Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)  (gelezen 108226 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #45 Gepost op: 18 juli 2021, 01:06:25 »
Inderdaad. Anders gaat de facteur zijn kwpakje misschien in de verkeerde brievenbus achterlaten  ;D ;D ;D

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #46 Gepost op: 4 augustus 2021, 18:17:09 »
Voor de 2de keer bij deze mooie lieve spontane dame gegaan. Ze kende me nog van de vorige keer. Terwijl KING69 naar andrea ging waren tegelijkbinnen in hetzelfde pand andere kamer.
Vanessa is gestart met pijpen wat zeer goed is bij haar. Daarna even on top en als laatste met de hand. Het was een leuke tijd. Het grappige is wel ik kwam net toevallig buiten toen KING69 ook buiten, dat zorgde voor veel hilariteit bij beide dames  :lol

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #47 Gepost op: 4 augustus 2021, 23:43:31 »
Ik merk net dat ik mijn recensie bij Andrea heb gezet terwijl deze bij Vanessa moet staan. Seksmachine kan jij dat rechtzetten aub? :)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #48 Gepost op: 5 augustus 2021, 00:32:11 »
Boy22, je begint aan dezelfde ziekte te lijden als wat sexmachine mij verwijt: als je je te zeer focust op een meisje, verslapt jouw aandacht voor de dingen rondom. Je moet dringend de meisjes waar je een stijve van krijgt met rust laten en meisjes gaan neuken die jou eigenlijk niet bevallen, zodat je juiste en preciese informatie op het forum kan schrijven.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: