Forum > ALGEMEEN

Provla is offline...

<< < (17/18) > >>

seksenfun:
Is warmweer ermee gestopt  :douchen?

beertje66:

--- Citaat van: seksenfun op 12 februari 2016, 22:16:05 ---Is warmweer ermee gestopt  :douchen?

--- Einde van citaat ---

Nee.

sexmachine:

--- Citaat van: beertje66 op 27 februari 2016, 18:41:17 ---
--- Citaat van: seksenfun op 12 februari 2016, 22:16:05 ---Is warmweer ermee gestopt  :douchen ?

--- Einde van citaat ---

Nee.

--- Einde van citaat ---
Die is al jaren gestopt met hoerenlopen .... mag niet naar de hoeren van mevrouw ijskast, want hoerenlopen is vies en maatschappelijk incorrect volgens de vlaaienbakker :039:

beertje66:
door warmweer » 23 okt 2016 15:09

Even een snelle vraag


De domeinnaam verloopt deze week.

Ik kan die verlengen maar dat moet dan snel + er moet betaald worden (ongeveer 15 euro).

Mijn vraag is: zijn er VPFposters bereid om een te sponsoren met een bedrag vanaf 50 cent.

Ik kijk deze avond eens naar het precieze bedrag dat nodig is (ik meen me te herinneren 14,59 euro) en dat zou op mijn account moeten geraken echter mijn (anonieme) creditcard is verlopen.
Geïnteresseerden die een minimale sponsoring zouden willen doen mogen een mail sturen naar vpfmod@gmail.com en dan stuur ik (vanaf) deze avond ) een mail met wat meer uitleg.

Blijkbaar weinig of geen respons.  :)) :)) :))

Balthasar:
Ik moet zeggen dat de oproep me ook niet eerder dan mijn reactie op was gevallen. Dat gold kennelijk voor meerdere mensen van het forum. Ja, het is rustig op ProVla. Ja, dat vind ik ook jammer. Voor specifieke informatie over België, niet zijnde saunaclubs, was het toch nog weleens interessant in het verleden. Helaas zijn de mensen die de etablissementen die me interesseren bezoeken, allemaal verdwenen. Over 't Rozenhof, Rio, 2 Love, SKW, Chaussée wordt amper nog gepost.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie