Auteur Topic: Verliefdheid van een klant op een DVP !  (gelezen 42369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest18500

  • Gast
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #75 Gepost op: 16 april 2012, 00:16:18 »
Nee niet aan te raden.

Ik ga eerlijk zeggen dat ik al 2 maal verliefd op een DVP ben geweest. 1 maal was deze DVP redelijk eerlijk en zei ze me dat het niets kon worden tussen ons en dat ik haar alleen op haar werk kon zien. Later kreeg ik dan ook te horen van een andere DVP dat ze een pooier had. Dit was waarschijnlijk ook de reden. 2de maal heb ik me laten afzuipen. Man deze bitch kon zielig doen en krokodillen tranen wenen als ze om hulp vroeg. Ik twijfelde of het nu echt of fake was. Zeker omdat ik haar ook prive zag, haar famillie ontmoette, pooier vrienden, collega's DVP, ik had de sleutel van haar huis, enz. Ja van haar leventje in België had ik min of meer weet, dat van haar thuisland niet. Dit is mijn fout geweest. Als ik dan op dit forum en andere lees hoe lief en vriendelijk deze dame wel niet is, dan denk ik in mijn eigen jullie zouden eens moeten weten! Wie is ze nu weer aan het afzuipen. (ik noem geen namen en ga dit ook zo houden) Dit is verleden tijd en deel mijn ervaringen mee voor diegene die misschien in dezelfde val dreigen te lopen als ik destijds.

Soit als 26 jarige heb ik dit persoonlijk meegemaakt en zelf opgelost. Zonder raad of informatie van wandelaars en forums. Ja het is kut, maar ben wel blij dat ik nu voor de rest van mijn leven rustig kan wandelen en me 99,99% zeker (zeg nooit nooit) nooit meer zal laten vangen. Schaam ik mij? Nee en hoe meer ervaringen dat ik zelf opdoe, dus ook negatieve, hoe sterker ik word.

Bewandel die handel en de rest f..k it! Dat is mijn raad.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Het is niet waar hè!
« Reactie #76 Gepost op: 9 mei 2012, 21:17:44 »
Was ze aan het slapen?

Ik stap op de ICE-trein in Keulen en ineens vraagt een jonge mooie Thaise dame aan mij of dit het station Bonn Luchthaven was.  Op dat moment sloten net de deuren van de trein. 
Ze vroeg het in zeer slecht Engels.  Ze sprak geen Duits, geen Frans, Spaans of andere "internationale" taal.  Het hield dus wel wat in om grotendeels in gebarentaal haar duidelijk te maken dat ze al te ver was gereden. 
Ze kwam van Frankfurt en moest met de vlieger naar Spanje, helemaal alleen.  Vermits je twee uur van tevoren normaal gezien in de luchthaven moet zijn, kon ze dat geboekte vliegtuig allicht wel vergeten. 
Ik trachtte haar duidelijk te maken dat ze nu maar best tot de volgende stop van de trein zou rijden (Aachen) om daar dan een taxi te nemen en het misschien nog te halen.  Taxi verstond ze maar ze wist ook dat dat te duur zou zijn.  Ik zei dat ik geen andere oplossing zou weten, zo direct.

Omdat de trein bij het vertrekken uit het station Keulen nogal wat wissels moet nemen, wankelde die Thaise griet op haar hoge hakken een beetje.  Als ik ze niet had tegengehouden was ze waarschijnlijk gevallen.  Tot drie keer toe moest ik haar wat tegenhouden.  Ik hield mijn armen dan rond haar onderbuik, liet ze met haar rug tegen me aanleunen.  Ze vond het precies leuk.

Ik wenste haar nog veel succes met haar verdere trip en wou mijn zitplaats gaan opzoeken.  Ze vraagt me nog snel wat.  Het duurt wat vanwege het taalgebrek bij haar maar het kwam er op neer dat ze wou weten waar ik naar toe moest.  Ik antwoordde zonder nadenken Brussel.  Tot mijn verbazing wist ze dat daar ook een vliegveld was.  Ze vroeg of ze dan niet samen met mij tot daar mocht rijden in de trein en of ik mijn weg wat kende in Brussel (luchthaven).

Ja, "gij de mijn", dacht ik toen.  Mijn wegwerpgsm-verhaal kwam meteen weer naar boven.  Bovendien had ik net eergisteren een lekkere Thaise kip gehad.  Geen avonturen meer voor mij.  Ik zei haar maar dat ik een meeting had voor het werk en Brussel luchthaven niet goed ken.

Ik wenste haar weer een goede reis.  Ze bedankte me hartelijk voor mijn hulp.  Ik heb weer iets goeds gedaan in mijn leven.

Ik kon niet anders als de bedenking maken dat dit een hoertje was dat haar plan moest trekken en maar moest zien hoe ze in Spanje haar job ging beginnen.

Ik had in elk geval geen zin om in het Brusselse in een goor hotelletje... met haar..............  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Cursus Thais voor rakkers
« Reactie #77 Gepost op: 9 mei 2012, 22:47:32 »
Thaise spreken slecht verstaanbaar engels, maar ze verstaan jou veel beter dan jij hun.
Duits, Frans, Spaans en Vlaams, nee dat is niet standaard bij een Thai, echt een uitzondering.
Duits zou kunnen als ze er langere tijd woonde.



Maar voor de volgende keer SeksenFun hier wat zinnetjes in Thai:
Sawasdee ka spreek uit saa-was-die kaaa betekent hallo begroeting en doe je handen tegenelkaar in verticale positie en buig met je hoofd een beetje. Zo ben je ultiem netjes.
Mai pen rai, spreek uit als mai pen lai dat betekent maakt niet uit (als ze de trein mist)
Sanuk, spreek uit Sa-noek dat is je amuseren of plezier maken (da's veel belangrijker een beetje lol in het leven)
Kap kun kap (mannelijk) of Kap kun kaa (vrouwelijk) betekent bedankt


Meer weet ik niet en heb je ook niet nodig.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #78 Gepost op: 9 mei 2012, 22:58:49 »
Leuk om te weten  ;)!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man