Forum > S A M Y A - Köln

ANDA (ex ANDRA Samya ex ANDREA Haus Panthera)

<< < (2/15) > >>

Wijze grijze:
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1129.msg33731#msg33731

Behalve aan de gezelligheid, moest er ook aandacht besteed worden aan het vrouwelijke schoon. De eerste die wat serieuzer ervoor in aanmerking kwam, was Andrea.
 
[smg id=6038]
 
 Naam : Andrea
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik, tot op schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 54 Kg maat 34/ slappe B-cups
 Service: PZC, NMC, 69, TZ, COB,
 Voordelen: Rollenspel. Rimmen. Rookt niet
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 + 30 + 30 min.
 Prijs : EUR 40,= + 40,= + 40,=
 Extra’s bij het bezoek:
 2 x een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10 en 1 x een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Een gouden greep, want uiteindelijk ben ik die dag 3 maal met Andrea op de kamer geweest. Het begon met een ongedwongen gesprekje buiten. Andrea rookt niet. Een absoluut pluspunt bij het zoenen. Al snel stelde ze voor om naar binnen te gaan om ons nog wat nader te leren kennen. Ik was me er eerder nog niet van bewust geweest, maar het fijne van de Panthera inrichting zijn de vele verdekt opgestelde bankjes, waardoor je heerlijk kunt presalen, zonder dit meteen in het volle zicht van de overige bezoekers te doen. We zijn dan ook een beetje afzijdig in een minikino in de barruimte beland. En dat presalen heeft hier inderdaad een extra dimensie. Andrea nam uitgebreid de tijd om me op te warmen, zowel fysiek als verbaal.
 “Oh, look, your dick is crying” zei ze quasi onschuldig en ze begon met lange halen het voorvocht van Wijze Stijve af te likken.
 ”Is there more of that sweet juice in it for me?” en ze begon Wijze Stijve helemaal in haar mond te nemen. Net geen deep throat.
 “And how do you like this?” terwijl haar handje helemaal onder aan m’n perineum begon te kriebelen. Haar grote ogen bleven me onschuldig aankijken.
 “Do you want to fuck me right here?”, terwijl ze haar malse poesje open spreidde en zich helemaal aan me presenteerde. Er stond een bed naast ons.
 
 Laten we dat maar niet doen, maar naar een kamer gaan. Een kamer met een fauteuil. Andrea gebood me plaats te nemen en dook meteen tussen m’n knieën. Een heerlijke blowjob volgde. Na een tijdje trok Andrea me verder naar voren en spreidde m’n benen. Haar tongetje daalde af naar m’n ballen, en dieper en dieper en dieper. Uiteindelijk voelde ik dat haar warme tongetje m’n sterretje begon te strelen. Wow, deze sensatie had ik lang niet meer ervaren.

 Trots keek Andrea me aan en vroeg super onschuldig en plagerig: “Did you like my surprise?” Dat was genoeg om Wijze Stijve te laten berubberen, hetgeen ze trouwens met haar lippen doet. Hierna volgde een onstuimig potje matrassenworstelen, waarbij ik me uiteindelijk gewonnen gaf en een heerlijk verlossende blowjob volgde, waarbij een halve keukenrol eraan moest geloven om alle DNA sporen op onze lichamen enigszins uit te wissen. Dit had me zo goed bevallen, dat ik haar ter plekke beloofde er later een vervolg aan te geven. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Dat vervolg zou 2 uurtjes later plaatsvinden. Andrea kwam op me af terwijl ze een banaan in haar hand hield en er wellustig aan begon te likken. Met haar wijsvinger gebaarde ze me naar haar toe te komen. In de grote kino werd de banaan uitvoerig betrokken in het tongspel en aldus kreeg ik vandaag ook nog een extra portie vitamine B toegediend. Gedurende deze tweede opwarmronde had Andrea nog een andere verrassing voor me in petto. Tijdens de niet-FKK dagen had ze een onschuldig schoolmeisjes uniform aan. Wat als ze dat voor mij nu eens zou aandoen? Konden we een lekker meester/stout schoolmeisje rollenspel gaan doen. Top, ik kon het nauwelijks afwachten. En dan duren 5 minuten anticiperen lang. En daar verscheen ze:
 
[smg id=6040]
 
 Met een pruillipje en een vingertje in haar mond vroeg ze me mee naar boven. Daar opende ze m’n badjas en vroeg of ze m’n grote Chupa Chup lolly mocht hebben. Ze hield zo erg van likken….. Ga vooral je gang, meid.

 Daarna ging ze op bed knielen, spreidde haar beentjes en bood me haar malse spleetje onder dat minirokje aan. Onschuldig draaide ze haar hoofd naar me toe en vroeg: “Do you like what you see? Look how wet it is!”en haar vingers openden haar glinsterende lipjes voor me. Tegelijk wiebelde ze met haar kontje heen en weer. Een lekker stevige doggyrit volgde, waarbij Andrea er ter verhoging van de illusie ook nog steeds opwindende taal bij uitsloeg. “Oh please be careful, This feels so good. After this I’m going to lick you everywhere again. Please let me suck you more”.

 Zo gespeeld als dit natuurlijk is, zo veel effect had het anders wel. Ik gooide haar dus op haar rug, plaatste een beentje op mijn schouder en liet al mijn bronstige wellust op haar los. En het onschuldige tienertje veranderde op slag in een kleine vamp. Het is maar goed dat ik me thuis nergens voor hoef te verantwoorden want enkele lichte striemen van krassende nagels op mijn rug lijken me toch moeilijk aan het thuisfront te verklaren. Ook hier bewees Andrea aansluitend weer op uitstekende wijze haar orale kwaliteiten door me overal met haar tongetje te verwennen. Gefinisht met een heftige sperma explosie waardoor ook voor deze sessie een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 …………………………
 Na dit intermezzo werd het tijd om nog eens een derde sessie met Andrea door te brengen. We verkasten weer naar de kleine kino om Wijze Stijve weer eens lekker ouderwets op kracht te laten pijpen. Key, please.
 
Alle kamers waren blijkbaar bezet en we belandden in een kleine massageruimte die aan de bovenkamt open was. Ernaast was duidelijk hoorbaar, ook een koppel bezig. Niet geweldig, maar laten we van de nood maar een deugd maken. Nu wil ik alleen maar genieten zonder me te hoeven inspannen, niks onstuimigs, I just want to relax and enjoy your oral skills. En ook het talent om een man puur te verwennen, bezit Andrea. Deze derde kamer van vandaag met Andrea scoort een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 

Laurent74:
Nieuwe foto's  :cochon[attachimg=1][attachimg=2][attachimg=3][attachimg=4]

sexmachine:
Ik had mijn twijfels dat dat dezelfde stoot was, maar als onze Prins74 het zegt, kan het niet anders.
Bedankt Lorre  :111:

licky luke:
Afgelopen vrijdag samen met o.a. KanariePiet en zijn vriend voor de eerste keer in Panthera geweest en me daar wegwijs laten maken door eerstgenoemde.

Ik ben enkele malen door Andrea benaderd die me tegelijkertijd diep in de ogen keek, me een dikke tongzoen gaf en tegelijkertijd heerlijk met mijn lul speelde. Zomaar, als opwarmertje, want ze was er zelf van overtuigd dat er later een kamergang in zat...

En zo ging het ook, van bar naar dakterras en daar flink opgewarmd, om vervolgens een sleutel voor een kamer te gaan halen. Ik kreeg op de kamer al snel de infruk dat het allemaal erg snel kon gaan als ik niet oplette en heb het zelf dus kalm aan gedaan. Gelukkig kan ik mijn orgasme zonder veel moeite een redelijke tijd uitstellen en door het (te) vele bier van 's middags moest Andrea haar best doen om mij zo ver te krijgen. Overigens handig als er op de kamer een klok hangt, zo kun je zelf in de gaten houden hoe lang je over de hele kamergang doet...

Ondanks mijn indruk dat het wat haar betrof snel zou kunnen gaan was het wel een heerlijke sessie en geen gevreesde "afwerksessie". Ze doet erg haat best en is zeer toegewijd op de kamer, dus een beoordeling valt goed tot uitstekend voor haar uit.

Niet alleen de pre-sales is prima maar ook de after-sales, zodat ik haar daarna nog meerdere malen ben tegengekomen en ze me weer heerlijk zoende en onder mijn badjas greep. Ze vroeg nog of we later op de avond nog een sessie konden doen op het dakterras en op zich vond ik dat een goed idee, maar we zijn er helaas niet meer aan toegekomen. Ik denk dat ze aftersales ook een beetje als de volgende presales ziet en dat kan ik haar eigenlijk niet kwalijk nemen...

licky luke:
Nieuwe foto's van het meiske...:















Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie