Auteur Topic: waar zit het verstand???  (gelezen 34011 keer)

carlito

• Gast
waar zit het verstand???
« Gepost op: 4 oktober 2013, 03:11:06 »
Mensen ik ga wat stof doen opwaaien! Ik lees hier veel over, ik wil tongzoenen, pijpen zonder, rimmen, vingeren, enz.... ik denk zelfs dat er mensen zouden zijn die zonder willen neuken. Ik begrijp het niet goed. Dit is toch waanzin, stel je voor, je gaat bij een dame van goede wil en je laat je overvloedig kussen, je word helemaal wild, je steekt je tong diep in haar mond ooooh... wat je niet weet is dat vuil jefke daarstraks  zijn kwakje in haar mond heeft gespoten mmmm hij ging naar huis met een goed gevoel, dat willen we toch allemaal!!!  Vuil jefke heeft hepatitis en aids maar dat kan geen kwaad want pijpen zonder kan toch geen kwaad hee??? Maar jij ligt te tongzoenen en hebt een wondje in je mond en zij nog een kwakje tussen de tanden maar  dat kan geen kwaad want pijpen zonder en tongzoenen daar krijg je niks van???  Hopelijk krijg je niks, allee mij kan het niks schelen dat je wat oploopt en besmet word met voorgaande, maar het verhaal is nog niet gedaan!  Je gaat lekker door met tongzoenen, pijpen zonder, rimmen, vingeren, ...... je neukt als een echte ron jeremy   hyyyyyy haaaaa. We gaan daarna netjes naar huis, de vrouw is zo blij van je terug te zien!  Ze draait je een lekkere tong want ze ziet je toch zo graag,  de kinderen lopen je tegemoet want papa heeft een ganse dag gewerkt. De kinders worden door papa uitgebreid geknuffeld en gekust. Conclusie , Dat ge uw vrouw bedriegd cva maar wat heeft ze in godsnaam zo verkeerd gedaan dat ze het gevaar loopt om besmet te worden. En de kindjes, die zijn de onschuld zelve dus no comment. Maar je hebt lekker geneukt, dus wtf.

Offline sexmachine

• Forumbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
waar zit het verstand???
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2013, 03:59:23 »
Het verstand zit tussen onze benen.
Verder is het eigenlijk niet zo moeilijk...

HIV krijg je NIET van te tongzoenen, zelfs al is er een bukake aan voorafgegaan.
Van PZC kan je dingen oplopen, maar ook al geen HIV.

Verder mag zelfs iedereen NZC van mij, vrije keuze, weet je? En dat je daarvan enge dingen kan oplopen, dat hoeft geen betoog...

Wij zijn hier niet om mensen te veroordelen.
Net zomin ik mensen veroordeel die in een relatie zitten en naar de hoertjes gaan.
Waarom zou ik?

Waarom mag ik niet tongzoenen? Waarom mag ik niet laten pijpen zonder?
Omdat jij hier komt verklaren dat je er je vrouw en kinderen HIV door kan laten krijgen. Wacht even, ik probeer je te volgen:
- je tongzoent en vingert een hoertje
- er zat nog een kwakje tussen de tandjes
- je hebt een wondje
- je gaat naar huis en tongzoent je vrouw
- je vrouw heeft een wondje in haar mond
- je vrouw geef een kusje op de wang van je dochter
- je dochter heeft een miniscuul wondje in de wang
Besluit: je hebt je dochter HIV gegeven?
Dus klaag ik Vuil jefke aan, want het is zijn schuld  ;D :dance2

Maar iemand veroordelen doe ik niet, ieder is volwasseng enoeg om de risico's in te schatten, en ook volwassen genoeg om te weten of hij vreemd gaat, tongzoent met een hoertje, ....

Dat is uiteraard mijn persoonlijke mening, ik zie maar weinig stof opwaaien.

Tenslotte wil ik dit nog kwijt: we hebben al Provlaai, die maken topics met klinkende titels en die veroordelen iedereen die in dat topic schrijft. Een topic met de naam: NEUKEN ZONDER CONDOOM, NIET DOEN...
Als ik dat topic zou openen, kreeg het de naam: NEUKEN ZONDER CONDOOM IS JOUW VRIJE KEUZE

En dan nog eentje om over na te denken: IEDER HOERTJE NEUKT ZELFS ZONDER CONDOOM, is het niet met en klant, dan wel met het vriendje of de poot. Dan kan je, als je jouw stelling in acht neemt, haar niet meer aanraken, want jij ziet geen miniscule wondjes.  :banghead:

sm  :111:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

JacoGillongo

• Gast
waar zit het verstand???
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2013, 12:52:35 »
When I started visiting saunaclubs I had to answer the question about blowing without condom (OWO or BBBJ or PZC). Would it be safe?
On hookers there is a special section about it. People can ask questions about their problems. A member of SOAAIDS, a group in Holland with clinical knowhow about sexually transmitted diseases, will answer your question. Using this format (instead of discussions) they always answer from the perspective of MINIMIZING YOUR RISK to catch a sexually transmitted disease. You can read it for yourself.
Here is the link: http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=5
I read a lot of it and very thoroughly. Here is what I learned.
SOAAIDS does recommend to use a condom for oral and intimate sex. This will give the smallest chance of getting a disease. The risk is not zero!!! Most intriguing to me was to find out that the chances of getting a disease by dragging body material by hand is quite large!!! For example if the girl or you fondle the sex organs of the both of you. So I do pay attention that a girl doesn't put her finger in her pussy and then touches my dick. She can do it vice versa but that's her problem. I will warn her and be alert if she wants to stimulate herself.
Aids cannot be transmitted in this way.
Although the guys from SOAAIDS warn to use a condom with oral sex, it will not very likely get you a disease. The girl may catch a disease (Gonorrhea, Clamydia but not AIDS!!) in this way but only by two mechanisms.
i. By swallowing your semen
ii. By doing deep throat.
She can pass them on to the next one by doing DT.
So I avoid these two and stay away from a girl that wants to do one of these two. Of course, only when I know about her doing so.
The actual mechanism is that the body materials from the men may come in contact with the mucous membrane (slijmvlies) of the girl's throat. The bacteria of some diseases can survive there and only there. So not in the mucuous membrane of the mouth.
If she doesn't do DT to you, there is not a problem even if she does have a disease and gives you a blowjob. I won't recommend anyone to have sex with a girl that has a disease but please don't get to anxious. It usually leads to wrong decisions.
Just to be sure that you don't get a disease by accident SOAAIDS advises to use a condom always during a blowjob. An accident may happen if an infected girl gives you a blowjob and you like it very much and she starts DT and you don't pay attention etc etc.
AIDS is transmittable from one man to another man if they have intercourse with the same girl. There is a big BUT however. AIDS is a viral disease. Virusses cannot live for very long outside the body. So here is what you should avoid: Go to a gangbang, see a man coming (wihout condom), shove him to the side and put your penis (without condom) in her vagina. Stir your dick in his sperm immediately!!! You gotta be quick though to catch the disease. A matter of seconds if I'm not mistaken.
Fucking without condom simply puts you at risk for a lot of diseases. It should be discouraged.
About risk in general: if you leave your car unlocked always, you may be surprised to see how much time it takes to be stolen. But it will happen one day. The same is true for the risk while fucking without condom. You may become 80 years old before catching a disease. You may catch aids when 18. Take your pick.  :017:
Just check the stories on http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=5 for a more detailed description.
A lot of reading, I know, but it is Dutch. When you completed reading it all, you probably know more than your general practitioner. They advise gp's as well!!!
If you still have questions, simply ask SOAAIDS or go to your gp.

JacoGillongo

• Gast
waar zit het verstand???
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2013, 13:18:57 »
In the  list I forgot about lube (glijmiddel).
It takes care of getting the condom not to dry. If it gets to dry it will be much more likely to break and hence get you a disease
So, if the girl uses a lot of lube, I do not complain. 8)