Forum > SAUNACLUB LIFE (ex- Planet Eden) - Merzenich

LIVE FROM SAUNACLUB LIFE

<< < (2/13) > >>

KanariePiet:
Ik ga PE verlaten. Niet omdat het hier niet leuk is, gewoon omdat ik weer een onderstaanbare drang heb om naar Sixsens te gaan...

Bezoek aan PE was rustig, maar aangenaam. In het begin waren er weinig meiden aanwezig. Daarnet had ik echter toch al 6,7 neukbare opties. Paar echt heel mooie meiden.

De lunch heeft gesmaakt. Was vergelijkbaar met wat je 's middags in Sixsens krijgt voorgeschoteld.

1 kamer gemaakt, met Daniella, 18 :o jaar en van Bulgarije (duh ;)). Smokin' hot body en ooooh zo natuurgeil. Met voorsprong mijn beste kamer ooit in PE! Alleen al voor die meid keer ik binnenkort weer terug.

PE: het is er in de namiddag rustig, maar met de leuke bardame, een Bourgondische Sjeuf en de juiste DVP('s) kan je er absoluut een heel leuke tijd beleven!  8)

Tommy80:

--- Citaat van: KanariePiet op  6 april 2016, 18:18:14 ---Ik ga PE verlaten. Niet omdat het hier niet leuk is, gewoon omdat ik weer een onderstaanbare drang heb om naar Sixsens te gaan...

Bezoek aan PE was rustig, maar aangenaam. In het begin waren er weinig meiden aanwezig. Daarnet had ik echter toch al 6,7 neukbare opties. Paar echt heel mooie meiden.

De lunch heeft gesmaakt. Was vergelijkbaar met wat je 's middags in Sixsens krijgt voorgeschoteld.

1 kamer gemaakt, met Daniella, 18 :o jaar en van Bulgarije (duh ;)). Smokin' hot body en ooooh zo natuurgeil. Met voorsprong mijn beste kamer ooit in PE! Alleen al voor die meid keer ik binnenkort weer terug.

PE: het is er in de namiddag rustig, maar met de leuke bardame, een Bourgondische Sjeuf en de juiste DVP('s) kan je er absoluut een heel leuke tijd beleven!  8)

--- Einde van citaat ---
18 jaar en al een topsessie kunnen geven naar KP-standaarden. Van een topgriet gesproken dan  :o  8)

sexmachine:

--- Citaat van: Tommy80 op  6 april 2016, 20:13:47 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  6 april 2016, 18:18:14 ---Ik ga PE verlaten. Niet omdat het hier niet leuk is, gewoon omdat ik weer een onderstaanbare drang heb om naar Sixsens te gaan...

Bezoek aan PE was rustig, maar aangenaam. In het begin waren er weinig meiden aanwezig. Daarnet had ik echter toch al 6,7 neukbare opties. Paar echt heel mooie meiden.

De lunch heeft gesmaakt. Was vergelijkbaar met wat je 's middags in Sixsens krijgt voorgeschoteld.

1 kamer gemaakt, met Daniella, 18 :o jaar en van Bulgarije (duh ;) ). Smokin' hot body en ooooh zo natuurgeil. Met voorsprong mijn beste kamer ooit in PE! Alleen al voor die meid keer ik binnenkort weer terug.

PE: het is er in de namiddag rustig, maar met de leuke bardame, een Bourgondische Sjeuf en de juiste DVP('s) kan je er absoluut een heel leuke tijd beleven!  8)

--- Einde van citaat ---
18 jaar en al een topsessie kunnen geven naar KP-standaarden. Van een topgriet gesproken dan  :o 8)

--- Einde van citaat ---
Alle meiden van 18 geven topsessies aan ons KanariePietje  ;D :-P

KanariePiet:
Geloof me vrij. Ze was echt goed :-\. Er was ook wel een kleine klik. Niet waar Sjeuf? ;) 8)

Sjeufke:

--- Citaat van: KanariePiet op  7 april 2016, 01:10:35 ---Geloof me vrij. Ze was echt goed :-\. Er was ook wel een kleine klik. Niet waar Sjeuf? ;) 8)

--- Einde van citaat ---
Een kleine?  :lol_hitting:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie