Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602704 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Online Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #300 Gepost op: 14 november 2016, 11:10:39 »
Heb net een 15 minuten massagebon gewonnen van Heaven7 in het gewinnspiel. Aangezien ik daar niks omgeef, mag de kaart weg.
Dus de eerste die zich meld heeft de kaart. Geldig t/m volgende week maandag.

Patver

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #301 Gepost op: 20 november 2016, 12:23:51 »
Heb net een 15 minuten massagebon gewonnen van Heaven7 in het gewinnspiel. Aangezien ik daar niks omgeef, mag de kaart weg.
Dus de eerste die zich meld heeft de kaart. Geldig t/m volgende week maandag.

Beste, ik zou volgende week donderdag gaan en kan de kaart wel gebruiken

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #302 Gepost op: 20 november 2016, 12:47:44 »
Heb net een 15 minuten massagebon gewonnen van Heaven7 in het gewinnspiel. Aangezien ik daar niks omgeef, mag de kaart weg.
Dus de eerste die zich meld heeft de kaart. Geldig t/m volgende week maandag.

Beste, ik zou volgende week donderdag gaan en kan de kaart wel gebruiken

Beetje beter lezen: de kaart is slechts geldig tem maandag 21/11, dus ik denk niet dat je er veel aan zou hebben :-P ;).

 :welcome: op RB btw 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #303 Gepost op: 20 november 2016, 14:26:55 »
Klopt t/m morgen de 21e. Donderdag heb je er niets meer aan.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #304 Gepost op: 22 november 2016, 20:38:43 »
Heaven 7, maandag 14-11-2016
Dag vol verrassingen...

Ik had maandag om 18:00 uur met Ohhlord afgesproken in Villa Vertigo en omdat ik me de hele dag al verveelde en niet op mijn werk kon concentreren zocht ik naar een manier om de verwachte clubpret iets eerder te kunnen laten beginnen. Effe snel checken of Sarah weer in Acapulco Gold was? Mmm, dat was wel erg krap qua tijd, zeker als ik me de lange pannekoeksessies met haar herinnerde toen ze nog als Maria in Haus Panthera werkte. Om zoiets moois nou vroegtijdig af te moeten breken om door te reizen naar Villa Vertigo zou een doodzonde zijn... Effe snel happy hour in Sixsens doen dan? Mmmm.. idem dito... daar werd ik gegarandeerd bij het binnenkomen al door minstens 2 dames gekaapt en dan zou ik Villa Vertigo ook niet op tijd halen...

Denk, denk, peins, peins... en toen had ik een stout idee... Ik was bijna vergeten dat ik de vorige week gratis entree gewonnen had toen ik weer eens het Gewinnspiel van Heaven7 speelde. Ik had de email met de Gutschein al bijna weggegooid omdat je die binnen een week moet verzilveren en ik niet de verwachting had om daar binnen die tijd nog binnen te geraken... maar nu kwam dat misschien wel goed uit.

Aan de hand van de laatste recensies had ik weinig verwachtingen, eerlijk is eerlijk, maar het lag 23 minuten rijden van Villa Vertigo (nog steeds overigens) dus echt omrijden was het ook weer niet. En met die gratis entree kon er weinig mis gaan, dacht ik nog...

Hop hop, in de voiture en om 15:05 uur checkte ik probleemloos met mijn vrijkaartje van het Gewinnspiel in. Ik had nog zo'n 2,5 uur om me daar op te warmen voor mijn bezoek aan de Villa maar al gauw werd die hoop de grond in geboord... Wat een dooie boel daar... Ik zag nog geen 10 dames, allemaal enigszins verveeld voor zich uit staren, een paar heren (sommige gezichten horen daar al bij het meubilair), de "huiskamer" bij de ingang was geheel leeg, en sfeer kon ik nou niet echt proeven....

Wel een paar dingen die ik nog niet had gezien: de sauna en rustruimte daarvoor op de eerste etage is flink aangepast. Daar was ik de laatste keer niet geweest dus dat kan al langer het geval zijn. Gordijnen voor de ramen van de ruimte zodat je daar niet meer in een aquarium zit, vloerbedekking op de grond en slechts 2 ligbedjes. Mooie verlichting die het was sfeervoller maakte om er even te recupereren of uitbuiken, maar het lag er helaas ook verlaten bij.

Daarnaast is de bar aangepast met een verlaagd stuk en daar staat nu de vitrine met rauwkost en salades en zaken zoals ontbijt, een frisdrank automaat enzovoort. Wellicht een betere benutting van dit bargedeelte maar ook weer minder zitruimte aan de bar. Iemand achter de bar voor de sterke drank en zo was er nog steeds niet helaas. Ik had mijn drankenkaart in de haast vergeten dus ik heb er ook geen gebruik van gemaakt.

Alles speelde zich dus zo'n beetje af in het oude gedeelte van de club, waardoor ik me na twee colaatjes maar even terug trok in het nieuwe gedeelte om mijn telefoon te checken. Ik zat nog geen 3 minuten of daar kwam Erika naast me op het bankje zitten. Ik had haar in eerdere bezoeken al een paar keer gezien en telkens had ze een ondeugende blik in haar ogen maar puur op basis van optiek had ik nog geen interesse in haar gehad. Erika sprak me netjes aan en ik was al van plan om haar af te wimpelen, maar ze bleef geduldig wachten tot ik klaar was met mijn telefoon en kriebelde voorzichtig met haar nagels over mijn knie. Terwijl ze nog wat vertelde kroop ze met haar nagels stiekem wat meer onder mijn badjas in en raakte toen zachtjes mijn lul aan, die meteen reageerde... Oeps... verrassing nummer 1? Zij merkte de reactie ook en ging al teasend met haar nagels zachtjes over de hele lengte heen en weer, mij daarbij ondeugend aankijkend. Pfff, dit was toch best wel lekker en maakte me nieuwsgierig naar wat deze dame dan verder zou gaan doen, dus ik liet het toe en gromde enigszins goedkeurend. Dat was een signaal dat Erika goed begreep dus ze vroeg of ze mijn lul even met een kus mocht begroeten... waartegen ik geen bezwaar had... Ze maakte mijn badjas open en bukte zich voorover... verrassing nummer 2.. Ze nam hem niet meteen als een curryworst in haar mond maar gaf er echt een kus op. Daarna kwam haar tongetje erbij en duwde ze langzaam met haar lippen de voorhuid naar achter terwijl ze met haar tongetje rondjes draaide over mijn eikel... en zo ging ze langzaam steeds een stukje verder... Ik dacht alleen nog maar "Aaaarrrgghhh, waaaatt leekkkeerrr.." (of zoiets toch in ieder geval) en besefte me dat zit een van de lekkerste pijptechnieken was die ik tot nu toe had ervaren... Het was alsof ze meer aan het tongzoenen was met mijn lul in plaats van pijpen, en alsof het de eerste keer was dat ze tongzoende waardoor het allemaal heel langzaam, zacht en aftastend was... Wauw!

Even later vroeg ze me of we hier door moesten gaan en niet en ik stond eigenlijk al te springen om dit op een kamertje voort te zetten, dus snel een sleutel laten halen en naar een kamer toe. Zij ging zich nog even verfrissen en ik begon me af te vragen of ze enkel een geweldige presales had gegeven of dat ze dit ook daadwerkelijk op kamer door zou zetten. Het komt immers wel vaker voor dat alle beloftes uit de presales op kamer als sneeuw voor de zon verdwijnen...

Nou, bij Erika dus niet...

Zie hier wat er verder gebeurde ...
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20996.msg88695.html#msg88695

Na dit enerverend kamertje had ik wel even behoefte aan wat vochtinname. Omdat ik nog naar Villa Vertigo moest rijden heb ik dat maar bij wat colaatjes gehouden. Ik zat weer effe wat te syncen met Ohhlord in de huiskamer (hoe moet ik het anders noemen) en al rap kwam Kami (Bianca ex-Babylon) me daar opzoeken. Ik had haar vlak na mijn aankomst al op het terras gezien, toen zat ze naast een andere gast maar dat bleek achteraf slechts een praatje te zijn. Ze kwam op me toelopen en ik zag meteen dat ze flink afgevallen was en er toppie uitzag. Meteen dacht ik al dat ze die foto's op de website van 6profis beter weer konden weggooien en vervangen door nieuwe foto's. Of nog beter, door de "oude" foto's die op de Babylon website stonden... want daar kwam het korter bij in de buurt dan die lelijke foto's op de 6profis website. Uiteraard vertelde ik haar dat (nadat ze bij me op schoot was geklommen) en kreeg ik als dank een paar dikke zoenen. Even wat bijgekletst en helaas moest ik aangeven dat ik op het punt stond om weer te vertrekken in verband met mijn volgende afspraak. Uiteraard gevolgd door de vraag wanneer ik dan weer kwam (voor haar uiteraard) waarop ik haar zei dat ik niks kon beloven maar dat ik vast en zeker weer op korte termijn naar Heaven 7 wilde komen, gezien mijn ervaring die dag en de wetenschap dat zij er momenteel werkte en er weer zo goed uit zag. Wat ben ik toch een smiecht soms...

Uiteindelijk dan toch maar afscheid genomen van Kami en Heaven 7 en zeer tevreden in de auto gestapt.

Hoe zo'n kort en ongepland bezoek toch vol verrassingen kan zijn...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #305 Gepost op: 24 november 2016, 15:36:02 »
Gisteravond even een bezoekje aan H7 gebracht. Had wat te vieren en had een vrijkaartje in het gewinnspiel gewonnen, dus gaan.
kwam net na 18:00 uur aan. Dames waren er genoeg maar beren bijna geen. Dames zat maar wat bij elkaar te ouwehoeren want was niks te doen voor ze.

Had wel een plannetje om deze keer met Larissa te gaan kameren. Zij was ook een van de eerste die ik tegenkwam en vroeg gelijk mijn naam en stelde zich voor.
Leuk, maar ik was echt net binnen dus dacht ik kom later wel terug.
Sabina was er ook en zelfs haar had ik zo kunnen pakken want die was zich wat aan het vervelen bij de gokkasten. Ook even met Kami gekletst want daar ben ik voorheen ook een keer mee naar de kamer geweest.

In het oude gedeelte bij de bar zaten ook een aantal meiden wat voor zich uit te staren. Ben daar ook gaan zitten want zo kon ik wat meiden bekijken en bedenken wat ik ging doen.
Had mij toch bedacht om Larissa te nemen, maar op dat moment ging ze natuurlijk naar de kamer. Tijdje gewacht en ze was weer terug. Even gewacht en haar toen eens gaan zoeken, maar kon haar niet vinden.

Ik liep door het gedeelte waar de gokkasten staan toen Kami mij tegenhield. En vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei wat lopen. Dat was dan nu afgelopen want ze drukte mij tegen de muur op en begon direct aan mijn lul te zitten en te tongen.Toen ik die lekkere strakke bolle kont van haar in mijn handen had, maakte ik mijn keuze. Kami zou het worden. We zijn ons gaan zitten in het nieuwe zit gedeelte. Natuurlijk net toen we er heen liepen kwam Larissa voorbij. Jammer maar helaas maar dat wordt misschien een volgende keer.
Op de bank liet ze er ook geen gras over groeien en begon tegen mij aan te krioelen, tongen en te trekken. Na een tijdje was het genoeg en op naar de kamer.
Zonder lange onderbreking ging het feest gewoon door op de kamer. Toen ik op bed lag en mijn badjas uit had zag ze gelijk mijn strijdwonden van afgelopen zaterdag van Vertigo in mijn nek. Ze wilde natuurlijk weten hoe die er kwamen. Werden wat woorden naar mij toegeroepen als "Nebunule" en "You are crazy". Ik heb alleen maar gezegd: "Sometimes it just happens".
Maar goed we hadden flink lol op de kamer en ze wilde met mij stoeien. Lekker tongen en pijpen doet ze graag volgens mij. Net als de vorige keer deed ze dit weer heel lang, diep en nat.
Met neuken maar een standje gedaan al heb ik het dit keer wel een minuutje langer volgehouden. Maar alsnog was het snel gebeurd.
Nog even de tijd volgemaakt en ze gaat haar, haar platina blond verven voor de gene die dat interesseren. Dus de foto's zullen nu helemaal niet meer kloppen.

Na het douchen nog eens even kijken wat er te eten viel. Er was soep, worst en wat brood en beleg. Maar ik had dit keer van te voren thuis maar al goed gegeten.
Nog even wat gedronken en met de meiden gekletst en toen gaan omkleden om naar huis te gaan.

Dit keer kreeg ik bij de balie een formulier en of ik dit even wilde invullen. Staan een paar vragen op over de kwaliteit van de club en willen de meningen van de klanten.
Ging over de hygiëne in de club, het personeel, het eten, service van meiden en volgens mij nog een vraag. Je kunt er van zeer goed, tot slecht invullen. Heb alles goed ingevuld behalve het eten dat heb ik op slecht gezet.
Je kunt er nog opmerkingen bij schrijven en ze wilde weten met wie ik gekamerd had. Dus ze zijn er dus wel actief mee bezig om de club te verbeteren. Rond 21:30 vertrokken, na een geslaagde kamer maar sfeer was wel heel mat gister.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #306 Gepost op: 24 november 2016, 23:46:35 »
Heaven7Breakfastfuck club
20 November 2016
 
 
Fazit

::) Wellness: enkel buitensauna was in gebruik, sauna boven niet in werking
C:-) Opgemerkte Veranderingen: ontbijt nu aan de barruimte; er is een kappersruimte (niet gebruikt en kapper of kapster afwezig); ruimte bij binnensauna helemaal veranderd; overdekt terras
:-P Ontbijt is zeer goed en voor mij uitgebreid genoeg.
:)) Er liepen mooie meiden rond maar line-up oogt zwakker in vergelijking met LR.
:)) De vakantiesfeer hing hier nog rond, zag zelfs dezelfde beren rondlopen
:)) nog steeds FKK
:cry Larissa was er niet maar...
:sex Sabina was er wel ***1/2
 
 
Aankomst en entree
 
Deket
opperde dat er ontbijt kon gegeven worden voor een meerprijs in het Living Room, pardon, ISA-hotel maar ik wou koste wat kost naar Heaven7. Hij was er nog nooit geweest. Wel nu zal hij de club leren kennen dan: gratis entree? Nee toch!?
:o ;D
 
Heaven7 ligt volgens GPS op ca 10km van LR, kwartiertje rijden en je bent er al. De wind blies ons niet de baan af dus kwamen we daar veilig aan. Aangebeld en de theke liet ons binnen. Ze hebben weer een andere theke, het is niet deze die in Babylon heeft gewerkt. Pas op, even vriendelijk alleen kende ze me niet. We rekenden elk 0€ af en gingen naar de kleedruimte. Alles in de ruime locker gestopt, gedoucht en dan gaan ontbijten.
 
Weer in deze club te zijn bracht onmiddellijk vakantieherinneringen op aan de dag dat de bald beavers voor vertier zorgden terwijl Larissa tegen me aan lag en de keer daarop toen ik daadwerkelijk met haar op kamer ging. Bij navraag later bleek ze niet aanwezig te zijn maar op Zaterdag wel. Ze had waarschijnlijk gefeest till the end en ligt nu ergens uit te maffen. Goed voor haar, jammer voor mij.
:(
 
 
Ontbijt
 
Is ruim voldoende om de innerlijke mens te versterken voor hij aan het neuken slaat en om in mijn geval daarna de storm te trotseren 3 uur lang. Het ontbijt was weer eens verhuisd: deze keer stond moest je bij de grote toog zijn in de barruimte. We kunnen er nu stilletjes vanuit gaan dat het verhuizen van de eetgelegenheid van hot naar her naar ginder en terug absoluut hun grote passie is. Zo blijft het elke keer een verrassing waar ze het ontbijt, of andere spijzen later tijd, nu weer uit stallen. Broodjes met confituur, een met kaas gegeten en nog wat omelet met fruitsap en koffie. AL hebben ze een koffie-automaat aan de bar het blijft vreemd dat ze de koffiethermos nog in de relax-zone bij de veranda laten staan zodat je een eind mag lopen met je koffiekopje. Je hebt hier ook cornflakes enzo. Gezien het avondeten volgens geruchten op niets meer lijkt, maakt dit van Heaven7 een echte ontbijtclub en daar scoren ze voor mij heel goed.
 
 
Dames
 
Dit is een vlug bezoekje gezien ik elders verwacht ben, dus keek ik onder het ontbijt al de dames uit de boom:
 
- Er was een mooi negerinnetje met mooie lipjes die aan het tafeltje verderop zat,
- een getatoeëerde dame met grote sili's die meer stuurs keek doch is geen referentie,
- een slanke dame die ik altijd terug zie en die me herkende
- een leuke blonde dame die Laurie heet
- ...maar geen Larissa, daarvoor was ik een dag te laat.
:(
 
Even poolshoogte genomen of Deket nog heel was zo tussen al die engeltjes en daarop actief naar een dame gezocht om mee te kameren. De keuzestress werd deze keer miraculeus overgeslagen toen Sabina voorbij kwam en ze stond me wel aan. Het zat ook meteen goed en we zochten een kamer op voor een half uur plezier. Ik leverde Deket weer over aan de deskundige zorgen van de overige Heaven7 dames terwijl Sabina me onder handen nam. We passeerden hierbij een ruimte die was in gericht als kappersruimte. Dit had ik nog niet eerder gezien. Volgens haar zou het iets van een 15€ kosten om er gebruik van te maken. Niet alleen voor dames maar ook voor de beren? Dit stuk van H7 was nu gesloten, vermoedelijk omdat het nu een zondag is.
 
 
=> Sabina ***1/2
 
 
Sauna
 
Na zulke bevredigende middagseks wou ik toch even uitblazen en dus even de sauna in. Deket overleefde de plagerijen van de aanwezige engeltjes en nog alive en kicking dus we spraken af wanneer we zouden vertrekken waarop ik vervolgens naar boven ging voor de korte saunabeurt. Tot mijn teleurstelling was die niet in gebruik. De relax-ruimte met de ligstoelen was nu erg veranderd bij de laatste keer dat ik er was in Augustus. Het ziet er nu meer uit als een gesloten loungeruimte met tapijt in plaats van de houten vloer. Een paar ligstoelen stonden daar nog en het glazen dak zie je niet meer. Niet echt handig, dat wordt snel vochtig als je van de sauna naar de douche en weer terug gaat. Ik snap echt niet waarom ze dit deel moesten veranderen. Gelukkig hebben ze hier 2 sauna's al moet je er nu voor naar buiten gaan.
 
Buiten zat er een dame te roken en ze had een manteltje met bere-oortjes aan...reuze grappig :) Kon niet laten ze ermee te plagen. Hier is er nog een verandering: het tentzeil is weg en nu is er een glazen dak geplaatst. Dat is op zich beter, zeker als het regent en je toch buiten wil roken zoals nogal wat dames doen.
 
Ik ging de buitensauna in die ik zelden gebruikte vroeger. Hier zat nog een Duitser met kruiden en olie. Ik raakte wat aan de praat en kon wel genieten van de warme saunabeurt en de heerlijke geuren van de aufguss. Na goed zweten naar buiten gegaan en ik werd ei zo na weg geblazen. Om het af te maken ging ik nog onder het ijskoude water staan. Ik bleef dan even staan in de felle koude wind: na een sauna is dit geweldig! Zijn we nu rakkers of zijn we rakkers? Ik ging binnen nog een water drinken en sprak Deket aan om te vertrekken. Nog een warme douche, omkleden en we verlieten deze club om de tocht huiswaarts aan te vatten. Dat was bepaald geen sinecure met die felle windvlagen. Gelukkig dat het weer altijd helder bleef. Ik weet niet of ze me dan zo snel uit die club hebben kunnen trekken.
:o
 
 
Conclusie
 
Heaven7 zal niet meer zo snel de club zijn waar ik een ganse dag zou doorbrengen zoals in de zomer, vooral als het avondeten inderdaad niets is. Als club voor de  ultieme breakfastfuck is het door de gratis entree nog steeds erg interessant en kom ik zeker terug.
:))
« Laatst bewerkt op: 25 november 2016, 00:34:56 door Vazkor »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #307 Gepost op: 30 november 2016, 16:01:30 »
Heaven 7, dinsdag 29 november
"Will ich oder will ich nicht?"

Ik dacht vanmiddag opeens: "Will ich oder will ich nicht?", en een uur later stond ik dus aan de poort bij Heaven 7 in ... Willich...

Bij binnenkomst stond Kami toevallig bij de receptie en was ik dus al gespot, hetgeen met een knipoog en een handkus bevestigd werd. En na het omkleden werd ik dus bij de fruitautomaten al door haar opgewacht, zogenaamd onopvallend maar met haar sterke punten in de aanslag... mmm..

Maar eerst een sigaretje roken buiten (althans Kami), ik zat er gezellig bij met samen een dekentje op schoot en lekker knus tegen elkaar aan... en daar begonnen de handjes al wat te friemelen... Aangezien de warmtestraler uit stond en sowieso toch veel te klein van formaat was (verkeerd geleverd of verkeerd besteld, wordt nog vervolgd) stelde ze na haar sigaret voor om in de huiskamer een bankje op te zoeken om haar en mijn handjes daar verder op te warmen. Hetgeen ik dus niet afsloeg, daar ken ik haar inmiddels veel te lang en veel te goed voor. En daar ging de presales vol van start... tongzoenen, kriebelen, langzaam wat aftrekken en likken aan mijn tepels... heerlijk gewoon...

Uiteraard wilde ik dit in de privacy van een kamer voortzetten dus heb ik Kami rap een sleutel laten halen, waardoor we in kamer 10 onze intimiteiten konden voortzetten. Het werd een ouderwets service kamertje zoals ik dat van haar gewend ben, en ze wist nog goed wat ik graag heb op kamer. Lekker kroelen, heerlijk intiem, genieten van elk plekje van mijn en haar lichaam. Niet eens aan "gewoon" neuken toegekomen maar uiteindelijk in 69 met een heerlijke ft geëindigd. En die ft's van haar mogen er zijn... Niet stoppen zodra ik klaarkom maar doorgaan, tot ie al bijna weer slap wordt... Yummie...

Na ons kamertje netjes afgerekend en voorlopig afscheid genomen met de woorden "bis später". Ik heb me gedouched en heb daarna de bar opgezocht om me zelf op een Jack Daniels te trakteren. Ik had de gewonnen drankenkaart van RB nog op zak dus bij deze: RB bedankt! Het heeft goed gesmaakt!

Wat me opviel was dat er veel personeel rondliep om dingen te regelen. Ook de bar was een groot deel van de tijd bemand of bevrouwd, waardoor het bestellen van een drankje waarvoor betaald moet worden toch wel zo veel makkelijker gaat.

Wat me ook opviel was dat ze het glas hier behoorlijk voller schenken dan ik in andere clubs gewend ben. Voor € 5,00 kreeg ik hier een Jack Daniels die 3x zo groot was als bij veel andere clubs ... terwijl ik daar bij andere clubs toch al gauw € 7,50-8,00 voor betaal. Omdat de ene fles JD bijna leeg was werd er een nieuwe aangebroken en die werd voor het gemak maar effe met de hand ingeschonken, zonder zo'n stop op de fles waarmee je de porties kunt afmeten. Kon ook daar aan gelegen hebben dat mijn glas zo vol was, maar later zat die stop er wel op en kreeg ik een nog voller glas dan deze.... proost!

Btw er hangt een bordje bij de receptie: Verboden voor mobieltjes. Ik zat echter gewoon overal te appen en niemand zei er iets van... Kanariepiet schreef al: "Je mag de mobieltjes eigenlijk uitsluitend aan de lockers of buiten gebruiken. In de 2 ruimtes vlakbij de receptie zullen ze je er normaal gezien ook nooit
op aanspreken. De barzone is een grote no go
", maar ik zat toch gewoon in de bar zone te schrijven... en dat tekent dan wellicht wel een beetje de gemoedelijkheid in de club. Ik vind het in ieder geval prima zonder al te veel strenge regeltjes, zo lang alles binnen de perken blijft.

Tegen 17:30 uur wordt er plaatpizza gebracht in de bar. Daar staat sowieso al soep maar daar heb ik niks van geproefd. De pizza is in ieder geval lekker, meer dan voldoende en wordt daarna nog steeds aangevuld, tot minsten 20:30 uur toen ik vertrok.

Bij het binnenkomen en verlaten van de bar had ik nu al een paar keer een (voor mij) nieuwe dame gespot op een bankje. Zat daar maar wat stilletjes en verlegen met een glimlach naar mij te kijken, dus ik dacht, laat ik eens kennismaken. Het bleek Roemeense Alicia, die sinds 4 dagen in Heaven 7 en in het "circuit" actief was. Ik merkte al meteen dat ze erg onervaren was en niet goed wist hoe ze met een eerste contact met een klant om moest gaan. Ze spreekt een beetje Engels (wat mij betreft genoeg) en geen Duits. Toen Kami op een gegeven moment langs kwam greep ze die vast en uit het gesprek kon ik opmaken dat ze duidelijk wat tips vroeg... Na wat bij elkaar zitten en handje vasthouden dacht ik dat ze wellicht meer los zou komen in de privacy van een kamertje, dus vroeg ik haar om een sleutel te gaan halen. Ook op kamer was ze afwachtend en vrij onzeker ... maar ik ben er heel zachtjes en netjes mee omgegaan. Ik vroeg of ze zoende en meteen had ik er eentje te pakken, maar tongzoenen deed ze niet. Toch kwam ze een tijdje later wat meer los en daar kwam ook haar tongetje voorzichtig bij het zoenen meedoen. Nadat ik haar wat verwend had bleek ze toch behoorlijk nat te worden en ook zoenen werd steeds meer met de tong. Ze kan dus in de gunstige omstandigheden wel goed los komen gedurende de sessie en dat is dan weer positief nieuws. Herhalingsgevaar is nog onduidelijk, hoewel ik van de andere kant wel nieuwsgierig ben hoe ze zich in een tweede en misschien derde kamer verder ontwikkelt...

Nog snel wat feiten over vanavond:

Niet gezien: Erika, Vera, Sarah, Sabrina, Larissa, Vesna, Sabina, en vast nog meer dames die WEL op de AWL op 6profis.de staan. Van die AWL klopt dus geen jota...

Enkele nieuwigheden, althans voor mij: het inmiddels overdekte terras is aan de zijkanten afgeplakt met plastic tegen de wind. Er hangt ook een terrasverwarmer(tje), die schijnbaar verkeerd geleverd is en wat een (veel) groter exemplaar had moeten zijn. Wordt vervolgd, volgens enkele dames...

Verder is de sauna op de eerste verdieping nog steeds buiten gebruik.

O ja, en de verwarming op kamer 10 was uit of werkte niet, maar dat heeft Kami en daarna Alicia voor me opgelost...   ;D

Rond een uur of 20:30 uur mijn biezen gepakt met de verwachting dat ik er binnenkort nog wel weer zal binnenlopen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #308 Gepost op: 4 december 2016, 15:54:07 »
Gisteravond even langs H7 gegaan, zo net voor 19:00 uur.
Genoeg meiden maar minder beren.
Kritiek op het eten hebben ze volgens mij naar geluisterd of het was toevallig vandaag zo. Dit keer was er aardig wat te eten uit verschillende dingen, wel simpel maar goed genoeg. Had thuis al gegeten maar heb nog 2 hotdogs daar gegeten.
Boven die loungeruimte is volgens mij af nu. Maar heb het maar kort kunnen bekijken want ging naar de kamer. Zat ook een sauna bij die volgens mij ook gebruikt kan worden.
Verder staan er wat ligbedjes in die ruimte met rustgevende muziek.

Ik ging drinken halen en werd direct van achteren vast gegrepen. Kami had mij vast. Eventjes kort praatje mee gemaakt. Heeft haar haren nu geverfd en ze ziet er nu nog iets lekkerder uit. :D
Ze wist dat ik net binnen was, en ze zou mij even alleen laten. Maar moest wel binnen 5 minuten terugkomen zei ze voor de grap.

Nog even met een paar Duitse beren gepraat die ik nu al vaker heb gezien, daarna eigenlijk bij een meid gaan zitten die ik nu al een tijdje ken en daar de hele avond mee opgetrokken.

Later op de avond mochten de meiden weer zelf aan de muziek zitten dus de Roemeense muziek ging erop. Op zich niet zo erg want dan gaan ze wel dansen en wat lol maken.

Rond 23:45 vond ik het welletjes geweest en terug naar huis gegaan.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #309 Gepost op: 4 december 2016, 19:33:39 »
Wat Firehawk over het eten schreef klopte ook vandaag. Gebakken halve aardappeltjes in de schil met sukadelappen en bruine/wilde rijst met varkensrollade. En een lekker dessertje: een soort van witte mousse met fruitmengeling en een lampionvruchtje bovenop. Helemaal niks mis mee.

En de kers op de taart was een supersessie met een prachtig-mooie Sabina. En een positieve sessie met een voor mij nieuwe meid: Melanie.

Voor, op en kort na de middag was het erg druk, met veel kamertjes voor de usual suspects. Vanaf een uur of 4 werd het erg rustig.

De sauna buiten is nu buiten gebruik, de sauna boven was prima op temperatuur.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #310 Gepost op: 5 december 2016, 11:35:12 »
Nu het bier nog bij de entreeprijs en het kan weer wat worden met H7

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #311 Gepost op: 5 december 2016, 11:43:58 »
Nu het bier nog bij de entreeprijs en het kan weer wat worden met H7
Het is geen cafe he Breitling, dan ruïneren jullie de eigenaar  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #312 Gepost op: 5 december 2016, 12:00:06 »
Nu het bier nog bij de entreeprijs en het kan weer wat worden met H7
Het is geen cafe he Breitling, dan ruïneren jullie de eigenaar  :lol

Mja. Ik kan Breitling wel volgen. Hou het bier op fles betalend, maar biedt pils van het vat 'gratis' aan. Vraag daar desnoods als clubeigenaar 5€ extra inkom voor, en je scheurt daar als club je broek echt niet aan.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #313 Gepost op: 5 december 2016, 12:11:11 »
Nu het bier nog bij de entreeprijs en het kan weer wat worden met H7
Het is geen cafe he Breitling, dan ruïneren jullie de eigenaar  :lol

Mja. Ik kan Breitling wel volgen. Hou het bier op fles betalend, maar biedt pils van het vat 'gratis' aan. Vraag daar desnoods als clubeigenaar 5€ extra inkom voor, en je scheurt daar als club je broek echt niet aan.
Ik begrijp hem ook wel, ik zou ook domweg de inkom optrekken als eigenaar ..... maar ik ben (gelukkig) geen eigenaar  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #314 Gepost op: 5 december 2016, 12:16:21 »
Voor degenen die zonder alcohol niet kunnen functioneren: gisteren was er ook Glühwein à volonté.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht