Forum > SAUNACLUB LIFE (ex- Planet Eden) - Merzenich

SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)

<< < (2/43) > >>

seksenfun:
Ik probeer mij een voorstelling van de tent te maken en die zit goed.  Hoeveel dames waren present?   Dat er geen optick ficks zouden tussen gezeten hebben, geloof ik gewoon niet.  Ik hoor dat soms nog vertellen over andere clubs waar 40 mooie vrouwen rondlopen.  Ik weet niet welk fabrieksproduct zulke mannen zoeken.  Dat in sommige clubs meer optick ficks (vaak met minimale services) rondlopen dan in andere, o.k., maar stellen dat in een doorsnee club met een doorsnee aantal vrouwen geen optick fick zou aanwezig zijn.  Té gek voor woorden.

Nog een belangrijk gegeven voor niet-Oasegangers: hoe was het gesteld met de hygiëne (toiletten, algemene netheid, kamers die ververst worden tussen de neukbeurten, want vooral dit laatste durft in profi opgestelde neukgelegenheden wel eens mank te lopen)  ;).

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 28 november 2010, 17:26:01 ---Ik probeer mij een voorstelling van de tent te maken en die zit goed.  Hoeveel dames waren present?   Dat er geen optick ficks zouden tussen gezeten hebben, geloof ik gewoon niet.  Ik hoor dat soms nog vertellen over andere clubs waar 40 mooie vrouwen rondlopen.  Ik weet niet welk fabrieksproduct zulke mannen zoeken.  Dat in sommige clubs meer optick ficks (vaak met minimale services) rondlopen dan in andere, o.k., maar stellen dat in een doorsnee club met een doorsnee aantal vrouwen geen optick fick zou aanwezig zijn.  Té gek voor woorden.

Nog een belangrijk gegeven voor niet-Oasegangers: hoe was het gesteld met de hygiëne (toiletten, algemene netheid, kamers die ververst worden tussen de neukbeurten, want vooral dit laatste durft in profi opgestelde neukgelegenheden wel eens mank te lopen)  ;) .

--- Einde van citaat ---
De kritische blik van een recensist, meestal gehaat, meestal bevooroordeeld, maar o zo nuttig  ;D ;)

seksenfun:
Buiten mijn al gestelde vragen duikt er trouwens weer een op: de kamers zouden zeer rudimentair zijn.  Klopt dat  ;).

dupke:

--- Citaat van: seksenfun op 29 november 2010, 00:48:38 ---Buiten mijn al gestelde vragen duikt er trouwens weer een op: de kamers zouden zeer rudimentair zijn.  Klopt dat  ;).

--- Einde van citaat ---

De kamers zijn mooi ingericht maar vrij klein en allemaal hetzelfde.

De kleur van de verlichting in de kamers is het enige verschil.  En net die verlichting is niet overal ideaal en niet regelbaar en soms in vreemde kleurtjes.

Voorts enkel een bed , een stoel een nacht tafeltje langs het bed  en wat wandel ruimte rondom het bed, that's it.

De hygiene leek me wel ok : al is dat iets wat later zal moeten blijken als het wat drukker is :30 kamers en ik geloof dat er die dag niet veel meer kamertjes door de dames gemaakt zijn.  Dus je had altijd wel een fris ogend plekje om je terug te trekken.

Zoals gezegd een 25 tal dames.  Het moet nog groeien, zowel kwa beren als kwa dames;  En ha beauty is in the eye of the beholder.

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 28 november 2010, 17:26:01 ---Dat er geen optick ficks zouden tussen gezeten hebben, geloof ik gewoon niet.  Ik hoor dat soms nog vertellen over andere clubs waar 40 mooie vrouwen rondlopen.  Ik weet niet welk fabrieksproduct zulke mannen zoeken.  ;) .

--- Einde van citaat ---
Er zijn ook mooie en lieve en lekkere polderknollen, SEF.
Hoe gaat het met mijn schatje trouwens?  ;D  (is PSR-related, of course)...
Fabrieksproduct? Ik zoek een fabrieksproduct zoals Nicky, Nilfisk Nicky, computergestuurd geprogrammeerd in een Duits fickfabrik, terdege opgeleid (waarschijnlijk door een Turk, die kennen er wat van), deftig doorgesmeerd tijdens de onderhoudsbeurt, netjes afgewerkt.
Dus Duitse Degelijkheid, met de vormen van een Italiaans raspaardje, de polderknollen ver voorbij  ;D ;)
Zouden we ze bestempelen als een BMW? Neen, ze heeft geen achterwielaandrijving.
Een Mercedes? Nope, niet betrouwbaar genoeg.
De Porsche onder de Maserati's is 't, en dat zoek ik alvast.
Nog vragen over polderknollen en raspaardjes? Vuur maar af, een Brabants trekpaard is ook lekker  :o ;)
Ik kan ook een boom opzetten over Jacky, ja, je twee-minuutjes-Jacky, maar eht is zoals met alles. Met een Ferrari moet je leren rijden, en sommigen hebben die gave niet....


Moet ik doorgaan?  :P :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie