Forum > ALGEMEEN

Provla is offline...

<< < (3/18) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op  9 januari 2013, 19:56:49 ---Sinds Provla off line is... duikt de up to date plaatjesversie hier op.  Mooi zo  ;) !

--- Einde van citaat ---
Ja, warm weer vandaag he  ;D >:D

civicske:
Update: 12 jan 2013 15:30u
Nog steeds offline.

Met wat geluk komt VPF terug online deze maand, maar begin februari lijkt een meer realistische inschattng.


Dit staat er nu te lezen. Het warmweer is op komst. :P

foots:

--- Citaat van: civicske op 13 januari 2013, 21:06:15 ---Update: 12 jan 2013 15:30u
Nog steeds offline.

Met wat geluk komt VPF terug online deze maand, maar begin februari lijkt een meer realistische inschattng.


Dit staat er nu te lezen. Het warmweer is op komst. :P

--- Einde van citaat ---


Nou dit weekend is het behoorlijk kouder geworden. Trouwens ik dacht dat warmweer een nick name was maar nu blijft het met het seizoen te maken te hebben. Ik hoop wel dat de vorst niet lang aanhoud, want ik ben dol op de lente. Lekker met de dikke brommer rijden, buiten op het terras zitten en genieten van de zon.


Groet, Foots  O0

sexmachine:

--- Citaat van: civicske op 13 januari 2013, 21:06:15 ---Update: 12 jan 2013 15:30u
Nog steeds offline.

Met wat geluk komt VPF terug online deze maand, maar begin februari lijkt een meer realistische inschattng.


Dit staat er nu te lezen. Het warmweer is op komst. :P

--- Einde van citaat ---
Met wat geluk vriest het nog drie maanden. Van mij hoeft het warmweer niet meteen  >:D

sexmachine:

--- Citaat van: civicske op 13 januari 2013, 21:06:15 ---Update: 12 jan 2013 15:30u
Nog steeds offline.

Met wat geluk komt VPF terug online deze maand, maar begin februari lijkt een meer realistische inschattng.


Dit staat er nu te lezen. Het warmweer is op komst. :P

--- Einde van citaat ---
Naar 't schijnt gaat het nog lang duren vooraleer er warm weer op komst is


 :49:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie