Auteur Topic: TANIA (DENDERMONDE)  (gelezen 4909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest515

  • Gast
TANIA (DENDERMONDE)
« Gepost op: 17 januari 2011, 17:21:27 »
Tania intrigeerde me al een hele tijd met die mooie (niet al te opzichtige) foto's op afspraakjes..

Op een dag was ik in de buurt en ik had geluk, ze was beschikbaar.. Dit is duidelijk een dame die dit als bijjob uitoefent, ze kwam net van twerk denk ik..

Ze ontvangt in een proper app te dendermonde.

we hebben ons beiden wat verlost van de kledij en direct haar lekker lichaam kunnen bewonderen, ze heeft een prachtig lichaam, lekker stevig met mooie sili borsten.
Mag gezien worden!

de daad zelf was niks op aan te merken, tis net of je elkaar al jaren kent, lekker tongzoenen, beffen, kontje likken, ...standjes...alles is mogelijk bij haar en het uurtje was voorbij zonder ik het wist.
Ze kijkt ook niet al te erg op de klok!

topper!

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Tania, Dendermonde
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2011, 14:19:28 »
Jaja zit ze nog steeds in het vak duidelijk.
Vroeger liet ze zich trouwens Nicole noemen, echt wel zeer lekker ook al is ze ietsjes ouder.
TZ en pijpen zijn niet van deze planeet maar an hogere regionen.
Ze is eer spontaan en geeft je een goed gevoel, zowaar is een GFE echt mogelijk, dat heb ik meermaals mogen ervaren.
Ben er destijds meerdere keren geweest, tot ik haar GSM nummer ben kwijt gespeeld, zou har nog wel eens willen opzoeken, maar weet begod niet hoe aan haar nr te geraken. :(
Voor mij is het niet echt ver en de service is echt wel goed.
De studio waar ze ontvangt deelt ze met Bieke (meestal Boeke overdag en Tanja 's avonds)
Bieke is ook wel een stuk, is volgens mij iets jonger en knapper maar de service is identiek, bobendien bied Bieke, voor de fans, ook anaal aan.
Ook Bieke haal GSM is zoek  :(

Nadeel van Tanja is dat ze een zware rookster is, en dat "proef" je soms.