Auteur Topic: Dit was 2012!  (gelezen 34086 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #30 Gepost op: 31 december 2011, 00:58:21 »

ik wens in ieder geval de vrouw die slachtoffer wordt veel suc6  ;D ;D

Over "echte" relaties kan ik natuurlijk niet meepraten. Ik ben niet in de trek bij de dames in het normale circuit ;D ;D maar Seksenfun zal in de wolken zijn want het schijnt dat de dames tegenwoordig graag bankhangen! ;)

Verder vind ik het heel leuk dat Picasso mij een bezoekje komt brengen in het SKW! ;D
« Laatst bewerkt op: 31 december 2011, 01:01:26 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #31 Gepost op: 31 december 2011, 18:47:05 »
Wauw,


Dan zie je toch weer dat iemand met 1 plaatje meer kan zeggen dan een Foots die met 10 tallen plaatjes een heel forum vol zevert.
Bedankt en een nog geiler jaar voor jou Sue.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #32 Gepost op: 1 januari 2012, 18:48:34 »
Ik heb nooit goeie voornemens, maar als ik er 1 moet hebben moet het maar deze zijn: Zo veel mogelijk seks te hebben met zoveel mogelijk mooie vrouwen
Iedereen een gezond, gelukkig 2012 gewenst met veel seks
Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #33 Gepost op: 1 januari 2012, 20:31:08 »
Vragen is niet nodig want je had je er al een keer openlijk over geuit. Pisseks dus.  ;D
Het maakte in elk geval je avatarkeuze duidelijk.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;).

Je maakt een schitterende move met die avatarkeuze, dat wel.  Tegelijkertijd zet ik je aan het werk want met jouw uitspraak zet je minsten een aantal leden op het verkeerde spoor.  Het verbaast me hoe iemand wat kan zeggen en iedereen het als de volledige waarheid overneemt trouwens.  Post even met quote mijn golden shower-uiting  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #34 Gepost op: 1 januari 2012, 20:46:51 »
Vragen is niet nodig want je had je er al een keer openlijk over geuit. Pisseks dus.  ;D
Het maakte in elk geval je avatarkeuze duidelijk.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;) .

Je maakt een schitterende move met die avatarkeuze, dat wel.  Tegelijkertijd zet ik je aan het werk want met jouw uitspraak zet je minsten een aantal leden op het verkeerde spoor.  Het verbaast me hoe iemand wat kan zeggen en iedereen het als de volledige waarheid overneemt trouwens.  Post even met quote mijn golden shower-uiting  ;) .
Als ik zo je verhalen doorlees, is de enige die op het verkeerde spoor gezet wordt SEF zelf, jij dus, hoog tijd dag en nacht een pamper te dragen, als je niet meer weet wat je zegt  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #35 Gepost op: 2 januari 2012, 00:26:37 »
Ik vermeldde het alleen omdat je er openlijk een keer over had gereageerd op YBF.
Op YBF had SFL een jaar geleden het over, over de borsten zeiken en toen reageerde jij met dat je 'golden shower sex' geiler hebt meegemaakt door het in de mond te ontvangen.....Ik heb nou eenmaal een sterk geheugen ;D en moest daar meteen aan denken toen je het over je fetish had.

Vragen is niet nodig want je had je er al een keer openlijk over geuit. Pisseks dus.  ;D
Het maakte in elk geval je avatarkeuze duidelijk.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;).

Je maakt een schitterende move met die avatarkeuze, dat wel.  Tegelijkertijd zet ik je aan het werk want met jouw uitspraak zet je minsten een aantal leden op het verkeerde spoor.  Het verbaast me hoe iemand wat kan zeggen en iedereen het als de volledige waarheid overneemt trouwens.  Post even met quote mijn golden shower-uiting  ;).
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2012, 00:28:17 door Picasso »

guest14

  • Gast
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #36 Gepost op: 2 januari 2012, 00:40:58 »
Ja ieder het zijn
Heel dat champagne gedoe .... allemaal niks voor mij

Tenzij zoiets


Santé

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #37 Gepost op: 2 januari 2012, 01:52:08 »
Het was overigens eenmalig dat ik een reactie daarover van je zag en sfl toen verbaasd reageerde. Maar mogelijk is het niet 'de ultieme fetish' waar je het over hebt want in ieder geval trof ik deze recensie aan waarin je het hebt over 'verschillende kinky wensen' http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21658-Asian-Mistress-Nina&p=174066#post174066.
Maar goed, welke 'de fetish' van de verschillende kinky wensen die je hebt ook moge zijn: Vele S&F kinky wensen toegewenst voor 2012!  ;)


Ik vermeldde het alleen omdat je er openlijk een keer over had gereageerd op YBF.
Op YBF had SFL een jaar geleden het over, over de borsten zeiken en toen reageerde jij met dat je 'golden shower sex' geiler hebt meegemaakt door het in de mond te ontvangen.....Ik heb nou eenmaal een sterk geheugen ;D en moest daar meteen aan denken toen je het over je fetish had.

Vragen is niet nodig want je had je er al een keer openlijk over geuit. Pisseks dus.  ;D
Het maakte in elk geval je avatarkeuze duidelijk.
Vraag niet naar mijn fetisj  ;).

Je maakt een schitterende move met die avatarkeuze, dat wel.  Tegelijkertijd zet ik je aan het werk want met jouw uitspraak zet je minsten een aantal leden op het verkeerde spoor.  Het verbaast me hoe iemand wat kan zeggen en iedereen het als de volledige waarheid overneemt trouwens.  Post even met quote mijn golden shower-uiting  ;).
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2012, 01:57:48 door Picasso »

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #38 Gepost op: 2 januari 2012, 20:10:52 »
Ook niet trouwen en blijf ik de vunzigste van het forum want ik zal op zijn tijd een gangbangetje doen. Civicske uw merk spreekt me al enorm aan, welicht kunnen we eens samen Saskia Farell bezoeken, want een gb dame mag er natuurlijk ook wel een beetje leuk uitzien.

Foots,
Ik ben nog een leek op het vlak van gangbangs maar het speelt al een tijdje door mijn hoofd en p..t ! :D
Zoek iemand om eens samen te kunnen gaan en mij te introduceren in dit geile wereldtje. Je kan later alleen maar spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan. Dat is door persoonlijke zaken al een tijdje mijn levensmotto ! Maar om al direct met Saskia Farell te beginnen. Die gaat direct zeggen: What a small dick you have :) Die is wel wat andere kanonnen gewoon .......in haar gaatjes  ;D Heb even op haar site gaan kijken: die Celina Davis, My God, mijne vriend wordt al opstandig  :))
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2012, 20:19:06 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #39 Gepost op: 2 januari 2012, 20:25:35 »
die Celina Davis, My God, mijne vriend wordt al opstandig  :))
Civikske, die Celina Davis, my god, een moordgriet, ook in 't echt, en die Nele, miljaarde, zulk lekkere arrogante bitch.
Trouwens, als je goed zoekt vind je van Celina ook foto's hier op relaxxx, snel snel genomen, ook Saskia was er toen.
Die Celina, tja, gewoon een erg geil en lekker ding.
Trouwens, de maat van je aanhangsel heeft totaal geen belang, 't zijn je centen die ze leuk vinden, niet je piet  ;D
In die Celina en die Nele wil ik hem ook nog wel eens inhangen en als ik ervoor naar een gangbang moet (niet mijn ding) dan moet het maar.
Ik ken geen betere mentor voor een gangbang dan Foots, Civikske, waag je kans, en voor een prikje neuk je en laat je je pijpen door hete teefjes  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #40 Gepost op: 2 januari 2012, 20:53:18 »
Trouwens, als je goed zoekt vind je van Celina ook foto's hier op relaxxx, snel snel genomen, ook Saskia was er toen.
Die Celina, tja, gewoon een erg geil en lekker ding.
In die Celina en die Nele wil ik hem ook nog wel eens inhangen en als ik ervoor naar een gangbang moet (niet mijn ding) dan moet het maar.
Ik ken geen betere mentor voor een gangbang dan Foots, Civikske, waag je kans, en voor een prikje neuk je en laat je je pijpen door hete teefjes  :P

Moet hier nog wat zoeken op het board, beste sexmachine, maar heb de foto's gevonden. Mijn testosteronspiegel is nu nog meer in de hoogte gegaan :P ! Ik zie het al voor mij: Sexmachine, Foots en Civicske die alle gaatjes van Celina of Nele of Saskia vullen. Laat dat het voornemen zijn voor 2012 ;) Maar misschien moet ik daarvoor nog mijn sporen verdienen op relaxxx
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #41 Gepost op: 2 januari 2012, 21:53:48 »
Wel Civicske,


Een gangbang bij Saskia Farell is op gangbang gebied vooral aan te raden voor beginners. Ik vertel je waarom. De GB van SF worden gekenmerkt door een gezellige beetje feestelijke sfeer met de nodige geilheid. Het begint met een ontspannen drankje aan de bar in onderbox en na een half uurtje waar je even met elkaar kunt praten en kennismaken volgt een show en de gehele rest. Het is een ongedwongen sfeer en geloof me het heeft helemaal niets met de grote van je piet te maken.


Zelf ben ik niet geweldig bedeeld, maar wat ik al zei, dit interesseert niemand. Je mag zelf besluiten wanneer en bij wie je aansluit. In het begin is er altijd veel animo, maar na de eerste pauze wordt het al relaxter en op het einde heb je bijna de gehele vloer met dames voor je alleen. Het is veel slimmer om het rustig aan te beginnen en van alle dames die je wil genieten. Ja oCelina Davies is lekker en zuigen kan ze goed. Daarnaast is ze nog ongelovelijk lief.


Als je eens mee wil kijk dan op de website van Saskia Farell. Ik vind tot nu toe de feestjes in Dolce Vita in Herten het beste, gezien sfeer hygiene en locatie. De eerst volgende is 16 januari en kost 100 euro, die 1 euro krijg je namelijk niet terug, da's verplichte fooi hahaha. Dan zijn aanwezig Sexy Jane, Nele, Pia en Kira Rush. Alleen Kira Rush heb ik meegemaakt, die is gewoon niet te stoppen, geweldige dame. De rest zal overigens ook niet tegenvallen, het is tenslotte een gb feestje.


Wanneer je meewil, geef me een im en geloof me de gb van Saskia Farell zijn soft en met veel mooiere dames dan alle andere gb's waar van minuut 1 tot minuut laatst word doorgedaan en met dames waar je zeker minder zin van krijgt. Starten doe je het beste met mooie dames in een ontspannen sfeer.

Groet, Foots O0

P. S. Je sporen zijn gemakkelijk te verdienen, schrijf daarna eerlijk je eigen ervaring op Relaxxx en je hoort er helemaal bij :P .
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #42 Gepost op: 3 januari 2012, 22:31:23 »
Het was overigens eenmalig dat ik een reactie daarover van je zag en sfl toen verbaasd reageerde. Maar mogelijk is het niet 'de ultieme fetish' waar je het over hebt want in ieder geval trof ik deze recensie aan waarin je het hebt over 'verschillende kinky wensen' http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21658-Asian-Mistress-Nina&p=174066#post174066.
Maar goed, welke 'de fetish' van de verschillende kinky wensen die je hebt ook moge zijn: Vele S&F kinky wensen toegewenst voor 2012!  ;)

Bedankt voor jouw wensen.  Jammer dat je mijn topic over dat plassen niet teruggevonden hebt.  Je bent daar normaal een krak in.  Je stelt met teleur.  Je zegt het trouwens zelf al: mijn fetisj is niet zomaar"plas" (zoals jij het zo "lelijk" omschrijft).  Dat punt wou ik maar maken 
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2012, 22:36:01 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #43 Gepost op: 3 januari 2012, 22:44:34 »
Het was overigens eenmalig dat ik een reactie daarover van je zag en sfl toen verbaasd reageerde. Maar mogelijk is het niet 'de ultieme fetish' waar je het over hebt want in ieder geval trof ik deze recensie aan waarin je het hebt over 'verschillende kinky wensen' http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21658-Asian-Mistress-Nina&p=174066#post174066.
Maar goed, welke 'de fetish' van de verschillende kinky wensen die je hebt ook moge zijn: Vele S&F kinky wensen toegewenst voor 2012!  ;)

Bedankt voor jouw wensen.  Jammer dat je mijn topic over dat plassen niet teruggevonden hebt.  Je bent daar normaal een krak in.  Je stelt met teleur.  Je zegt het trouwens zelf al: mijn fetisj is niet zomaar"plas" (zoals jij het zo "lelijk" omschrijft).  Dat punt wou ik maar maken
Je hebt wel meer fetishes, zoals vrouwen op de trein naar je werk verleiden, als je dat op het toilet van de trein doet kom je dicht in de buurt  ;D


Humor he SEF, humor
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Voornemens voor 2012 !
« Reactie #44 Gepost op: 3 januari 2012, 22:47:18 »
Goed voornemen hoor meer vrouwen versieren op de trein, meer treinen zou ik dan eerst doen, vergroot de kans op het eerste statistisch gezien.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.