Auteur Topic: Dit was 2012!  (gelezen 34087 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Dit was 2012!
« Reactie #60 Gepost op: 30 december 2012, 17:54:34 »
Omdat het jaar zo goed als afgelopen is, een terugblik...

2012 is voor mij een behoorlijk gran cru jaar geworden. Op privé-vlak heb ik geen al te zware brokken gemaakt -niet dat iemand daar zaken mee heeft :D.

Op wandelgebied is er wel eea gebeurd. Ik ben nog regelmatig in mijn traditionele wandelbuurten geweest, dwz Antwerpen, Brussel, Amsterdam en de Chaussée d'Amour. Ik heb echter een voor mij heel nieuwe wereld ontdekt : de sauna en FKK clubs. Met dank aan dit forum. In eerste instantie was dat nog schoorvoetend en niet overtuigend; een oude boom verplant je niet zomaar natuurlijk. Echter na een paar keer werd het wel leuker en ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch een leuke afwisseling is. In 2013 ga ik zeker nog eens naar Samya, Babylon of FKK World.

Het hoogtepunt voor mij was toch de aanstelling tot moderator op dit eigenste forum. Een heel nieuwe wereld ging voor mij open... En in 2013 wil ik samen met de andere mods en alle lezende en schrijvende leden van Relaxxxboard het leukste forum van allemaal maken. Alvast iedereen een gelukkig en voorspoedig 2013 gewenst!

Mechelen.