Forum > VERJAARDAGEN

Verjaardag pret en Vazkor Sixsens op 19 maart 2016

<< < (2/15) > >>

pret:

--- Citaat van: oudebelg op 21 februari 2016, 22:36:17 ---
--- Citaat van: pret op 21 februari 2016, 22:08:14 ---Ik ben op 18 maart jarig. Ik zit er aan te denken als het nog georganiseerd kan worden om dit te vieren met rakkers op 19 maart in Sixsens.  :happybirthday3: :1rij:

--- Einde van citaat ---

Waarom niet in Living Room ?  :017:   ;)

--- Einde van citaat ---

Uiteraard ben je op de 12e ook welkom in LR

licky luke:

--- Citaat van: oudebelg op 21 februari 2016, 22:36:17 ---
--- Citaat van: pret op 21 februari 2016, 22:08:14 ---Ik ben op 18 maart jarig. Ik zit er aan te denken als het nog georganiseerd kan worden om dit te vieren met rakkers op 19 maart in Sixsens.  :happybirthday3: :1rij:

--- Einde van citaat ---

Waarom niet in Living Room ?  :017:   ;)

--- Einde van citaat ---

Wat is er dan in Living Room te doen?  ;) ;D  :lol_hitting:

LellebeL:
19 maart naar de verjaardag van pret!
Dat wordt beslist een prettige dag in een prettige omgeving met prettige rakkers en last but not least met prettige animatie  :ladyred

sexmachine:
Wat zijn jullie snel en hevig .... Het jeukt precies haha.
We hebben die dag 2 verjaardagen te vieren, als feestforum zijn we in onze nopjes.
Reserveer 19 maart alvast in jullie agenda, de ali's en de bi's krijgen jullie er van ons gratis en voor niks bij [emoji12]

Ik zal mijn best doen vandaag een flyer in mekaar te boksen voor de feestvarkens.

Pret en Vazkor zijn de varkentjes met dienst, en wij zijn zeer blij dat we als forum mogen meefeesten

Gr

Sexmachine

Verstuurd vanaf mijn KAZAM Trooper 451 met Tapatalk

Sjeufke:

--- Citaat van: sexmachine op 22 februari 2016, 11:46:04 ---Reserveer 19 maart alvast in jullie agenda, de ali's en de bi's krijgen jullie er van ons gratis en voor niks bij [emoji12]

--- Einde van citaat ---

Ik meld mij bij deze aan. Check in om 10:55 uur  ;D
Ali'bi': "Stappen met de mannen". Op het programma staan de volgende onderdelen:
Bowlen
Paalklimmen
Kruisboogschieten

Laat de jacuzzi al vast maar vollopen!  bad2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie