toch wat ruimer opgezet dan een Arabella of Penelope. Ook de umkleide is beter op orde, al blijven de banken, het tapijt en de ‘kunst’ hetzelfde. Eten bestaat uit wat appels en af en toe wat cake; drankjes uit de bekende automaten (maar geen fanta, behalve het laatste uurtje toen het apparaat dood was en ze wat flessen hadden neergezet). Volgens de site 19 vrouwen; volgens stammies soms tot 25, maar zaterdag niet meer dan 15 (zoiets in ieder geval). Met de komst van Alina en Dietzenbach, heeft de hele chain moeite de damesaantallen op peil te houden.

Bij aankomst een kopje koffie genomen en achterin gaan zitten en eens wat rondgekeken. Het spontane geanimeer van Arabella zal je hier niet vinden en de dames die ik zo zag zitten zouden het ook niet echt doen voor me. Wat minder ‘never nooit niets’, maar ook niet echt dames waar ik heel warm van werd… toen kwam het Roemeense tienerklasje binnen. Ik merkte al snel dat ik verkeerd zat en verkaste naar ‘de kamer’ vlak bij de ingang, waar de tienertjes zich ophouden. Michaela en de nichtjes Julia en Alina… waarbij Alina de enige is die al 19 is (maar er het jongst uit ziet); daarnaast houden de begin twintigers Patricia en Bianca een oogje in het zeil (Bianca is na de theke, duidelijk de nummer 2 in de club). Eerlijk gezegd zijn dit meteen ook alle meisjes die interessant zijn om mee te kameren.

De meiden waren wat aan het geinen met twee stamgasten; een Hollander en een Duitser waarmee ik nog uitgebreid heb zitten lullen later. Van een afstandje leek een van die meiden te mooi om waar te zijn… maar fuck, wat is Alina een mooi meisje :cheer:. Ook in een club als LR zou ze meteen zijn opgevallen... en ik kon het niet helpen te denken dat je haar voor slechts 30 E vol mag blaffen met lauwe bud :o. Later zei die Duitser dat het helemaal belachelijk wordt als je haar in normale kledij ziet (VV is ook FKK natuurlijk) en op een gegeven moment liet ze dat even zien toen ze een frisse neus ging halen: als je wilt weten waar ze is, even checken waar in Duisburg meldingen zijn van tieners die al omkijkend tegen lantarenpalen zijn opgelopen.

De meiden hadden wel alleen oog voor de stammies en Alina had kennelijk helemaal geen zin om te werken (werd later nog duidelijker). Contact zoeken was nagenoeg onmogelijk en ze liep voornamelijk rond of ging wat met andere meiden kletsen. Wel weer aardig dat je constant dat wiegende kontje te zien kreeg en bij het voorover buigen ook haar poesje natuurlijk.

Na een tijdje zat ze toch even op een bankje en ik ben er maar meteen bij gaan zitten. Ze reageerde met een lachende blik die bijna leek te betekenen ‘damn, je hebt me te pakken’. Meteen daarna een zachte zoen en ze ging eens lekker tegen me aan leunen terwijl ze in het Roemeens bleef verder kletsen. Later viel me op dat populaire meisjes dit veel doen; ze hebben klandizie genoeg en lijken eigenlijk voornamelijk bezig het aantal kamers te beperken :-P. Als ze dan zijn gestrikt door een kerel, laten ze het presalen vaak erg lang duren voordat ze naar een kamer gaan (met de prijs van 120E, komen uurtjes weinig voor). Alina kletste dus rustig door in het Roemeens, met af en toe een paar minuutjes zoenen om mij tevreden te houden en handen die naar tietjes en poesjes werden geleid. Ik klaagde niet. Na een minuut of twintig gelukkig nog naar naar een kamertje gegaan.

Shit zeg, zonder schoentjes een popje van minder dan 1.60 met een heerlijk lijfje en prachtig gezichtje; wat doet die meid in deze club :017:! Zoenen is best goed, maar veel zin in tongen had ze niet. Haar muil gaat wijd open, maar je moet echt op zoek naar haar tongetje… als je die eenmaal vindt is het wel aardig overigens. Eigenlijk behoorlijk lang liggen zoenen en vingeren met dit lieve meisje (niet te diep, maar anderhalve knokkel was ok… toen ze natter werd, was er geen bezwaar meer). Pijpen was zacht en bij het neuken mocht het alleen in missionaris. Rustig aan gedaan, met het nodige gezoen erbij…strak poesje zeg. Niet de allerbeste service, maar bij dit meisje zou je bijna 30E neerleggen om alleen naar haar te kijken; later hoorde ik van gasten die beter weten dat ze geweldig kan zijn als ze een goede bui heeft… en als je wilt kan het ook nog zonder…

Na de kamergang weer in de juiste hoek gaan zitten en wat geluld met die Hollander en Duitser (zijn FC naam was me niet onbekend). Vooral gasten die het bij deze ‘chain’ houden en de nodige info hadden. Na een hoop gelul, gegein, het aankomende vertrek van de Hollander, nuttige tips, etc… was mijn tweede doel Michaela. Meisje met ‘normaal’ postuur (kf36 zeg maar) en een ontzettend leuke uitstraling… 18 jaar oud. Ook zij nam de nodige tijd met presales, met als verschil dat ik al enkele ontzettend natte en diepe tongzoenen kreeg.

Eenmaal op de kamer een supersessie. Diep, nat en zacht tongzoenen. Constant dat vrolijk lachende snoetje. Knuffelend liggen zoenen, terwijl ik haar natte poesje vingerde… en met behulp van het nodige speeksel ook haar kontje. Pijpen was aardig, maar dat interesseert me over het algemeen geen flikker… dus lekker op de zij liggen knuffelseksen, terwijl we lang en uitgebreid tongden. Uiteindelijk nog naar een ontzettend intieme missionaris gegaan voor het eindschot en daarna nog 10 minuten ‘slapen’ – zo streng zijn ze niet met de tijd. Illusie centraal, al is het wat over de top om me op ‘20’ te schatten. Achteraf nog even in de spiegel gekeken en de dames die me wat hoger dan mijn echte leeftijd schatten hebben er toch een beter oog voor. Maar goed dat ze die ‘langneukboete’ hebben, anders was ik uren met dit snoetje op de kamer gebleven (en ik denk dat ik niet de enige ben) :)).

Inmiddels was die Hollander naar huis en was zijn plaats ingenomen door een andere Duitser, allebei leuke gasten van ergens in de 20 en die weinig interesse hebben in al die clubs met E50+ entree. Eigenlijk zaten we met zijn allen op het Roemeense klasje te wachten, maar met het eten dat ze hadden besteld en weet ik wat nog meer, waren de dames dik twee uur onboekbaar. Je komt toch wel wat vreemde snuiters tegen in een club als deze. Zo was er een gast die een blauw pilletje leek te hebben genomen en met zijn stijve pik rondliep kopjes van de tafels te stoten. Een andere, nogal ronde, Duitser was bij het presalen bij een meisje op schoot gaan zitten.. het zag er niet uit en iedereen lag in een deuk (behalve het meisje dat naar adem hapte); helemaal lomp was de malloot die ’60 euro incl 1x spass’ wat te letterlijk had genomen en na drie uur kameren verbaasd was dat ie moest bijbetalen ::). Uit pinnen gestuurd dus; we kregen regelmatig een pakje peuken naar de kop gegooid na een aanbod van 30 euro voor 3 uurtjes.

Toen de dames weer terug waren, schoof ik meteen maar op naar Michaela: ‘you want to go again!’. Eerst weer een tijdje bankgehangen en daarna kreeg ik wat dove meuk in mijn handen geduwd om haar te masseren. Na een tijdje moest er kennelijk wat gebeuren en ze zou binnen een minuutje terug zijn. Een van die Duitsers was al de hele dag bezig zijn ‘vriendinnetje’ Alina te strikken, maar die glipte er op dit moment ook vandoor. Later bleek het zijn eigen schuld te zijn omdat ie eerder met een Bulgaarse naar de kamer was geweest en dan kun je die Roemeense furie wel verwachten (eigenlijk is Alina nog veel leuker als ze boos is ;D). Tja, dit ‘minuutje’ duurde dus ongeveer een half uur ::). Voor mij was het wel klaar en wat met die gasten blijven kletsen… toen de Teenage Mutant Ninja Turtles (get it…die verstoppen zich ook altijd als ze aangeraakt worden ;)) eindelijk weer terug waren, had ik meteen Michaela’s tong tegen mijn huig zitten. Wat ben ik toch vergevingsgezind :showtits. Even een paar keer gechekt of ze wel zin had – misschien was dat Roemeense gelul over te dikke piemels een keertje waar of zo – maar de pauze had meer te maken met een telefoontje naar Roemenie (ze schrok zelf wel even toen ze erachter kwam dat het een half uur geweest was). Nog een tijdje hangen, een lapdansje, wat tongzoenen… en naar een kamertje.

Volstrekt anders dan een paar uurtjes eerder. Wel weer veel tongzoenen, bij het vingeren duwde ze stevig terug met haar heupen en toen ik met een vinger in haar kont zat draaide ze op haar rug, zodat ik met de andere hand naar haar natte poes kon. Tegelijk pakte ze me bij mijn haar en trok mijn hoofd naar haar toe voor wilde tongzoenen. Best geil zo met alle locher gevuld. Dit keer ging ze wel bovenop en mijn tips dat ze rustig aan moest doen, werden makkelijk weggewuifd. Hij moest er meteen helemaal in en het leek haast alsof ze de ballen er ook bij wilde krijgen. Niks rustig aan en meteen hard neuken, terwijl ze me omhoog trok voor het zoenen… een soort zittende houding dus. Na een tijdje trok ze haar tong even terug en zei met een geile blik ‘I want in ass’ :-\… ze had me eerder laten weten dat anaal niet in het pakket zit – ongevraagd overigens – dus ik keek haar wat vreemd aan. Toen ze mijn rechter middelvinger in mijn muil propte begreep ik wat ze bedoelde. Met mijn vinger in haar kont bleek ik de overdrive aan gezet te hebben: nog steviger neuken, druk zoenen, driftig aan haar eigen klit wrijven :happy. Toen de energie wat terugviel, stevig doorgeneukt in missionaris… tot het einde. Bezweet met mijn hoofd op haar borst gelegen en naar het hevig tekeergaande hartje geluisterd, terwijl ze ‘Is good’ bleef mompelen. Zelf eigenlijk voornamelijk op mijn rug gelegen, maar die kleine heeft me dus goed durchgefickt :pompe.

Beneden nog een paar drankjes gedaan met die Duitsers, voordat ik richting hotel ging. Micheala had alweer een andere klant, dus ik zwaaide even en was al buiten toen ze me terug naar binnen trok voor een afscheidszoentje… en me een standje gaf dat ik er zomaar vandoor wilde gaan ;). Man, wat een seks weer zeg... voor drie miezerige tientjes per keer.

foefel:
Vrijdag voor mij een club bezocht waar ik nog niet was geweest.
FKK- Venus is een kleine verzorgde club met een nette ontvangst met uitleg over de prijzen, 60 euro entree met eenmaal intiem, daarna 30 euro per half uur.Ze hebben kluisjes goede douches en je kunt er broodjes met koffie of fris krijgen.De meisjes zien er goed uit en er waren er 12 aanwezig.De mogelijkheden met de dames staan op de fotos langs de receptie.Ik kan je wel vertellen dat bij de dames heel ver gaan. Ik ben naar de kamer geweest
met Bianca en Aidia en allebei hadden ze een topservice.
Voor mij een reden om snel terug te gaan.

VJ:
Is al een draadje van onder 'andere saunaclubs' in plaats van PT's... inderdaad niet heel handig bij te komen, tenzij je op de titel 'andere saunaclubs' klikt: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10924.0

Tom Kroes:

--- Citaat van: foefel op 29 april 2013, 23:13:28 ---
met Bianca en Aidia en allebei hadden ze een topservice.
Voor mij een reden om snel terug te gaan.

--- Einde van citaat ---

Villa Venus, FKK Alina, Arabella, Grimberg sauna en Dietzenbach in Hessen , zijn allemaal in 1 hand.

En noemt men roten teppich clubs (RTC), de service is in al deze clubs zeer goed. Zelf al tig keer in fkk Alina geweest en eigenlijk alleen maar topdates gehad. Ik moet die andere clubs ook s aandoen maar het bevalt me gewoon te goed in Alina. :035:

foefel:
Vorige week Villa Venus bezocht.
De prijzen waren weer veranderd. Nu 70 euro intree met 1 maal
intiem daarna 40 euro per half uurtje.
Er waren 10 dames die er allemaal goed uitzagen.
Gekamerd met Aidia en Nancy een nieuw blond meisje uit Bulgarije.
Met de meisjes daar is alle extras inbegrepen en heb daar met deze twee  dames een uitstekende service van gekregen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie