Auteur Topic: Dit was 2012!  (gelezen 34084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2011 !
« Reactie #15 Gepost op: 2 januari 2011, 12:22:49 »
Beste Bema,
 Nee ik ben de laatste om je iets op te dringen wat je zelf niet wil. Maar ik ben erg nieuwsgierig naar wat je in het begin van de zomer gaat doen als je slank en afgetraind bent ?
Ga je de tour de France koersen ?
Klim je dan met Nilo2 in het huwelijksbootje ?
Kortom het mysterie wat doet Bema deze zomer !
 Groet, Foots  ;)
Nilo laat ik aan jou over, hé beste Foots, dacht dat je daar toch een boontje voor had.  :)

En het mysterie wat bema deze zomer doet, tja daar heb ik momenteel nog geen goed zicht op.  :-\
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest14

  • Gast
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #16 Gepost op: 29 december 2011, 22:34:19 »
Ondertussen zijn we alweer een jaartje verder

De goede voornemens van 2011 kunnen voor mij bijna integraal overgenomen worden.
Alhoewel de kilo's ondertussen toch al wat geminderd zijn.
Als ik eind 2012 hetzelfde aantal kilo's als in 2011 ben afgevallen zit ik perfect
De conditie is helaas niet toegenomen

Conclusie ... HET voornemen voor 2012: MEER N*uken !
Want dat is ook sport  >:D
Dan verminderen de kilo's ook en zal de belangrijkste conditie ook wel terug toenemen

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2011 !
« Reactie #17 Gepost op: 29 december 2011, 22:40:14 »
Inderdaad Mr. Staminna! Neuken is topsport, vandaar mijn staminna en gespierde borstkas! ;D
Hoe dan ook, ik wens je alvast veel neukplezier! Hopelijk hou je de rakkers op de hoogte van je avonturen. :)


Neen, ikzelf maak geen voornemens want ik doe graag alles wat niet mag. Dus hoererij, op tijd en stond een pint met een sigaret!
Ik doe dat graag dus waarom zou ik ermee stoppen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #18 Gepost op: 30 december 2011, 12:39:43 »
Mijn voornemens voor 2012 zijn: blijven wandelen en er op los neuken, blijven drinken en smoren. En eens meedoen aan een onvervalste gang-bang. Wil ik wel eens meemaken, je gewoon suf laten pijpen en neuken dat de stukken er af vliegen ! :P
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #19 Gepost op: 30 december 2011, 14:18:22 »
Nog maar erg weinig (goede) voornemens voor 2012.  Leert een mens dan toch?  Voornemens worden nog de eerste maand van het jaar vergeten.

Ik ga daar dit jaar nillens-willens verandering in brengen.

Dit jaar ga ik minder geld uitgeven aan de hoeren.  Het moet etisch verantwoord blijven.  Met het anders-ook-opgeneukte-geld ga ik nu andere dingen doen (irl-dames versieren).

Dit jaar ga ik er alles aan doen om eindelijk mijn fetisj waar te maken.  Ik verlang er al heel veel jaren naar maar op wat flauwe experimentjes na, kwam het er nog niet van.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #20 Gepost op: 30 december 2011, 15:31:59 »
Dit jaar ga ik minder geld uitgeven aan de hoeren.  Het moet etisch verantwoord blijven.  Met het anders-ook-opgeneukte-geld ga ik nu andere dingen doen (irl-dames versieren).
Ha ha, en net nu ze in PSR mogen beginnen rekenen na een half uur presales? Veel succes, zoek maar al een andere club  ;D
Vrouwen versieren? Je hebt echt goede voornemens, installeer de bank al maar thuis...



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #21 Gepost op: 30 december 2011, 21:52:10 »
Mijn voornemens voor 2012 zijn: blijven wandelen en er op los neuken, blijven drinken en smoren. En eens meedoen aan een onvervalste gang-bang. Wil ik wel eens meemaken, je gewoon suf laten pijpen en neuken dat de stukken er af vliegen ! :P

Als je een ganb-bang wil doen, dan moet je eens contact opnemen met mederakker Foots, die het forum hier geregeld van info hieromtrent stoffeert. Hij heeft er een hobby van gemaakt! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #22 Gepost op: 30 december 2011, 22:20:59 »
Ik ontleen mijn motto van 2012 aan New kids Nitro: Hoeren neuken, nooit meer werken.
 
En volgend jaar ga ik niet mijn secretaresse neuken (herinner nooit meer werken. Ik heb al een pooierbak en ditto velgen (zomer en winter). Ook niet trouwen en blijf ik de vunzigste van het forum want ik zal op zijn tijd een gangbangetje doen. Civicske uw merk spreekt me al enorm aan, welicht kunnen we eens samen Saskia Farell bezoeken, want een gb dame mag er natuurlijk ook wel een beetje leuk uitzien.
 
Wel vrees ik dat de presales van S&F nog langer worden en de sessies minder en korter, want ik zag hem nergens schrijven om minder te gaan. Wel vind ik zijn streven om een vriendin te zoeken heel moedig (eerlijk en zonder gein). Dit zouden veel meer heren hier moeten doen, die complete forteinen hierin vergooien. Wellicht kan een andere hobbie ook heel leuk zijn.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #23 Gepost op: 30 december 2011, 23:11:27 »
Vragen is niet nodig want je had je er al een keer openlijk over geuit. Pisseks dus.  ;D
Het maakte in elk geval je avatarkeuze duidelijk.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;).

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #24 Gepost op: 30 december 2011, 23:14:21 »
Mijn voornemen is om dezelfde lijn in te zetten als 2011. Dit jaar beviel me prima en ik zie dan ook niet al te veel redenen om nu dingen anders te doen.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #25 Gepost op: 30 december 2011, 23:16:26 »
Mijn voornemen is om dezelfde lijn in te zetten als 2011. Dit jaar beviel me prima en ik zie dan ook niet al te veel redenen om nu dingen anders te doen.
En in 2012 nooit naar skw, kameraad ?  ^-^
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #26 Gepost op: 30 december 2011, 23:20:37 »
In 2011 ben ik een paar keer naar het SKW geweest. Niet veranderen betekent dus ook in 2012 zeker enkele keren gaan  8)

Mijn voornemen is om dezelfde lijn in te zetten als 2011. Dit jaar beviel me prima en ik zie dan ook niet al te veel redenen om nu dingen anders te doen.
En in 2012 nooit naar skw, kameraad ?  ^-^

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #27 Gepost op: 30 december 2011, 23:23:15 »
In 2011 ben ik een paar keer naar het SKW geweest. Niet veranderen betekent dus ook in 2012 zeker enkele keren gaan  8)
Mijn voornemen is om dezelfde lijn in te zetten als 2011. Dit jaar beviel me prima en ik zie dan ook niet al te veel redenen om nu dingen anders te doen.
En in 2012 nooit naar skw, kameraad ?  ^-^
Dus gaan we misschien kortelings eens afspreken, beste Picasso; is trouwens al lang geleden dat ik je nog eens gezien heb in SKW !  :)
« Laatst bewerkt op: 30 december 2011, 23:24:59 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #28 Gepost op: 31 december 2011, 00:06:17 »
Als je me zo gemist hebt dan had je eens naar een club moeten komen  :))
Maar lijkt me wel leuk ja, maar liefst bij wat meer lenteweer.

In 2011 ben ik een paar keer naar het SKW geweest. Niet veranderen betekent dus ook in 2012 zeker enkele keren gaan  8)
Mijn voornemen is om dezelfde lijn in te zetten als 2011. Dit jaar beviel me prima en ik zie dan ook niet al te veel redenen om nu dingen anders te doen.
En in 2012 nooit naar skw, kameraad ?  ^-^
Dus gaan we misschien kortelings eens afspreken, beste Picasso; is trouwens al lang geleden dat ik je nog eens gezien heb in SKW !  :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #29 Gepost op: 31 december 2011, 00:55:07 »
Vragen is niet nodig want je had je er al een keer openlijk over geuit. Pisseks dus.  ;D
Het maakte in elk geval je avatarkeuze duidelijk.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;) .
Eén adres, Sue  ;D
Als die haar goddelijke champagne over seks en funs slang laat kletsen, vliegen de nakomelingen zo de lucht in.
En onmiddellijk een tweede goede voornemen ingelost, want hij gaat minder geld naar de hoeren uitgeven, maar hij heeft niet iets gezegd over meesteresjes. Twee vliegen in één klap, dat derde is inderdaad nobel. ik wens in ieder geval de vrouw die slachtoffer wordt veel suc6, als dat kind ook eerst thuis drie uur de bank op moet vooraleer ze van zijn lekkere seks mag nieten, amai. Zolang hij maar niet naar de kleerkast trekt en haar gaat betalen en nadien gaat klagen tegen zijn huisbazin dat de seks niet goed was   ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 31 december 2011, 01:04:05 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal