Auteur Topic: Naomie (Afrikaanse)  (gelezen 1622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Naomie (Afrikaanse)
« Gepost op: 26 december 2010, 23:05:01 »
Haarkleur/-lengte : zwart, golvend/lichtjes krollend/rasta-achtig al naar gelang/lang tot halfweg de rug als het niet samengebonden is !! haar haar is nu geblondeerd, geen rasta meer, loshangend, geen felblond !!
Lengte dame : 1,66
Postuur/Cupmaat : sinds enkele maanden afgevallen en nu slank met gepierde buik/natuurlijke B
Nationaliteit/Taal : Afrikaanse/Engels
Leeftijd : ze lijkt een stuk jonger dan haar 27 jaar
Tatoeages/Piercings : niet veel
Service: alsof ze al een stuk ouder is dan 27 jaar
Voordelen: op een plezante manier komt ze jou verleiden en ook de na service ontbreekt niet, ze gaat mee in de HWP, neukt ook in de kino, ze weet je aan de wiggel te houden op kamer
Nadelen: de tijd gaat te snel met haar
Tijdsduur : nooit minder dan 30' mee op kamer gegaan
Prijs : nooit minder dan 50 euro betaald.

Naomie is een vrolijke meid die op mij een enorme aantrekkingskracht uitoefent en die mij telkens weer kan verleiden tot een kamertje. Ik weet niet wat ze in haar heeft. Ze is zowat de enige dame die mij kan overhalen tot een kamer als ik voorgenomen heb om eens niet met haar te gaan kameren. Ze is een van de weinige dames die mij naar kamer kan krijgen als ik 1) ofwel in de zon lig te genieten (die hier al zo weinig schijnt) of 2) mij verschalkt op een moment dat ik eigenlijk wil gaan eten.

Naomie is speels buiten de kamer maar verandert in de kamer niet. Ze is spontaan en lief. Een van de weinige dames die ook graag samen met de beer een douche neemt (hoewel je erg goed moet oppassen dat je haar haar niet té nat maakt).
Qua services doet ze alles behalve FT en anaal. Tongzoenen is zeer goed, pijpen (zoals bij de meeste dames uit deze contreien) ook.
Eerlijkheidshalve moet ik opmerken dat ik heb horen vertellen dat ze doorgaans zichzelf niet geheel laat gaan bij het beffen en neuken. Als je er een bijzondere klik mee hebt, komt dit te vervallen.

Hoewel ik dus na menige lange sessies het idee had dat het niet meer zou kunnen berg op gaan met haar, was dit bij mijn laatste (en tevens allerlaatste sessie van mijn lange YY-periode) sessie toch weer het geval.

Chapeau Naomie!!!

(Naomie werkt niet zo dikwijls op zaterdag, zeer zelden op zondag, bijna nooit op donderdag, normaal op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag  ;).)


« Laatst bewerkt op: 14 mei 2011, 00:46:09 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man