Forum > HAUS DUPONT - Wuppertal

VERONIKA (Bulgaarse)

<< < (2/4) > >>

sexmachine:


licky luke:
Nieuwe fotookes van Veronika op de site van HP ontdekt:













sexmachine:














satanic surfer:
Betreffende Bulgaarse dame heeft zich mettertijd prima ontwikkeld in HP, van bij aanvang al zéér goed performend, en zich blijvend ontwikkeld tot wat dezer dagen als een prima dame mag worden omschreven. Zo op z'n tijd ns een kamergang, en het dient gezegd: steeds zéét goed, soms excellerend. Zo ook onlangs: presales zéér goed, rustigaan en zoals het bij haar gaat generlei klokkijkend. Sleutelvraag 2 of 3 werd pas onthaald van haarentwege, in den beginne verkennend kleutergeneuzel en gestreel enzo, erna volop muilen in de sofa, betreffende dame is geen meisje dat snelsnel wat gaat leutergrijpen, eentje voor de genieters. En zo gaat het ook op de kamer, een knuffeltante en voorts prima TZ, goed PZC, lecken/fingern Pflicht, en NMC goed tot zeer goed, naja, dan valt er weinig te mopperen. Dame heeft louter hoogtevreden gasten, haar kan ik ook probleemloos aan m'n Duitse buddies aanbevelen, dat valt derzeit bij veel anderen niet te melden...HHG: klaro, kann mann nur empfhelen!

felrops:
Bij deze lofzang op Veronika sluit ik mij graag aan. Wat rustige meid, die zelf niet snel zal gaan jagen. Maar eens je haar aandacht hebt, gewoon zalig. Meid die naadloos inhaakt op mijn rustig tempo, en zonder woorden aanvoelt wat ik wil. Heb met haar al uren op de kamer doorgebracht, en soms wordt er nauwelijks een woord gewisseld. Meid die ik graag neem als ik al mijn snelle kruit heb verschoten. Met haar zachte subtiele manier van werken weet Veronika altijd diepere krachten op te werken. Een meisje om verliefd op te worde maar daarvoor ben ik dan net weer te rationeel. Maar grootse klasse. Een van mijn absolute favorieten van 2013

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie